Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 20 [ 498 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat dragen jullie honden?

 
Profiel   

Bedankt!
Heb de bucas besteld in 50g.
Wij hebben een kelpie. Hij wil ontzettend graag naar buiten, maar trilt er helemaal over als hij met dit weer buiten is... op de rug heeft hij wel voldoende vacht maar zijn buik is heel dun behaard en meneer wil altijd op de grond liggen 8)7
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 12:51 



 
Profiel   

Ik heb Otje dr nieuwe Hunnyboots schoentjes binnen gekregen. Voor in de winter als er veel pekel gestrooid is, of de zomer als het asfalt erg heet is, of als we een stuk gaan fietsen (otje naast de fiets) oid. Ze had vorige week ook een gebroken nageltje aan dr “duimpje” dus dan is het wel fijn om die schoentjes aan te trekken zodat ze gewoon kan rennen zonder dat het weer gaat bloeden.
We hebben ook voor de achterpootjes maar we zijn nog aan het trainen ermee.
[ img ]

Heb ook een nieuwe Paracord halsband voor d’r geknoopt <3
[ img ]

En deze jas is naar ons onderweg. Kon het niet laten :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 13:02 



 
Profiel   

Tot nu toe komen we hier nog toe met een fleece “namaak” pomppa.
En, verwend, standkachel in de auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 14:38 



 
Profiel   

Ik ga de Expedition Parka van Hurtta voor mijn Galgo / herder kruising halen, arme dier had het zo koud afgelopen weekend :')

Warboel: Die jas, wat een mooie! <3
Doet ze het wat goed met de schoentjes?
Ik heb twee paar protector booties van Non-Stop besteld voor de dames.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 21:23 



 
Profiel   

Balder heeft een hele collectie
https://www.agradi.nl/wb-hondenjas-comf ... w-60cm.htm
https://www.agradi.nl/bucas-freedom-hon ... y-60cm.htm
https://www.agradi.nl/back-on-track-maa ... w-59cm.htm
en een scruffs
https://www.bol.com/nl/nl/p/thermische- ... 104502186/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 21:46 



 
Profiel   

@_Classic ja, die Hunnyboots zijn fantastisch :j Ik heb ook Ruffwear Polar Trex en Summit, maar omdat ze echt hele smalle voetjes heeft en de kleinste maat heeft zitten die niet lekker want de schoentjes zelf zijn te kort… die Hunnyboots zijn speciaal voor windhonden. Smal maar lang, precies wat we nodig hebben :+ net als bij jassen en degelijke. Ze moet er wel nog aan wennen hoor, dus we bouwen rustig op, maar ze zitten duidelijk stukken beter dan de andere schoentjes die we hebben. Gewoon rustig opbouwen!
Toffe jas hè, kan niet wachten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 13:04 



 
Profiel   

Hoi, sorry dat ik hier kom binnen vallen maar ik zit al weken te zoeken naar een geschikt tuigje/jasje voor mijn kaninchen teckel.
Hij is zo klein dat de meeste dingen gewoon te groot te zijn. Neem ik een maat chihuahua, dan is de hond zijn halve rug niet bedekt :')
Kentucky in daschhund is ook te groot.

Ik heb nu een Bucas jasje (in 35cm) gekocht en deze past *\o/* Hop zijn tuigje erover aan en wandelen maar. En dan bleek hij een hele wond te hebben in zijn oksel door te schuren.. Het tuigje kan niet onder zijn jas, want er zit geen opening op de rug.

Wie heeft de gouden tip :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:30 



 
Profiel   

Hurtta heeft geloof ik jasjes speciaal in dachshund maten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:33 



 
Profiel   

Voor mijn teckel heb ik een hurtta jasje met een tuigje van dog copenhagen. Die zit een stuk verder achter haar oksels. Nooit geen last

Zit je tuigje wel ver genoeg naar achter ?
Op de foto lijkt ie net achter haar oksel te zitten, maar er zit veel ruimte er tussen :)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:41 



 
Profiel   

Door een naaiattelier een opening in de rug laten maken zodat het tuig er onder kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:42 



 
Profiel   

En een klein gaatje porren in het jasje wat je nu hebt? Als deze wel goed past zou ik kijken of je een opening kan maken voor je gesp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:43 



 
Profiel   

Bedankt allemaal! Ik ga wat speuren naar Hurtta, die van Freekiiee past erg mooi :j
Het tuigje kan helaas nie langer, dus is ook niet ideaal..
Een gaatje maken in de jas is eventueel een mogelijkheid maar dat vind ik wel wat zonde omdat hij nu wel waterdicht is. Alsook wil ik nog een echt jasje met voering, want de kleine man heeft het altijd koud :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:49 



 
Profiel   

Back on track heeft ook een speciaal ontworpen teckel versie die heeft een cursist ook voor haar KT gekocht
Hier de fleece variant en de waterdichte versie voor als wij trainen en ze tussendoor langer moeten wachten
[ img ]
[ img ]
Met mijn verjaardag deze binnen gehad! Ze zijn zo leuk!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 14:51 



 
Profiel   

Back on track heeft alleen niet in haar maat. Die begint vanaf 40 zag ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 15:06 



 
Profiel   

nijnthju schreef
Door een naaiattelier een opening in de rug laten maken zodat het tuig er onder kan?

Dat was ook mijn tip.
Ik ga nu badjassen op maat laten maken door een kennis met op de rug een ‘knoopsgat’ zodat de badjas over het tuig kan en ze toch vastgezet kunnen worden op de achterbank.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 15:54 



 
Profiel   

Of misschien met een halsbandje lopen als hij zijn jas aan heeft? Weet niet of ie erg trekt maar zo vaak regent het niet, dan kan af en toe een halsband misschien een handige goedkope oplossing zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 17:16 



 
Profiel   

Hier heb ik bij die van mij andere tuigen met jas als zonder jas.
Maar ik denk dat jou probleem hem eerder zit in het borstbeen van je teckel.
Ik heb een naakie met een flink borstbeen en een goed passend tuig is gewoon niet zo snel gevonden.
Als zij dr pak aan heeft heeft ze een DC tuig aan en indd de hurtta’s hebben op 2 plekken een spleetje voor je halsband of tuig maar ik moet zeggen dat de hurtta extreme warmers sws niet waterdicht zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 17:33 



 
Profiel   

Back on track is voor mijn kleine standaard al te klein :)
Kentucky zit goed bij die van mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 11:56 



 
Profiel   

De hurtta van de freeekie is niet meer verkrijgbaar maar hurtta heeft in sommige jassen ook teckel maten beschikbaar. Mijn halve teckel heeft een hurtta expedition parka in teckel maat en de nieuwe hurtta Razzle dazzle midlayer is ook erg verstelbaar , zowel mijn kruising teckel en haar zusje van mijn moeder hebben die aan, ook zij hebben last van de lange rug maar kleine maat, maar deze passen goed. Fiet (de mijne) heeft een super teer huidje , t tuig kan onder de parka en bij de midlayer erover want die is heel zacht . De midlayer is niet waterdicht dus die gebruik ik bij droog weer of onder een regen jasje dat ik zelf heb gemaakt.

Ik heb ook wel goeie jasjes gezien via Etsy die op maat gemaakt kunnen worden
Dit is de midlayer
[ img ]

Van de parka heb ik helaas geen betere foto momenteel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 22:56 



 
Profiel   

x_Jeanine_x schreef
Back on track is voor mijn kleine standaard al te klein :)
Kentucky zit goed bij die van mij.


Maar mijn kaninchen jongentje is zo klein dat zelfs de meeste "teckel" maten te groot zijn :')
Én inderdaad een puntig borstbeen.. Vandaag gewandeld met zijn halsband, maar dat vind hij niet fijn..
Ik ga verder op zoek met jullie tips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 23:12 



 
Profiel   

Ik lees al vanaf het begin mee, maar mijn hond heeft geen uitgebreide collectie :') loopt meestal gewoon los zonder halsband, behalve naar de DA of het bos.

Heeft iemand tips/ervaringen met een jasje voor een american bully? Die van mij is flink bij z’n borst en veel past daar dus niet.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 23:12 



 
Profiel   

Ik zou eens kijken bij charming Couture of rotzgear dogbende die maken alles naar wens op maat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 23:13 



 
Profiel   

Farjen schreef
x_Jeanine_x schreef
Back on track is voor mijn kleine standaard al te klein :)
Kentucky zit goed bij die van mij.


Maar mijn kaninchen jongentje is zo klein dat zelfs de meeste "teckel" maten te groot zijn :')
Én inderdaad een puntig borstbeen.. Vandaag gewandeld met zijn halsband, maar dat vind hij niet fijn..
Ik ga verder op zoek met jullie tips!


Ik heb van de hurtta midlayer geen aparte teckelmaat hoor, maar deze zijn flink verstelbaar wat ideaal is. Mijn hondje heeft ruglengte 40 maar borstmaat die bij 25/30 hoort. Afgaande op de maattabel van hurtta heb ik een 35 ruglengte besteld die echt super goed past, hij is ook super makkelijk te verstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 23:40 



 
Profiel   

Nowiexx schreef
Ik lees al vanaf het begin mee, maar mijn hond heeft geen uitgebreide collectie :') loopt meestal gewoon los zonder halsband, behalve naar de DA of het bos.

Heeft iemand tips/ervaringen met een jasje voor een american bully? Die van mij is flink bij z’n borst en veel past daar dus niet.
[ [url=m/v0SXIP.jpg]Afbeelding[/url] ]



Sofadogwear heeft een Bully line. Geen ervaring met de Bully line maar wel met sofadogwear en enorm tevreden voor m'n Whippet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 23:55 



 
Profiel   

Simpele nylon halsband. Ze zijn erg zelden aangelijnd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 00:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 20 [ 498 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen