Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 113 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dieren op Instagram

 
Profiel   

Hallo iedereen.
Een vriendin van mij heeft op insta een pagina gemaakt van haar hond Silver. (silverthegoldenretriever)
Dit brengt zoveel leuke foto’s en reacties (en enorm veel volgers) op.
Dat ik dacht, dat ga ik ook doen met mijn katten.

Iedereen is vrij om de pagina te volgen.
soofthemainecoon


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 14:47 



 
Profiel   

[LZP] Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 14:59 



 
Profiel   

Dieren doen het heel goed op Instagram! :D

Ik heb een account voor mijn cavia's, Guineapigsadventures. Ze hebben nu 29.000 volgers, de laatste maanden komen er steeds minstens 1000 nieuwe volgers per week bij :wow:

Ik vind het super leuk om steeds nieuwe dingen te bedenken, en mijn cavia's snappen ook al helemaal wat de bedoeling is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 15:01 



 
Profiel   

kann ik ook weleens proberen met mijn ratten, ik geloof eerder dat mensen dan gaan wegrennen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 15:33 



 
Profiel   

melody7 schreef
Dieren doen het heel goed op Instagram! :D

Ik heb een account voor mijn cavia's, Guineapigsadventures. Ze hebben nu 29.000 volgers, de laatste maanden komen er steeds minstens 1000 nieuwe volgers per week bij :wow:

Ik vind het super leuk om steeds nieuwe dingen te bedenken, en mijn cavia's snappen ook al helemaal wat de bedoeling is.

Oh wat cool zeg.
Ik ben heel benieuwd hoe snel het gaat.
Ik heb nu nog maar 15 volgers.
Maar bij mijn vriendinnetje ging het ineens van de ene op de andere dag storm lopen met volgers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 15:33 



 
Profiel   

Arashah schreef
kann ik ook weleens proberen met mijn ratten, ik geloof eerder dat mensen dan gaan wegrennen :')

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 15:34 



 
Profiel   

Onze honden 'zitten' ook op Instagram. @threedogsandcounting. :j Zoveel volgers heb ik ook niet. Maar ik vind het wel leuk om bij te houden, straks gaat de insta om in de kennelnaam en dan koppel ik hem ook aan de Facebook.

Voor toekomstige pupkopers een manier om up-to-date te blijven.

Via insta heb ik wel al twee 'klanten' gehad die problemen hadden met hun hond en graag een online advies uurtje wilde. Dat vind ik bijzonder (leuk)! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 16:20 



 
Profiel   

Leuk! Ik heb ook een pagina voor mijn ratten en hamster (@meeeesjes_rats). Ik zal jullie accounts ook gaan volgen!
Laatste keer had ik 125 volgers. Ik post in het engels trouwens.
Ik merk alleen dat ik vergeet te posten. Ik ben op mijn eigen instagram heel actief gewoon voor vrienden en familie. Maar ik vergeet dus steeds te switchen naar mijn rattenpagina.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 16:23 



 
Profiel   

Ik vind dat sommigen het zo leuk aanpakken qua dieren op Instagram. Dat is zo leuk om te volgen! Maar er zijn zoveel dierenaccounts, dat het voor mij wel echt wat bijzonders moet zijn wil ik geïnteresseerd blijven in die accounts.
Sukiicat steekt er voor mij met kop en schouders boven uit. Pumpkin the raccoon is ook erg leuk. Little_tumbelina_girl is ook erg schattig. En dan heb ik nog smoothiethecat. Maar het moeten dus wel echt bijzondere dieren en mooie foto's zijn voor mij.
Ik zit wel eens te twijfelen om er een voor paard of hamster te maken, maar dan moet je steeds blijven updaten enzo haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 16:32 



 
Profiel   

Ik ben een van de grootste dierenfreaks al zeg ik het zelf :P maar accounts voor dieren gaat me echt te ver en interesseert me totaal niet. Vind het te kinderlijk, plaatjes kijken van dieren, meer is het niet. Het enige dierlijke wat ik daar volg zijn veganistische profielen, en op fb wat rescuewerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 16:39 



 
Profiel   

Ik heb er ook moeite mee hoor, om mijn account speciaal te maken. Ik probeer er altijd wat leerzaams onder te zetten, maar ik heb het idee dat mensen vooral snel door de foto's heen scrollen.
Ik heb ook redelijk slecht licht in huis en stil zitten is niet echt hun ding. Dus ik ben al heel blij als ik een foto met stil beeld heb :')

Ik zelf ben helemaal fan van olli.doodle en qua paardenaccount van stall.nova (samen met lillentheshire) en sinds vandaag thenightingalefarm.
Ik ga trouwens liever voor eduactieve pagina's dan pagina's met alleen maar mooie sprookjesachtige plaatjes.

@Barbalala, dat zijn dus ook niet de accounts die ik volg. Ik ga liever voor leerzame accounts dan de mooie plaatjes en die zijn er echt wel gelukkig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 16:44 



 
Profiel   

Puppy cow is een van mijn favorieten! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 16:47 



 
Profiel   

Oooh wat leuk, ik ga jullie toevoegen *\o/*
Jarvis heeft ook IG (thedutchcorgi), want anders zouden mensen op FB knettergek van mij worden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 18:30 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik ga je even opzoeken! Ik heb er ook een voor mijn kat gemaakt haha.

Elmo_thecutecat

ik vergeet alleen wel vaak er wat mee te doen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 18:32 



 
Profiel   

Jaa zo leuk! Mijn hond heeft ook een eigen instagram pagina: frenchfloris.

Ik moet zeggen vergeet het soms ook wel, en vind t ook wel eens lastig wat origineels te posten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 18:36 



 
Profiel   

weten jullie wat, ik ga een account maken voor mijn ratten :') ben benieuwd hoeveel volgers ik krijg :Y)

Nu nog even een naam bedenken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 18:59 



 
Profiel   

Ik heb ook een Instagram account voor mijn boefjes :D

https://www.instagram.com/nestor_koda.dogs/

Vind het leuk om ergens gewoon lekker foto's te kunnen posten , soort van foto dagboek is het voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 22:57 



 
Profiel   

Aah zo leuk! Ik heb voor onze cattery een account aangemaakt een tijdje terug: https://www.instagram.com/cattery_duchampvert/

Ik post vooral veel als we weer kittens hebben, maar tussendoor ook geregeld :) Ook leuk voor jezelf, om terug te kunnen kijken enzo! En voor potentiële kittenkopers + eigenaren van kittens die al verkocht zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 23:01 



 
Profiel   

Mijn Luna heeft ook een insta gekregen, maar de volgers gaan steeds even over de 200 heen en kort daarna meteen weer naar beneden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 23:13 



 
Profiel   

Melisje_92 schreef
Mijn Luna heeft ook een insta gekregen, maar de volgers gaan steeds even over de 200 heen en kort daarna meteen weer naar beneden :')


ik kann je vertellen waarom, de meeste zijn gewoon jaloers op jou paardje ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 00:58 



 
Profiel   

Arashah schreef
kann ik ook weleens proberen met mijn ratten, ik geloof eerder dat mensen dan gaan wegrennen :')

Ook wel eens over nagedacht ja maar de mijne blijven überhaupt niet lang genoeg zitten voor een leuke foto _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 01:06 



 
Profiel   

ik heb met een paar Fotos erg veel geluk gehad dat ik op de juiste Moment gemaakt had en dus een rat had die even een sec. stil zat :') Fotos een beetje bewerken en dan heb een leuke Foto van de meiden *\o/* Moet zeggen dat de meeste Fotos toch slaap Fotos zijn :')

Instagram heb ik aangemaakt, geen 1 volger :') ook goed, dan volg ik mijzelf. maak ik er een leuk dagboekje van O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 01:12 



 
Profiel   

Mijne is abby_mainecoon. Inmiddels bijna 3.000 volgers :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 07:23 



 
Profiel   

Wat geinig! Ik heb ook een instagram voor mijn dier: mijn haflinger. Voornamelijk omdst ik het leuk vind om foto’s te delen van haar, maar mijn ‘gewone’ vrienden wil ik daar niet mee spammen. Dus toen heb ik een apparte instsgram gemaakt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 08:05 



 
Profiel   

Melisje_92 schreef
Mijn Luna heeft ook een insta gekregen, maar de volgers gaan steeds even over de 200 heen en kort daarna meteen weer naar beneden :')


Is vrij normaal :j Follow for follow. Volg je niet terug, ontvolgen ze jou.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 08:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 113 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen