Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] welkom...

 
Profiel   

Hey,

Ik had laatst een topic geopend met de twijfels over een nieuwe kat.
En er is een besluit gekomen...

Er komt een nieuwe!! *\o/* Maar geen kitten. Een 4 maande oude kat. Ja, nog wel een jong diertje.
Wij hebben hier niet bewust voor gekozen. We waren wat aan het kijken naar kittens op marktplaats. En we kwamen een heel leuk kittentje tegen. Meteen een berichtje gestuurd. Helaas het antwoord gekregen dat er niks meer was. Een paar dagen later kregen we een appje. "Er is toch nog een katertje vrij en jullie verhaal spreekt ons aan, willen jullie hem?" Daar hebben we niet lang over hoeven na te denken, wel eerst een foto gevraagd.


[ img ]


[ img ]

Deze twee foto's gekregen en natuurlijk ja gezegd.

Hij is nog maar 7 weekjes. Eigenlijk zouden we hem aankomende zaterdag ophalen, maar dat komt niet uit wegens vakantie. Nou jammer, een appje gestuurd of het wellicht na de vakantie kon.. Wij vonden het niet erg dat hij dan 4 maandjes oud is.
Zij ook niet, perfect dus!
We mogen ons lieve vriendje na de vakantie ophalen <3


We noemen hem waarschijnlijk Zazu. Omdat hij een mini versie van onze kat Simba is, die een tijdje terug is overleden..
Zazu is de "beschermer" van Simba. En ons nieuwe vriendje lijkt om Simba en zal daarom de herinnering van Simba bewaren en beschermen.. <3


Hier nog wat foto's van hem die we vandaag gekregen hebben...


[ img ]


[ img ]



Ik zal bij nieuwe foto's een update plaatsen! :D


Liefs
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:08 



 
Profiel   

ik lees mee :)
wat een leukerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:09 



 
Profiel   

Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:12 



 
Profiel   

Wat een schatje!!

Precies dit hadden wij ook vorig jaar. Door vakantie was onze nieuwe poes al ruim 3,5 maand toen we haar ophaalden. (Alternatief was een kitten van 11 weken tijdens de vakantie in een pension brengen, wat je natuurlijk niet wilt, dan liever wat langer bij mama laten lopen). Ik vond het prima, hoe schattig ook, de fase van in de gordijnen klimmen etc was hierdoor korter. En ze blijven schattig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:27 



 
Profiel   

Adrija schreef
Wat een schatje!!

Precies dit hadden wij ook vorig jaar. Door vakantie was onze nieuwe poes al ruim 3,5 maand toen we haar ophaalden. (Alternatief was een kitten van 11 weken tijdens de vakantie in een pension brengen, wat je natuurlijk niet wilt, dan liever wat langer bij mama laten lopen). Ik vond het prima, hoe schattig ook, de fase van in de gordijnen klimmen etc was hierdoor korter. En ze blijven schattig.


Bedankt!
Ja het is idd niet wenselijk om een kittentje in een pension te zetten voor 6 weken… dan liever wat weekjes langer bij mama op de boerderij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 05:39 



 
Profiel   

Hi, weer even een update! :)
De eigenaren hebben aangeboden om hem af en toe mee te nemen in de auto. Zodat hij er aan gewend is als wij hem ophalen. Wij wonen 2 uur met de auto in een enkele reis ervandaan. Dus het is wel fijn dat hij er nu vast wat aan kan wennen. Het zijn kleine stukjes natuurlijk ;)
De inenting staat gepland bij de dierenarts, over drie weekjes krijgt hij de eerste. Dan gaan ze hem ook voor de tweede keer ontvlooien en even checken. Hopelijk is hij helemaal gezond zonder afwijkingen.. O:)
Mama was gewoon even bij de buren langs gegaan, dus geteste ouders heeft hij niet :Y) Maar dat is ook zo met Happy en hij is kern gezond :o
We gaan nog even bespreken of we hem laten castreren als hij bij hun is of bij ons. Waarschijnlijk bij ons, omdat we het liever doen bij 6 maanden. Als iemand daar tips bij heeft, hoor ik het graag!

(Binnenkort weer foto’s :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 08:51 



 
Profiel   

Baby foto's gekregen! :D



[ img ]

Paar daagjes oud :o

[ img ]

Paar weekjes oud :o


Ik ben verliefd <3 :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:27 



 
Profiel   

Een filmpje gekregen! Even wat screens gemaakt, heel wazig maar ja.
Ze waren aan het stoeien O:)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:42 



 
Profiel   

Zijn er eigenlijk nog mensen die volgen? -O- :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:43 



 
Profiel   

Ja hoor, ik lees stilletjes mee. Erg leuk. Mijn ouders hebben ook net een rode kitten van de boerderij waar mijn broer werkt. Ook een dotje. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:45 



 
Profiel   

Oooh oké! Niet iedereen hoeft te reageren natuurlijk. Maar aangezien ik 2 berichten een paar uurtjes na elkaar had geplaats zonder reactie te krijgen, dacht ik dat niemand mee leesde :Y)

Maar leuk! Deel gerust foto’s Jorex! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:51 



 
Profiel   

Mijn ouders zitten overigens ook met de vakantie, maar we gaan dan proberen of onze poes hem ook dusdanig accepteert dat ie 2 weken hier kan logeren. Waarschijnlijk wel, want hij trekt zich ook niks van de poezen bij mijn ouders aan. :o
Daar is de jongste poes bang van hem, maar hij loopt alles en iedereen zo achterna. Dus hij zette 2 stappen in haar richting, ik heb nog nooit een kat zo hard zien rennen als Mickey gisteravond. Wel zielig was dat hij zich vervolgens de pleuris schrok van Mickey haar reactie en onder de stoel schoot met een dikke staart. Hij deed immers niks verkeerds. En verder hebben ze nog een oude oma van 16 jaar die gewoon vanaf een afstandje de kitten bekijkt, maar niet echt iets doet. Mickey blaast ook al als ie binnen 2 meter van haar komt. Dikke aansteller, blazen op een kitten van 8 weken. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 18:06 



 
Profiel   

Jorex schreef
Mijn ouders zitten overigens ook met de vakantie, maar we gaan dan proberen of onze poes hem ook dusdanig accepteert dat ie 2 weken hier kan logeren. Waarschijnlijk wel, want hij trekt zich ook niks van de poezen bij mijn ouders aan. :o
Daar is de jongste poes bang van hem, maar hij loopt alles en iedereen zo achterna. Dus hij zette 2 stappen in haar richting, ik heb nog nooit een kat zo hard zien rennen als Mickey gisteravond. Wel zielig was dat hij zich vervolgens de pleuris schrok van Mickey haar reactie en onder de stoel schoot met een dikke staart. Hij deed immers niks verkeerds. En verder hebben ze nog een oude oma van 16 jaar die gewoon vanaf een afstandje de kitten bekijkt, maar niet echt iets doet. Mickey blaast ook al als ie binnen 2 meter van haar komt. Dikke aansteller, blazen op een kitten van 8 weken. _O-


_O-
Wij hebben hier maar 1 kat. Hopen dat dat goed gaat... :') Happy lijkt wel op Mickey eigenlijk 8)7 haha
Je moet Happy eens zien als vriendinnetjes van mn jongste zusje binnenkomen... <<) Alsof iemand hem wil gaan vermoorden ~~}>
Echt.. Wat een drama queen kan hij zijn. Hopelijk neemt het kittentje wel zijn ontzettend lieve karakter een beetje over en neemt hij niet teveel van het drama queen over. (aangezien ze van elkaar leren enzo)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 18:24 



 
Profiel   

wat een schatje <3
Ik kom ook lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:05 



 
Profiel   

Gezellig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:09 



 
Profiel   

Even ter vergelijking van Simba, Happy en het kittentje.. :P

Happy en Simba :o

[ img ]

Simba


[ img ]

[ img ]

Happy


[ img ]


Het kittentje


[ img ]

[ img ]



Ik vind het een leuke vergelijking <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:17 



 
Profiel   

Vandaag is hij voor het eerst in een kattenmand geweest! Even in de tuin niet meer.
Ik heb gehoord dat hij een hele stoere jongen was en er nadat mama het had laten zien, er zo in liep <3
Het is een overwinning, de rest durfde niet *\o/* :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:06 



 
Profiel   

wat een leuke foto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:18 



 
Profiel   

Heel schattig! Wat een leuk vooruitzicht voor na de vakantie :)
En de naam is ook heel leuk gevonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 22:50 



 
Profiel   

Wat leuk!

Hier doet de kitten het goed bij mijn ouders. Hij had nog nooit een kattenbak gezien, maar gaat vanuit intuïtie meteen al sinds de eerste dag op de bak. Onze is ook zo'n stoere kerel, hij woont niet bij mijn ouders, maar hij heeft het complete huis overgenomen, het huis is van hem nu. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 22:51 



 
Profiel   

Nikass schreef
Heel schattig! Wat een leuk vooruitzicht voor na de vakantie :)
En de naam is ook heel leuk gevonden!


Bedankt! Hebben we even over na moeten denken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 11:22 



 
Profiel   

Jorex schreef
Wat leuk!

Hier doet de kitten het goed bij mijn ouders. Hij had nog nooit een kattenbak gezien, maar gaat vanuit intuïtie meteen al sinds de eerste dag op de bak. Onze is ook zo'n stoere kerel, hij woont niet bij mijn ouders, maar hij heeft het complete huis overgenomen, het huis is van hem nu. _O-


Hahaha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 11:22 



 
Profiel   

Maylene0910 schreef
wat een leuke foto's <3


Dankjeee <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 11:22 



 
Profiel   

Vandaag gaat hij de auto in, nog niet terwijl de auto rijdt.

Zijn broertjes en zusjes gaan er nu ook in.

Ik ben benieuw hoe het gaat!! <3 <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:48 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
Vandaag gaat hij de auto in, nog niet terwijl de auto rijdt.

Zijn broertjes en zusjes gaan er nu ook in.

Ik ben benieuw hoe het gaat!! <3 <<)



Het ging hartstikke goed! Eerst hebben ze ze erin gezet zonder dat ze in de reismand zaten. Toen was er wel een hoop geklauter en miauw :')
Maar dat ging al snel goed!

Volgende keer met mandje. Maar dit was genoeg nieuw voor vandaag!
In het weekend worden al zijn broertjes en zusjes opgehaald helaas. (1-2 pas volgend weekend)
Gelukkig is mams er nog om mee te spelen!
En nog wat buurkatten etc :P

- helaas geen foto’s van de auto, maar ik heb liever dat ze goede toezicht hebben dan dat er foto’s zijn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 14:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen