Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 20 [ 498 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat dragen jullie honden?

 
Profiel   

Hurtta heeft fijne regenjasjes met opening voor het tuigje.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 09:32 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Heeft iemand hier een tip voor een klein en simpel regenjasje voor een middelgrote hond?
Belangrijk is dat er een opening is voor het tuigje, zodat we deze eronder kunnen dragen.


Het zooplus tuigje van cursebreaker heb ik ook, daar deed ik het tuigje altijd overheen :j Werkt prima en zo heb je geen 'gaten' waar regen doorheen kan druppelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:46 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
Josien_ schreef
Heeft iemand hier een tip voor een klein en simpel regenjasje voor een middelgrote hond?
Belangrijk is dat er een opening is voor het tuigje, zodat we deze eronder kunnen dragen.


Het zooplus tuigje van cursebreaker heb ik ook, daar deed ik het tuigje altijd overheen :j Werkt prima en zo heb je geen 'gaten' waar regen doorheen kan druppelen.


Ik heb 'm nog niet getest, maar wel gepast idd. Hij is goed te gebruiken met tuig eronder, al zijn de meeste jasjes makers tegenwoordig wel zover dat ze daar rekening mee houden - er zit zo'n opening bovenop - en wind en waterdicht. Super leuk geprijsd, makkelijk aan en uit te doen en bij mijn hond een hele fijne pasvorm :j En ook nog eens goed zichtbaar in het donker dankzij het neon. Hebben veel verschillende maten, dus voor een middelgrote hond moet er denk ik zeker iets passends bij zitten :)

https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... sen/274397


Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 13-10-21 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:49 



 
Profiel   

Haha ja ik vond dat gaatje te klein om het tuigje onder te doen (was dan bang dat het scheurde) dus ik deed het tuigje er letterlijk overheen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:50 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
Haha ja ik vond dat gaatje te klein om het tuigje onder te doen (was dan bang dat het scheurde) dus ik deed het tuigje er letterlijk overheen :))


Ja, dat is inderdaad ook zeker een optie; het tuig er overheen doen :) Het jasje is dun genoeg ook dus het zal niet snel ergens gaan knellen/verkeerd zitten gok ik dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:53 



 
Profiel   

Gisteren mijn allereerste paracord halsband binnen gekregen! Heel blij mee!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:04 



 
Profiel   

Oohh hele mooie!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:25 



 
Profiel   

mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:42 



 
Profiel   

Heel chique!

Mulan heeft ook een nieuwe set, katoen met burgundy PPM ertussen en afgewerkt met burgundy en powder roze henneptouw en rosé gouden hardware <3
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:49 



 
Profiel   

NorwayFjord schreef
Heel chique!

Mulan heeft ook een nieuwe set, katoen met burgundy PPM ertussen en afgewerkt met burgundy en powder roze henneptouw en rosé gouden hardware <3
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


Heel gaaf! Mulan is ook zo knap he!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:10 



 
Profiel   

Knappe set van Mulan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:05 



 
Profiel   

Chique set zeg! Gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 21:09 



 
Profiel   

Wauw gave set van Mulan zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 11:57 



 
Profiel   

Als ik het zo zie wordt de onze verwaarloosd haha, die heeft alleen het hoognodige. Al is die pas 6 maanden, dus waarschijnlijk stapelt het zich ook nog wel op met de jaren :P.

Kwam onderstaand bericht tegen, xDenies zijn dat toevallig ook de DC halsbanden op de foto? Wij hebben ook het blauwe DC air tuigje, en deze bevalt zo goed dat ik eraan zit te denken de bijpassende halsband (en evt lijn) te kopen. Ik twijfel alleen of deze niet te breed/grof gaat zijn op onze kooiker pup, heb je misschien nog wat foto's?

Vind het ideaal materiaal, ondanks water, modder, zand etc ziet het tuigje er nog als nieuw uit :).

[ img ]

xDenies schreef
Via mijn telefoon werkt het uploaden gewoon niet, maar nu even via de laptop. De Dog Copenhagen tuigen. Ze bevallen tot op heden goed, ook bij Bodhi die eigenlijk van een anti trek tuig komt. Zeer tevreden mee :D

[ [url=m/STsn9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mera

[ [url=m/ySsxLu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bodhi

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 11:30 



 
Profiel   

Ja, maar dan wel de goedkopere variant zeg maar. Die luxe had idealer geweest, maar die is te breed in combinatie met de dikke vacht van bijvoorbeeld Bodhi. Al een keer een miskoop met een lederen halsband voor gemaakt :P Ik heb dus een beetje gesjoemeld. Goedkopere tuig & halsband en de luxere riem :) Vind het poepzak tasje ideaaaaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:21 



 
Profiel   

996981 schreef
Hebben jullie aanraders voor jassen voor een Jack Hussel?

We hebben een van Kentucky die prima bevalt. Helaas is die niet waterdicht en ongeschikt voor op stal. Die is vooral voor netjes.

Een Wolters jasje hebben we ook, maar die vind ze niet fijn. Daar loopt ze niet mee…


Ik vind die van Harry’s Horse fijn. Dei is water en wind dicht. 200 grams voering.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 16:56 



 
Profiel   

Oké, dus mijn teckel x Jack russel iets kruising heeft misschien deze week een vervroegd verjaardags/kerstcadeau gekregen... [ img ]

De nieuwe Hurtta Razzle Dazzle Midlayer....

Ik wilde wel per se de roze en die is in NL og niet te vinden. Hurtta zelf had de maat niet meer op voorraad, mijn vaste winkel in Zweden had hem nog niet dus heb ik 'm uit Oostenrijk laten overkomen.


Ja ik ben gek, nee 't boeit me niet wat een ander daarvan vind, maar Fiet is een drama queen en een prinses op de erwt en hoort Roze te dragen. Niet de grijs groene kleur die bij medpets te vinden is .


Oké ik heb wel een knalroze lichtgewicht rukka regenjas erbij gekocht voor als 't regent.

Ik heb geen paard meer dus m'n honden moeten er aan geloven .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:32 



 
Profiel   

hij is zo leuk *\o/* ik hou van hurtta 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:46 



 
Profiel   

Ooohhh geweldig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:46 



 
Profiel   

Hi allemaal!

Al een tijdje os het hier stil, maar ik vroeg mij af of jullie nog goede tips hebben wat betreft een hondenjas?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 22:32 



 
Profiel   

nijnthju schreef
Hi allemaal!

Al een tijdje os het hier stil, maar ik vroeg mij af of jullie nog goede tips hebben wat betreft een hondenjas?


Bucas!! Ik heb voor mijn chihuahua de 50 en 300 gram. Deze jas is super waterafstotend en heeft een buikflap zodat ze geen natte vieze buik krijgen, wat bij een hondje die laag bij de grond is wel heel fijn is. Daarnaast is die zo weer schoon door hem even onder de douche af te spoelen. Ik heb een reutje en als jasjes te ver naar achteren zitten onder zijn buik wilt hij niet meer lopen en bij dit jasje kun je de buikflap iets meer naar voren doen en daarom heeft hij nooit moeite met dit jasje. Vind het wel jammer dat er geen tussen jas is tussen de 50 en 300 die stap is zo enorm groot. Vind de 300 net te dik voor mijn kleine hondje

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 08:10 



 
Profiel   

nijnthju schreef
Hi allemaal!

Al een tijdje os het hier stil, maar ik vroeg mij af of jullie nog goede tips hebben wat betreft een hondenjas?


Het ligt echt heel erg aan de hond.
Ik heb naakies dus die lopen nu in hele pakken van for my dogs maar die hebben dat kwa warmte gewoon echt nodig.
Als je een hond hebt met haar en je wilt een goede waterdichte en warme jas zou ik naar Pomppa kijken.
Hurtta heb ik de extreme warmers van maar die zijn dus echt snel nat als het een beetje regent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 08:44 



 
Profiel   

Mijn hondje heeft nu ook een jasje omdat ze regelmatig naar de trimster gaat (nu net geweest) en dat toch wel koud is anders. Jasje komt van de welkoop en is lekker warm en haar tuigje past eronder.
[ img ]

Normaal lopen we alleen met haar tuigje
[ img ]


Laatst bijgewerkt door Muronia op 26-12-21 09:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 09:00 



 
Profiel   

Zijn die expedition parka's van Hurtta ook zo snel nat? Die zien er zo mooi uit maar als het snel lekt heeft dat niet zo veel nut -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 09:00 



 
Profiel   

Muiz schreef
Zijn die expedition parka's van Hurtta ook zo snel nat? Die zien er zo mooi uit maar als het snel lekt heeft dat niet zo veel nut -O-


Ik durf daar geen antwoord op de geven want die uitvoering heb ik niet in gebruik.
Heb hem wel besteld maar vond de pasvorm bij de mijne minder fijn als de extreme warmer.

Een tip kijk bij zooplus voor een hurtta daar heb ik zo’n zelfde soort model maar dan een stuk goedkoper.
Die is overigens ook niet waterdicht.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 10:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 20 [ 498 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen