Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 20 [ 498 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat dragen jullie honden?

 
Profiel   

cursebreaker schreef
Ah nou ik ben eens benieuwd dan Denise hoe die van Max n Molly het hier gaat doen. Heb 1 orbiloc light nog besteld bij medpets eerder vandaag dus heb iig sowieso 1 goede haha. En dan kijken we wel hoelang die M&M het gaat doen. Maar ook met vervangen van batterij wordt het lampje dus zwak? Zit geloof ik wel garantie op toch wat ik kon zien online, dus als zoiets zou gebeuren mag.


De M&M is op USB dus daar hoef je niets te vervangen. Maar ik ervaarde inderdaad heel snel een zwak lampje of spontaan niet meer aangaan. Of alleen branden aan de lader. Had er uiteindelijk een hele verzameling en met Bo z'n vacht moet ik echt iets goeds hebben. Alleen de Orbilock werkt. Al moet ik zeggen dat ze nu wat zwakker lijken een seizoen later.


viphorse schreef
Jaaaaa en bij ons werkt het !


Niet het idee dat je hond het hele tuig/ringetje kan kapot trekken? :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 13:12 



 
Profiel   

Ik heb deze gister opgehaald van marktplaats voor een tientje, kijken hoe deze het doet in de regen en misschien later nog een monsoon coat halen. Die wil ik graag, maar ik heb er deze maand even geen geld voor dus dit is een fijne tussenoplossing. Maar deze lijkt op wat jij hebt gekocht curse!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 13:22 



 
Profiel   

Qua licht heb je ook nog Leuchtie, dat is wel wat duurder, maar wie weet is er weer een leuke actie met de kortingsweek eind november. Ze hebben een extra felle variant voor langharigen (de premium).

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 13:25 



 
Profiel   

xDenies schreef
cursebreaker schreef
Ah nou ik ben eens benieuwd dan Denise hoe die van Max n Molly het hier gaat doen. Heb 1 orbiloc light nog besteld bij medpets eerder vandaag dus heb iig sowieso 1 goede haha. En dan kijken we wel hoelang die M&M het gaat doen. Maar ook met vervangen van batterij wordt het lampje dus zwak? Zit geloof ik wel garantie op toch wat ik kon zien online, dus als zoiets zou gebeuren mag.


De M&M is op USB dus daar hoef je niets te vervangen. Maar ik ervaarde inderdaad heel snel een zwak lampje of spontaan niet meer aangaan. Of alleen branden aan de lader. Had er uiteindelijk een hele verzameling en met Bo z'n vacht moet ik echt iets goeds hebben. Alleen de Orbilock werkt. Al moet ik zeggen dat ze nu wat zwakker lijken een seizoen later.


viphorse schreef
Jaaaaa en bij ons werkt het !


Niet het idee dat je hond het hele tuig/ringetje kan kapot trekken? :P


Nee en geloof me dat er bij ons soms aardig wat kracht ik zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 14:08 



 
Profiel   

Bedankt! Dat wilde ik graag weten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 14:45 



 
Profiel   

xDenies schreef
Bedankt! Dat wilde ik graag weten :D


Zo, rib uit mijn lijf maar hopelijk morgen de hele nieuwe mikmak binnen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 15:11 



 
Profiel   

Heb de sprong gewaagd, de S dryup badjas voor Toby in het bruin, XS voor Sia in het paars. Ze passen echt allebei perfect, terwijl ze volgens de maattabel iets ruim zouden zitten. Weet jammer genoeg niet hoe ik een foto moet toevoegen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 18:51 



 
Profiel   

ik heb deze binnen sinds maandag!
https://www.medpets.be/ruffwear-powder-hound/#
Wat een topjas! Hele goede pasvorm en lekker warm. Gisteren voor het eerst getest in de regen en Timo is lekker droog gebleven. Blij met mijn aankoop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 19:11 



 
Profiel   

Eowyn3003 schreef
Heb de sprong gewaagd, de S dryup badjas voor Toby in het bruin, XS voor Sia in het paars. Ze passen echt allebei perfect, terwijl ze volgens de maattabel iets ruim zouden zitten. Weet jammer genoeg niet hoe ik een foto moet toevoegen. :')


Ohh wat top!!!
Staan er foto's op insta? Ga ik daar even spieken hihi ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 19:35 



 
Profiel   

sevke schreef
ik heb deze binnen sinds maandag!
https://www.medpets.be/ruffwear-powder-hound/#
Wat een topjas! Hele goede pasvorm en lekker warm. Gisteren voor het eerst getest in de regen en Timo is lekker droog gebleven. Blij met mijn aankoop :D



Is die gevoerd ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 21:04 



 
Profiel   

De bovenkant is een soort waterdichte donsjas. De onderkant meer een fleece rekstof. Hij sluit opzij met een rits.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 17:41 



 
Profiel   

Via mijn telefoon werkt het uploaden gewoon niet, maar nu even via de laptop. De Dog Copenhagen tuigen. Ze bevallen tot op heden goed, ook bij Bodhi die eigenlijk van een anti trek tuig komt. Zeer tevreden mee :D

[ img ]
Mera

[ img ]
Bodhi

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 18:00 



 
Profiel   

Hebben jullie aanraders voor jassen voor een Jack Hussel?

We hebben een van Kentucky die prima bevalt. Helaas is die niet waterdicht en ongeschikt voor op stal. Die is vooral voor netjes.

Een Wolters jasje hebben we ook, maar die vind ze niet fijn. Daar loopt ze niet mee…

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:58 



 
Profiel   

xDenies schreef
Via mijn telefoon werkt het uploaden gewoon niet, maar nu even via de laptop. De Dog Copenhagen tuigen. Ze bevallen tot op heden goed, ook bij Bodhi die eigenlijk van een anti trek tuig komt. Zeer tevreden mee :D

[ [url=m/STsn9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mera

[ [url=m/ySsxLu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bodhi

Die blauwe kleur is echt gaaf! Denk dat mijn volgende ook blauw wordt.. :o je hebt me overtuigd haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:58 



 
Profiel   

996981 schreef
xDenies schreef
Via mijn telefoon werkt het uploaden gewoon niet, maar nu even via de laptop. De Dog Copenhagen tuigen. Ze bevallen tot op heden goed, ook bij Bodhi die eigenlijk van een anti trek tuig komt. Zeer tevreden mee :D

[ [url=m/STsn9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mera

[ [url=m/ySsxLu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bodhi

Die blauwe kleur is echt gaaf! Denk dat mijn volgende ook blauw wordt.. :o je hebt me overtuigd haha


Nou idd !

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 14:34 



 
Profiel   

Haha, nou ik had ook niet verwacht dat ik ooit voor blauw zou kiezen. Het is dan wel een reutje maar toch. Ik ben voor hem altijd een beetje van de bruin/beige tinten. Maar de bruin van DC vind ik echt niet mooi en de oranje vond ik ook net niet. Rood was de kleur van mijn andere teefje dus dat vond ik nog te vroeg .. maar dit staat hem wel sjieuk! En ben erg blij dat Mera eindelijk paars heeft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 14:43 



 
Profiel   

Mijn hond draagt het niet. Maar heb wel een fantastische knuffel voor haar gewonnen!!

https://www.instagram.com/p/CUzkyjntxmC/?utm_medium=copy_link

Linkje naar instagram, krijg foto's niet ge upload!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 23:35 



 
Profiel   

xDenies schreef
Via mijn telefoon werkt het uploaden gewoon niet, maar nu even via de laptop. De Dog Copenhagen tuigen. Ze bevallen tot op heden goed, ook bij Bodhi die eigenlijk van een anti trek tuig komt. Zeer tevreden mee :D

[ [url=m/STsn9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mera

[ [url=m/ySsxLu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bodhi


Te leuk dit <3 ik heb die lijn ook (toevallig ook de paarse) en vind die erg fijn!

——

Ot heeft nu 2 nieuwe paracord halsbanden gekregen :o zelf geknoopt, had een workshop gevolgd. De workshop band is met een normale gesp maar ze vind martingale toch fijner dus daar even mee geprutst.

Workshop
[ img ]

Martingale (vanavond af gemaakt dus nog geen goede foto in goed licht kunnen maken)
[ img ]

Oja en ze heeft nu een koplamp, een roze Orbiloc :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 22:30 



 
Profiel   

Hier kwam het fluoriscerend wind en waterdicht jasje van Zooplus binnen. Pasvorm is echt heel fijn en heeft me aangenaam verrast moet ik zeggen :j

Icm lampje gaat ze goed gezien worden in de schemer en in ‘t donker.

Die gaat z’n maar €22 wel waard zijn gok ik!
[ img ]

Kreeg afgelopen week ook nog een orbilic lampje binnen en vandaag nog een goedkoper merk lampje via zooplus en op het eerste gezicht ziet ie prima uit. Kunt ‘m op verschillende standen/sterktes zetten, opladen via usb en is ook waterdicht. Voor €12 dus prima om ernaast te gebruiken met een ander tuig/halsband.


[ img ]


-

Warboel, oeh die roze orbiloc is ook tof. En een geslaagde workshop heb je gehad zo te zien!

Leuk die knuffel Jeanine!

En hele gave setjes Denise, staat ze mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 16:45 



 
Profiel   

Eowyn: fijn dat de badjassen zo goed passen!

Denies: Wauw wat een mooie setjes, staat ze prachtig.
Wat ik vooral bij mijn teef merk als ze het warm heeft, is dat ze gewoon veel en snel hijgt en warm aanvoelt. Met de Hurtta monsoon heeft ze dat niet :)

Warboel: Mooie halsband zeg! Vind vooral de martingale heel mooi <3
Zo gaaf dat je zelf nu ook gewoon prachtige banden voor je eigen hond kan maken, ik wil ooit ook nog zo'n workshop doen!

Cursebreaker: Ideaal die jas zeg! Ben ook heel benieuwd hoe dat goedkopere lampje je bevalt!


Ik heb net een shop gemaild of Taar en ik langs mogen komen om een Xback van Kiwaq te mogen passen :o
Mocht hij passen, dan komt er een tuig en een matchy martingale bij de collectie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:35 



 
Profiel   

Cursebreaker, die jij in je handen hebt is de Max 'n Molly. Mijn uitgebreidere reactie daar eerder op:

Citaat
De M&M is op USB dus daar hoef je niets te vervangen. Maar ik ervaarde inderdaad heel snel een zwak lampje of spontaan niet meer aangaan. Of alleen branden aan de lader. Had er uiteindelijk een hele verzameling en met Bo z'n vacht moet ik echt iets goeds hebben. Alleen de Orbilock werkt. Al moet ik zeggen dat ze nu wat zwakker lijken een seizoen later.


Leuk Classic, dat is toch wel fijner dan zo op de gok kopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:39 



 
Profiel   

xDenies schreef
Cursebreaker, die jij in je handen hebt is de Max 'n Molly. Mijn uitgebreidere reactie daar eerder op:

Citaat
De M&M is op USB dus daar hoef je niets te vervangen. Maar ik ervaarde inderdaad heel snel een zwak lampje of spontaan niet meer aangaan. Of alleen branden aan de lader. Had er uiteindelijk een hele verzameling en met Bo z'n vacht moet ik echt iets goeds hebben. Alleen de Orbilock werkt. Al moet ik zeggen dat ze nu wat zwakker lijken een seizoen later.


Leuk Classic, dat is toch wel fijner dan zo op de gok kopen!


Oh fijn om jouw ervaring over die lamp te horen, dan houden wij het toch maar braag bij de orbilocs haha.

Ja absoluut! Tara is vrij lastig kwa maat met de meeste trektuigen en het liefst had ik eentje helemaal op maat gemaakt, maar daar is geen shop in te vinden binnen NL.
Dus dan een poging wagen met dit merk en hopen dat het iets is.

Anders houden we het bij haar Freemotion als ze straks voor mijn MTB staat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:42 



 
Profiel   

Ja ik wist idd dat Denise er minder tevreden over was, maar ik had 'm toen al besteld (en terugsturen naar zooplus voor dat ene lampje ga ik niet aan beginnen haha en zeker omdat ik toch een tweede lampje wilde) en misschien heb ik geluk en heb ik wel een model wat het prima doet haha - kan best zijn dat het hele merk niet deugt, maar ik ga hoopvol zijn dat ik gewoon wel een goed werkend lampje heb hihi.

Hij gaat in ieder geval nu wel gewoon goed aan en is heel sterk qua licht op de sterkste stand. Ik vind het instellen van verschillende licht sterktes in ieder geval al een leuke aanwezigheid en zo ziet hij er op het eerste gezicht prima uit voor die prijs. Ook waterdicht en stevig. Maar we gaan het zien hoe lang hij hier mee gaat - of niet haha. Komen er vast wel snel genoeg achter hihi.

En heb alsnog een orbiloc ernaast dus mocht deze van M&M het minder gaan doen deze winter, kan ik tegen die tijd dan nog wel een orbiloc erbij kopen.

En fijn dat je langs kunt gaan om te passen classic!

--

Hier was het vandaag weer tijd voor de Dry-up na een 75min wandeling in de regen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:36 



 
Profiel   

Ja ik was er ook heel enthousiast over, had hem voor alle 3 de honden. Oude en nieuwe model (met licht sterker en minder sterk maken). Maar helaas. Toen waren ze alleen nog wel wat duurder :P Orbiloc is sowieso erg prijzig, maar het op zich wel waard. Vind het alleen raar dat je niet los de batterij kan kopen.

Ik had niet verwacht dat M&M bij Zooplus te koop zou zijn ... zonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 16:28 



 
Profiel   

Heeft iemand hier een tip voor een klein en simpel regenjasje voor een middelgrote hond?
Belangrijk is dat er een opening is voor het tuigje, zodat we deze eronder kunnen dragen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 08:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 20 [ 498 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen