Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 133 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vreemde hond plast tegen mijn huisgevel

 
Profiel   

Ik heb van die spray gehaald, is tegen honden en katten staat erop. Ik heb het tegen mijn tuinhek gesprayd en gaat eigenlijk heel goed tot nu toe.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 16:47 



 
Profiel   

huricane schreef
Off-topic, wat een leuk huis op een prachtige plek!


Dat wilde ik ook net zeggen.
Met zo'n huis mag die hond tegen mn gevel aanpissen hoor. Af en toe een emmer met azijn en soda eroverheen en het is weer frisjes. Ik zou er echt niet om wakker liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 16:47 



 
Profiel   

Bij mij werkte deze goed,

[ img ]
Die geeft piepjes en rood licht.
En je kan instellen voor wat het is: honden, katten muizen of ratten en vogels

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 17:57 



 
Profiel   

Ik zou daar als een spion gaan zitten. De eerste de beste hond en bijbehorende baas zal ik echt aanspreken of hevig tikken tegen de ruit met een boos gezicht. Laat ze het maar zien! Volgende keer vast geen plassende hond meer. Asociaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:26 



 
Profiel   

soesie schreef
Volgens mij moeten een paar druppels etherische pepermuntolie of eucalyptusolie de hond wel met een boogje om de plek laten lopen…
Ik woon ook op een hoek, en daar helpt het prima, ook tegen katten trouwens *\o/*

Kan je uitleggen hoe je dat klaar maakt en gebruikt? Doe je dat met water in een flacon of druppel je dat direct op die plek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:42 



 
Profiel   

Telpeva schreef
soesie schreef
Volgens mij moeten een paar druppels etherische pepermuntolie of eucalyptusolie de hond wel met een boogje om de plek laten lopen…
Ik woon ook op een hoek, en daar helpt het prima, ook tegen katten trouwens *\o/*

Kan je uitleggen hoe je dat klaar maakt en gebruikt? Doe je dat met water in een flacon of druppel je dat direct op die plek?


Ik sprenkel dat puur, zo uit het flesje, op de plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:36 



 
Profiel   

Kun je daar niet een bloempot neer zetten met leuk wat bloemetjes erin? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:39 



 
Profiel   

_Mir schreef
Kun je daar niet een bloempot neer zetten met leuk wat bloemetjes erin? :)

Nog mooier voor de hond haha. En de bloemetjes overleven het niet :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:46 



 
Profiel   

Hertshoornolie mengen met azijn, loopt iedereen voor weg.. :D

Zonder gekheid, er zijn goede tips gegeven in dit topic

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:48 



 
Profiel   

CairnTerrier schreef
Ik zou daar als een spion gaan zitten. De eerste de beste hond en bijbehorende baas zal ik echt aanspreken of hevig tikken tegen de ruit met een boos gezicht. Laat ze het maar zien! Volgende keer vast geen plassende hond meer. Asociaal!


TS geeft aan dat ze de eigenaar meerdere keren heeft aangesproken; diegene trekt zich daar niets van aan helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:49 



 
Profiel   

Dankje Soesie! Dat ga ik eens proberen tegen katten in mijn tuin :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:36 



 
Profiel   

Palmboom95 schreef
CairnTerrier schreef
Ik zou daar als een spion gaan zitten. De eerste de beste hond en bijbehorende baas zal ik echt aanspreken of hevig tikken tegen de ruit met een boos gezicht. Laat ze het maar zien! Volgende keer vast geen plassende hond meer. Asociaal!


TS geeft aan dat ze de eigenaar meerdere keren heeft aangesproken; diegene trekt zich daar niets van aan helaas..


Zou ik ook niet doen als iemand boos op het raam tikt, dat vind ik zo schooljuf-achtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:44 



 
Profiel   

Birdie60 schreef
Bij mij werkte deze goed,

[ [url=m/V9dB9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die geeft piepjes en rood licht.
En je kan instellen voor wat het is: honden, katten muizen of ratten en vogels


Ik kan mij voorstellen dat mijn eigen hond daar ook niet blij meer is.

Ik heb achter in mijn tuin een caravan staan voor iemand die haar huis in de nach van 14 juli heeft verloren ( vloedgolven/zware overstromingen in de laaggelegen gebieden ). Zij heeft ook 2 honden.
Iets met geluid bij 3 honden die bij mij wonen gaat niet.
Achter mijn huis staan ook nog mijn paarden. Ik kan me voorstellen dat die daar ook last van hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:47 



 
Profiel   

CairnTerrier schreef
Ik zou daar als een spion gaan zitten. De eerste de beste hond en bijbehorende baas zal ik echt aanspreken of hevig tikken tegen de ruit met een boos gezicht. Laat ze het maar zien! Volgende keer vast geen plassende hond meer. Asociaal!


Ik heb camera’s hangen en kan de beelden dus terug kijken.
De honden eigenaar is van deze camera’s op de hoogte

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:49 



 
Profiel   

soesie schreef
Volgens mij moeten een paar druppels etherische pepermuntolie of eucalyptusolie de hond wel met een boogje om de plek laten lopen…
Ik woon ook op een hoek, en daar helpt het prima, ook tegen katten trouwens *\o/*


Eucalyptusolie heb ik in huis. Staat op de uit te proberen lijst.

Dank je voor de tip

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:52 



 
Profiel   

Nikass schreef
Sumiry76 schreef
Wij wonen in een dorpje in de Eifel met heeeeeeeeeeeel veel natuur om het dorp heen op 2 minuten lopen van deze man zijn huis


Ah dat is mooi! De hond wil natuurlijk meteen plassen als hij buiten komt. En ja, de man kan de hond leren om dat niet tegen jouw gevel te doen. Alleen als hij dat niet doet, tja, je kunt iemand niet gemakkelijk veranderen.



Is niet mijn gevel maar die van de TS

Deze man woont helemaal aan de andere kant van het dorp dus nee de hond hoeft niet nodig te plassen


Oh beetje verwarrend. Je quote mij toch

Needje: het gaat over het gebruik van stroom :)*


Sorry ging fout, waren teveel quotes dan het programma aankan

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:57 



 
Profiel   

bak met hondenbrokken op de hoek zetten, hond wil naar de brokken, liever dan plassen, baas wil niet dat ie die brokken op eet dus trekt de hond weg, lopen ze door zonder te piesen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:02 



 
Profiel   

speurneusc schreef
bak met hondenbrokken op de hoek zetten, hond wil naar de brokken, liever dan plassen, baas wil niet dat ie die brokken op eet dus trekt de hond weg, lopen ze door zonder te piesen

Die is leuk en de moeite waard om uit te proberen, vooral om dan op camera terug te kijken }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:09 



 
Profiel   

speurneusc schreef
bak met hondenbrokken op de hoek zetten, hond wil naar de brokken, liever dan plassen, baas wil niet dat ie die brokken op eet dus trekt de hond weg, lopen ze door zonder te piesen

Oh die is briljant! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:24 



 
Profiel   

Telpeva schreef
speurneusc schreef
bak met hondenbrokken op de hoek zetten, hond wil naar de brokken, liever dan plassen, baas wil niet dat ie die brokken op eet dus trekt de hond weg, lopen ze door zonder te piesen

Oh die is briljant! _O-


Dit vind ik ook erg leuk en de moeite waard om uit te proberen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:31 



 
Profiel   

speurneusc schreef
bak met hondenbrokken op de hoek zetten, hond wil naar de brokken, liever dan plassen, baas wil niet dat ie die brokken op eet dus trekt de hond weg, lopen ze door zonder te piesen
'

En de volgende dag staan alle honden van het dorp te wachten op gratis brokken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:34 



 
Profiel   

Echt goed bedacht!

Zou wel handig zijn als je dan een beetje weet wanneer hij langs komt voordat alle buur katten hem al op hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 09:05 



 
Profiel   

De oplossing met de hondenbrokken _O-

Birdie60 schreef
Bij mij werkte deze goed,

[ [url=m/V9dB9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die geeft piepjes en rood licht.
En je kan instellen voor wat het is: honden, katten muizen of ratten en vogels


Naast eigen dieren zijn er helaas ook mensen die hier last van hebben. Ik zou dit dus niet zo snel langs een doorgaande weg/stoep neerzetten. Ik hoor ze zelf ook. Ik heb hier in de buurt mijn wandelroute erdoor aangepast, dus het werkt wel. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 09:25 



 
Profiel   

1 ding is in ieder geval overduidelijk, wat een ongelooflijk asociaal type is die man.
Als je die eucalyptusolie in huis hebt...ik zou het direct uitproberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 09:43 



 
Profiel   

Mews schreef
De oplossing met de hondenbrokken _O-

Birdie60 schreef
Bij mij werkte deze goed,

[ [url=m/V9dB9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die geeft piepjes en rood licht.
En je kan instellen voor wat het is: honden, katten muizen of ratten en vogels


Naast eigen dieren zijn er helaas ook mensen die hier last van hebben. Ik zou dit dus niet zo snel langs een doorgaande weg/stoep neerzetten. Ik hoor ze zelf ook. Ik heb hier in de buurt mijn wandelroute erdoor aangepast, dus het werkt wel. :')

+1 :j ik vind die dingen vreselijk, bij mijn ouders heeft een van de buren zo' n ding neergezet. Elke keer als we bij mijn ouders buiten in de tuin zitten, dan kan ik lekker genieten van dat rotgeluid. Wat mij betreft mogen ze verboden worden, treiter apparaten vind ik het
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 09:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 133 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen