Moederpoes met kittens op de wei

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Moederpoes met kittens op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:23

Dankjulliewel, via de weba in contact gekomen met een vrouw die mij graag helpt. Ze woont 1,5 uur rijden maar bestelt een vangkooi en laat die bij mij bezorgen. Als ik de katten heb gevangen komt ze ze ophalen.

Ik ben blij dat er iets gedaan wordt want in de buurt zit helemaal niks waar je terecht kunt

stitchlover

Berichten: 2601
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-21 09:20

Fijn dat je zo ook geholpen bent Amber_anne!

Hier vannacht succes gehad met de vangkooi... alleen hebben we een van onze eigen katten gevangen :Y)
volgende keer beter haha

Met mams en de kittens gaat het goed, een paar kittens durven al smeerkaas van de vinger te likken en ze zijn zindelijk op de kattenbak. Vandaag heeft ze ze ook allemaal voor het eerst kunnen aaien, al vinden ze dat nog niet allemaal geweldig. De vrouw van de opvang zei ook dat het wel goed gaat komen met ze.

jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:14

Dat is een beste vondst geweest dan! _O-

Tooske

Berichten: 6547
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Re: Moederpoes met kittens op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:37

Wat fantastisch dat je je hebt ingezet voor moeders en kinders!

Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Moederpoes met kittens op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 21:22

Ik breek even in als het mag. Ben zo blij moet het even delen

Ik heb toch het asiel hier zo ver gekregen om een vangkooi neer te zetten en een van mezelf. Met twee vangkooien hebben we in twee dagen tijd 5 katten gevangen. Nog steeds wat tegenwerking van het asiel maar als de katten maar geholpen worden. De mensen van de dierenambulance zijn wel erg betrokken

stitchlover

Berichten: 2601
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-21 22:29

Amber_anne schreef:
Ik breek even in als het mag. Ben zo blij moet het even delen

Ik heb toch het asiel hier zo ver gekregen om een vangkooi neer te zetten en een van mezelf. Met twee vangkooien hebben we in twee dagen tijd 5 katten gevangen. Nog steeds wat tegenwerking van het asiel maar als de katten maar geholpen worden. De mensen van de dierenambulance zijn wel erg betrokken


Oh wat goed! Chapeau ook voor jouw inzet!

Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 22:35

stitchlover schreef:
Amber_anne schreef:
Ik breek even in als het mag. Ben zo blij moet het even delen

Ik heb toch het asiel hier zo ver gekregen om een vangkooi neer te zetten en een van mezelf. Met twee vangkooien hebben we in twee dagen tijd 5 katten gevangen. Nog steeds wat tegenwerking van het asiel maar als de katten maar geholpen worden. De mensen van de dierenambulance zijn wel erg betrokken


Oh wat goed! Chapeau ook voor jouw inzet!


Dankjewel, ik ben ook super blij. Zonder jouw tip was het nooit zo ver gekomen echt super bedankt !