Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welk huisdier zoek ik?

 
Profiel   

Mocht je geïnteresseerd zijn in cavia's , bij Stichting cavia kun je er ook adopteren. Meeste cavia's die hier zitten zijn al wat ouder , maar ook wel jonge cavia's. Ik ga in vervolg mijn cavia's hier ook weghalen. Lijkt mij zo leuk om bijvoorbeeld een oudere cavia nog een leuk en mooi leven te bieden.

Ik heb nu eigenlijk ook pas voor het eerst bij een fokkerij cavia's gekocht. Daarvoor wisten we dat nog niet en haalden we ze uit de dierenwinkel. Ik merk wel verschil met fokkerij cavia's en dierenwinkel cavia's. Qua uiterlijk zijn ze net wat beter afgewerkt als ze bij een fokker wegkomen. Ik heb deze twee van iemand die echt een mini fokkerij had. Ook na aantal maanden nog wat contact gehad met de fokker dat ze goed door het leven gaan en ik erg blij met ze ben. En ik heb het idee dat ze een stuk sterker zijn lichamelijk en meer kunnen hebben één van de twee heeft heel af en toe wat problemen met de darmen. Meestal overlijden ze daar wel aan maar bij deze komt het elke keer weer goed gelukkig.

Zou ze voor 20 euro overnemen maar volgens mij had de vrouw direct door dat ze een top huisje gingen krijgen en mocht ik ze mee voor 10 euro :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 18:22 



 
Profiel   

MoppieFilou schreef
Kaatastrof schreef
Denk dat een koppeltje cavia's ook wel het meeste aan je huis voldoet. :) Verliest niet bizar veel haar, knaagt wel wat maar niet meer dan een konijn, indien je ze goed tam maakt zijn ze veel knuffelbaarder dan een konijn.

Ik had een CH teddy van jongs af aan en dat is de meest tamme, vrolijkste cavia die ik ooit gehad heb. Hij herkende zijn naam als ik hem riep en kwam altijd aan het deurtje staan om gekroeld te worden en lekkers te krijgen ♥ Ik heb momenteel terug een CH teddy en een Lunkarya en moet wel toegeven dat deze, ondanks ik ze ook al van kleins af aan heb, wel nooit zo tam zijn geworden als Launo. Maar momenteel houd ik ze dan ook niet meer op mijn kamer waardoor ik er ook gewoon minder mee bezig ben. Ziehier een filmpje van brokkenpiloot Launo, ik mis hem enorm.
[ Video ]
[ [url=m/n3EE3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een foto van Launo in zijn mandje op schoot na een lekker stukje paprika te smullen. Enige nadeel is dat ze wel eens durven op je plassen als ze op schoot zitten maar daar heb je tegenwoordig anti-plasmatjes voor.

Zelf heb ik ook een vogel, een pyrrhura. Maar denk niet dat je ouders daar vrolijk van gaan worden want ze kan behoorlijk krijsen en eist heeeel veel aandacht. :+ Hier zorgen ze wegens omstandigheden voor haar en ze hebben er echt een haat/liefde relatie mee. Helaas meermaals er niet in geslaagd om haar te koppelen dus bij mij zit ze wel alleen.

[ [url=m/71sLQH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leukerd die cavia! <3
Misschien moet ik me toch maar eens verder verdiepen in cavia's dan.

De vogel is inderdaad geen goed plan :') .

Secretly schreef
Dan is een Duitse Reus echt iets voor jou, zijn veel aaibaarder en rustiger dan dwerg konijntjes.


Ja die vind ik ook super leuk! Maar bedoel je voor buiten of binnen? Want ik denk dat konijnen in huis hier niet in goede aarde gaat vallen haha. Wat buiten betreft is daar zeker plek voor, maar ik wil sowieso een ren die volledig afgedekt is met gaas bovenaan voor de katten en vossen die hier wel eens zitten, en voor de oppervlakte die ze nodig hebben lijkt mij dat nogal een uitdaging.


Kan beiden. Je kan ze ook koppelen aan je dwerg konijnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 18:58 



 
Profiel   

Konijnen en cavia's kan leuk uitpakken , maar eigenlijk echt samen kan niet. Een konijn is in staat een cavia dood te trappen. Ze hebben andere lichaamstaal.

Niet dat dat altijd zo is hoor heb wel combinaties gezien wat gewoon prima gaat. Maar er kunnen wel risico's aan zitten. Ik zou het persoonlijk nu niet meer doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 19:01 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Konijnen en cavia's kan leuk uitpakken , maar eigenlijk echt samen kan niet. Een konijn is in staat een cavia dood te trappen. Ze hebben andere lichaamstaal.

Niet dat dat altijd zo is hoor heb wel combinaties gezien wat gewoon prima gaat. Maar er kunnen wel risico's aan zitten. Ik zou het persoonlijk nu niet meer doen.


Ging volgens mij over de Vlaamse reuzen, dat koppelen aan m'n dwergkonijnen ;) .


Secretly schreef
MoppieFilou schreef
Ja die vind ik ook super leuk! Maar bedoel je voor buiten of binnen? Want ik denk dat konijnen in huis hier niet in goede aarde gaat vallen haha. Wat buiten betreft is daar zeker plek voor, maar ik wil sowieso een ren die volledig afgedekt is met gaas bovenaan voor de katten en vossen die hier wel eens zitten, en voor de oppervlakte die ze nodig hebben lijkt mij dat nogal een uitdaging.


Kan beiden. Je kan ze ook koppelen aan je dwerg konijnen


Maar dan heb ik alsnog een probleem wat het overdekken van zo'n groot oppervlak betreft :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 19:47 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Mocht je geïnteresseerd zijn in cavia's , bij Stichting cavia kun je er ook adopteren. Meeste cavia's die hier zitten zijn al wat ouder , maar ook wel jonge cavia's. Ik ga in vervolg mijn cavia's hier ook weghalen. Lijkt mij zo leuk om bijvoorbeeld een oudere cavia nog een leuk en mooi leven te bieden.

Ik heb nu eigenlijk ook pas voor het eerst bij een fokkerij cavia's gekocht. Daarvoor wisten we dat nog niet en haalden we ze uit de dierenwinkel. Ik merk wel verschil met fokkerij cavia's en dierenwinkel cavia's. Qua uiterlijk zijn ze net wat beter afgewerkt als ze bij een fokker wegkomen. Ik heb deze twee van iemand die echt een mini fokkerij had. Ook na aantal maanden nog wat contact gehad met de fokker dat ze goed door het leven gaan en ik erg blij met ze ben. En ik heb het idee dat ze een stuk sterker zijn lichamelijk en meer kunnen hebben één van de twee heeft heel af en toe wat problemen met de darmen. Meestal overlijden ze daar wel aan maar bij deze komt het elke keer weer goed gelukkig.

Zou ze voor 20 euro overnemen maar volgens mij had de vrouw direct door dat ze een top huisje gingen krijgen en mocht ik ze mee voor 10 euro :')


Dankjewel voor de info en tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 19:48 



 
Profiel   

MoppieFilou schreef
Adoptiedieren heb ik ook zeker al bij stilgestaan, al wat rondgekeken zelfs, maar ze lijken allemaal wel iets te hebben, ofwel zijn ze ziek, ofwel hebben ze gedragsproblemen, ofwel zijn ze bang... Ofwel zoek ik niet goed genoeg hahaha. Als iemand kan bevestigen dat er heus wel leuke diertjes zonder problemen tussen zitten, let me know, dan ga ik nog wat verder op zoek!


Wij hebben een kat uit Griekenland. Echt een heel aanhankelijk beestje die me ook komt begroeten (en daarna begeleiden naar het voerbakje) als ik thuis kom. Is al wat ouder en was al een tijdje in Nederland waardoor we heel goed wisten waar we aan begonnen qua karakter. Ze is wel langharig en verhaart maar dat doet niet iedere kat even extreem natuurlijk.

De volgende keer gaan wij weer voor een adoptie beestje! Het kan dus zeker wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 20:30 



 
Profiel   

Kat of hond. Beide zijn meer gewend aan interactie met (hun) mensen, knuffelen terug en hebben genoeg massa om er tegen te kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 20:44 



 
Profiel   

Ik zeg ook hond of kat. Onze katten hebben werkelijk nog nooit echt iets gesloopt, het eerste jaar zijn ze wel drukker maar je kan ze zeker wel leiden in hun gedrag en ze weten ook zeker de ‘regels’ wel. Bij ons komen ze wel buiten, wat natuurlijk scheelt in energie en verveling.
Een hond is ook enorm leuk en zoveel zand nemen ze ook weer niet mee. Desnoods borstel je ze even vlug uit voor je naar binnen gaat na een lange wandeling. Er zijn ook rassen die niet verharen.

Een hond kost natuurlijk een stuk meer tijd, geld en regelen dan een kat. Ze verschillen ook enorm in karakter, maar ze zijn beide (meestal) aanhankelijker en mensgerichter dan elk ander huisdier. (Of zo is mijn ervaring toch, het verschil roofdier of prooidier is gewoon erg goed te merken).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 21:12 



 
Profiel   

Ik heb geen betere tips voor je dan hiervoor al gegeven zijn, maar heb meegelezen en wilde even zeggen dat ik het tof vind dat je je zo goed laat inlichten en overal voor open staat en eerlijk bent in wat je wilt! Gaat zeker goed komen, met welk dier het ook gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 21:19 



 
Profiel   

Dankjewel voor jullie tips! Ik denk inderdaad ook dat hond en kat toch wel het meeste passen bij wat ik zoek. Denk dat mijn ouders blijer gaan zijn met een kat haha, dus dan ga ik maar eens wat rondkijken naar adoptiekatjes :) .


Anneert schreef
Ik heb geen betere tips voor je dan hiervoor al gegeven zijn, maar heb meegelezen en wilde even zeggen dat ik het tof vind dat je je zo goed laat inlichten en overal voor open staat en eerlijk bent in wat je wilt! Gaat zeker goed komen, met welk dier het ook gaat worden.


Dankjewel voor het mooie compliment! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 21:22 



 
Profiel   

Het is al een aantal keer gezegd, maar ik denk ook aan een kat. Je kan een kat die een huisje zoekt er erg blij mee maken en andersom ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 21:28 



 
Profiel   

Misschien kun je via catterys ook aan herplaatsers komen, dat is iig bij hondenfokkers wel gebruikelijk :) als je dus voor een oudere kat wilt gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 21:46 



 
Profiel   

Wij hebben ook goede ervaring met het adopteren van een oude kat, maar wel overal haar en ook wel gemiauw. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 21:53 



 
Profiel   

AnnemiekvM schreef
Het is al een aantal keer gezegd, maar ik denk ook aan een kat. Je kan een kat die een huisje zoekt er erg blij mee maken en andersom ook.


Ja inderdaad! Ben ook helemaal voor het adopteren van dieren! :)


noox schreef
Misschien kun je via catterys ook aan herplaatsers komen, dat is iig bij hondenfokkers wel gebruikelijk :) als je dus voor een oudere kat wilt gaan


Ook een goede tip!


Sem_ schreef
Wij hebben ook goede ervaring met het adopteren van een oude kat, maar wel overal haar en ook wel gemiauw. :+


Hahaha, ben wel van plan eerst eens te kijken of er specifieke rassen zijn die weinig verharen :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 22:04 



 
Profiel   

Inderdaad een kat, dat zijn over het algemeen gewoon echt aanhankelijke dieren die jou graag als matras gebruiken en enorm genieten van een goede massage :')
Wanneer ik zelf een dier weg zou doen dan zou ik een oproepje op facebook of marktplaats zetten. Dus ik zou vooral ook via die mediums zoeken. Wanneer een nieuw huisdier iets mag kosten dan kan je ook kijken naar raskatten, je weet dan vaak al iets beter wat voor karakter er bij het ras zoekt en ook in de raskatten zijn er vaak herplaatsers beschikbaar. Maar ook een htk is geweldig hoor, wat dat betreft is vrijwel iedere kat geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 22:06 



 
Profiel   

Amable schreef
Inderdaad een kat, dat zijn over het algemeen gewoon echt aanhankelijke dieren die jou graag als matras gebruiken en enorm genieten van een goede massage :')
Wanneer ik zelf een dier weg zou doen dan zou ik een oproepje op facebook of marktplaats zetten. Dus ik zou vooral ook via die mediums zoeken. Wanneer een nieuw huisdier iets mag kosten dan kan je ook kijken naar raskatten, je weet dan vaak al iets beter wat voor karakter er bij het ras zoekt en ook in de raskatten zijn er vaak herplaatsers beschikbaar. Maar ook een htk is geweldig hoor, wat dat betreft is vrijwel iedere kat geweldig.


Vind ik héérlijk! :D

Goede tip om ook op Marktplaats enzo te kijken, denk dat je daar misschien ook meer kans maakt op een gezonde en "probleemloze" kat dan in een asiel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 22:52 



 
Profiel   

MoppieFilou schreef
Amable schreef
Inderdaad een kat, dat zijn over het algemeen gewoon echt aanhankelijke dieren die jou graag als matras gebruiken en enorm genieten van een goede massage :')
Wanneer ik zelf een dier weg zou doen dan zou ik een oproepje op facebook of marktplaats zetten. Dus ik zou vooral ook via die mediums zoeken. Wanneer een nieuw huisdier iets mag kosten dan kan je ook kijken naar raskatten, je weet dan vaak al iets beter wat voor karakter er bij het ras zoekt en ook in de raskatten zijn er vaak herplaatsers beschikbaar. Maar ook een htk is geweldig hoor, wat dat betreft is vrijwel iedere kat geweldig.


Vind ik héérlijk! :D

Goede tip om ook op Marktplaats enzo te kijken, denk dat je daar misschien ook meer kans maakt op een gezonde en "probleemloze" kat dan in een asiel.


Oh nee dat is echt een misvatting hoor! Nederland heeft gewoon een zwaar kattenoverschot en helaas belanden er veel zoekgeraakte, gedumpte of achtergelaten bij een asiel. Ook hele lieve, brave, zindelijke, huiselijke en knuffelige katten! De oudere blijven helaas vaak vrij lang zitten en verdienen zó een warm huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 23:34 



 
Profiel   

Misschien geen dier waar je direct aan denkt, maar een leguaan is ook een heel leuk dier. Vragen wel specifieke verzorging natuurlijk, maar zijn ook heel gezellig en goed tam te krijgen. Je ouders hebber er verder weinig last als ze in een aparte serre zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 00:09 



 
Profiel   

Grote dierenvriend? Misschien moet je dan geen dier in een kooi willen opsluiten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 01:51 



 
Profiel   

Ik denk dat je keus wel gemaakt is, houd je ons op de hoogte van de zoektocht naar een kat? :D
Een herplaatsen is slim, zo weet je het karakter beter in te schatten. Al kan verandering van omgeving een kat heel erg veranderen. Mijn altijd schuwe bang-voor-alles kat veranderde na onze laatste verhuizing ineens naar de allerliefste gezelligste sociaalste knuffelkat.
Wij hebben het nagels in de bank zetten etc echter nooit kunnen afleren.

Ratten vind ik persoonlijk echt zulke leuke dieren, vroeger veel gehad en zou er zo weer aan beginnen. Het afscheid nemen is wel een rot iets ja.. maar aan de andere kant misschien juist ook een optie als je leven tzt nog gaat veranderen (studeren oid).

Vogels zou ik zelf niet doen. Heb ik ook gehad. En ondanks dat ik enorm gek op ze was, vind ik wel dat ze veel troep maken en er veel stof vanaf komt. :o persoonlijk zou ik die nooit meer binnen houden, behalve als je enorm veel thuis bent. En het knuffelen ermee is toch anders, net als een reptiel.

Wij hebben ons konijn bij een bokker die ermee fokt aangeschaft, moesten een uurtje ervoor rijden maar het dubbel en dwars waard! Ondanks dat we hem in de winter kochten, het een buitenkonijn is en eerlijk gezegd dus niet veel aandacht heeft gehad in die belangrijke beginperiode :o is het het allerleukste tamste konijn ooit. Komt als je roept en wil dan ook echt geaaid worden. Ongelofelijk wat een goede fokker en selectie doet.
Mocht je ervoor open staan, een dikke aanrader! NHDtjes van Karli is ze op fb te vinden, weet zo haar boktnaam even niet. Wij gaan tzt absoluut daar nog eentje aanschaffen als deze gecastreerd is. Haar konijnen zijn echte knuffelbeertjes vanuit karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 02:44 



 
Profiel   

Luca03 schreef
LaPluche schreef
Is een fret dan niks voor je?


Fretten kunnen echt heel erg stinken. En die bijten echt wel dingen kapot, een fret heeft geen baas maar een oppas :'). Fretten kan je ook geen hele dag in een hok houden maar moeten echt wel een aantal uur per dag los lopen, maar dus onder toezicht.

Zijn ratten niks voor jou? Als je ze van een goede rattery haalt en er veel mee bezig bent zijn ze goed tam te krijgen en ze zijn echt heel lief en knuffelig. Het enige nadeel is dat ze niet zo lang leven en je er best wat onderhoud aan hebt omdat ze anders gaan stinken

En waarom is een (eventueel oudere adoptie) hond geen optie? Er zijn rassen die niet verharen en ja zand... Onze hond brengt echt niet zoveel zand mee naar binnen :)


Huh, onze fret bijt echt niks kapot, en gecastreerd en iedere week schoon beddengoed en hij stinkt niet. Onze fret gaat netjes op de bak, ook buiten de kooi. En ja die stinkt wel, dus veel schoonmaken.

Als ik zijn naam roep komt hij netjes naar me toe, is echt super aanhankelijk, dus ik denk niet dat hij ons als oppas ziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 08:50 



 
Profiel   

noox schreef
Misschien kun je via catterys ook aan herplaatsers komen, dat is iig bij hondenfokkers wel gebruikelijk :) als je dus voor een oudere kat wilt gaan

Die staan geregeld op kittentekoop.nl aangeboden. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 09:59 



 
Profiel   

Ik heb eens via Bokt een oude kat geadopteerd.
Dametje heeft het nog 2 jaar leuk gehad bij ons voordat ze is overleden.

Dierenasiel, MP,FB, verhuisdieren er staan er genoeg op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 10:12 



 
Profiel   

Inderdaad een kat uit het asiel! Kan het 100% aanraden. Mijn vader heeft zijn katten altijd uit het asiel gehaald, en ze zijn zo lief! Ook een hele oude kat, was doof en blind en het asiel gaf hem nog een week... Is toch ruim een jaar bij mijn vader geweest en ook weer een lieverd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 10:25 



 
Profiel   

November108 schreef
MoppieFilou schreef
Vind ik héérlijk! :D

Goede tip om ook op Marktplaats enzo te kijken, denk dat je daar misschien ook meer kans maakt op een gezonde en "probleemloze" kat dan in een asiel.


Oh nee dat is echt een misvatting hoor! Nederland heeft gewoon een zwaar kattenoverschot en helaas belanden er veel zoekgeraakte, gedumpte of achtergelaten bij een asiel. Ook hele lieve, brave, zindelijke, huiselijke en knuffelige katten! De oudere blijven helaas vaak vrij lang zitten en verdienen zó een warm huis.


Heb al wat rondgekeken naar asielen hier in de buurt en helaas zijn de meesten hier toch echt katten met een handleiding zeg maar :( . Woon in België dichtbij de grens met Nederland en moet zeggen dat er hier niet heel veel asielen in de buurt zitten. Maar wil er best een eindje voor rijden als het de moeite waard is, dus ga ook eens kijken naar wat asielen in Nederland dan!


Mazida schreef
Misschien geen dier waar je direct aan denkt, maar een leguaan is ook een heel leuk dier. Vragen wel specifieke verzorging natuurlijk, maar zijn ook heel gezellig en goed tam te krijgen. Je ouders hebber er verder weinig last als ze in een aparte serre zitten.


Vind ik best leuke dieren, maar helaas niet zo knuffelbaar als waar ik naar op zoek ben :D .


Boras schreef
Grote dierenvriend? Misschien moet je dan geen dier in een kooi willen opsluiten :)


Ik weet niet wat je hier precies mee bedoelt maar geloof het of niet, mijn dwergkonijntjes hebben 3 keer zoveel plaats als ze normaal nodig zouden hebben, dus "opsluiten in een kooi" vind ik niet echt de juiste verwoording :) . Als het algemeen bedoeld zou zijn, ik denk niet dat huisdieren, die al jaaaren gefokt worden om huisdier te zijn, er zo'n probleem mee hebben om "opgesloten" te zitten, althans niet in een hok/ren die meer dan groot genoeg is.


absque_dubio schreef
Ik denk dat je keus wel gemaakt is, houd je ons op de hoogte van de zoektocht naar een kat? :D
Een herplaatsen is slim, zo weet je het karakter beter in te schatten. Al kan verandering van omgeving een kat heel erg veranderen. Mijn altijd schuwe bang-voor-alles kat veranderde na onze laatste verhuizing ineens naar de allerliefste gezelligste sociaalste knuffelkat.
Wij hebben het nagels in de bank zetten etc echter nooit kunnen afleren.

Ratten vind ik persoonlijk echt zulke leuke dieren, vroeger veel gehad en zou er zo weer aan beginnen. Het afscheid nemen is wel een rot iets ja.. maar aan de andere kant misschien juist ook een optie als je leven tzt nog gaat veranderen (studeren oid).

Vogels zou ik zelf niet doen. Heb ik ook gehad. En ondanks dat ik enorm gek op ze was, vind ik wel dat ze veel troep maken en er veel stof vanaf komt. :o persoonlijk zou ik die nooit meer binnen houden, behalve als je enorm veel thuis bent. En het knuffelen ermee is toch anders, net als een reptiel.

Wij hebben ons konijn bij een bokker die ermee fokt aangeschaft, moesten een uurtje ervoor rijden maar het dubbel en dwars waard! Ondanks dat we hem in de winter kochten, het een buitenkonijn is en eerlijk gezegd dus niet veel aandacht heeft gehad in die belangrijke beginperiode :o is het het allerleukste tamste konijn ooit. Komt als je roept en wil dan ook echt geaaid worden. Ongelofelijk wat een goede fokker en selectie doet.
Mocht je ervoor open staan, een dikke aanrader! NHDtjes van Karli is ze op fb te vinden, weet zo haar boktnaam even niet. Wij gaan tzt absoluut daar nog eentje aanschaffen als deze gecastreerd is. Haar konijnen zijn echte knuffelbeertjes vanuit karakter.


Bedankt voor je uitgebreide reactie! :)

Ik ga inderdaad rustig eens rondkijken of ik een kat vind die hier helemaal past, heeft geen haast, het moet vooral echt de juiste kat zijn :D . Dus ik hou jullie zeker op de hoogte, maar het kan nog een tijdje duren haha!
En inderdaad, om die reden vind ik herplaatsen een groot voordeel hebben. Je weet het nooit natuurlijk, maar meestal krijg je wel een heel goed idee van hun karakter.

Heerlijk zo'n konijn! <3 Eén van beide hier, die nu dus bang is, was vroeger ook echt de grootste knuffelkont die je je maar kon inbeelden. Helaas durft de andere tijdens het eten even op haar te jagen (wat na nog geen minuutje wel over is), en daardoor vertrouwt ze aanrakingen niet meer :( . Voor de rest zijn het dikke vriendjes hoor, liggen samen, eten (na die minuut) samen, wassen elkaar...

Maar ga die fokker zeker in mijn achterhoofd houden voor als één van de twee zou hemelen!



lor1_1984 schreef
noox schreef
Misschien kun je via catterys ook aan herplaatsers komen, dat is iig bij hondenfokkers wel gebruikelijk :) als je dus voor een oudere kat wilt gaan

Die staan geregeld op kittentekoop.nl aangeboden. :j



Dankjewel voor de tip! :)



Doef schreef
Inderdaad een kat uit het asiel! Kan het 100% aanraden. Mijn vader heeft zijn katten altijd uit het asiel gehaald, en ze zijn zo lief! Ook een hele oude kat, was doof en blind en het asiel gaf hem nog een week... Is toch ruim een jaar bij mijn vader geweest en ook weer een lieverd.


Klinkt goed! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 11:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen