Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hondensnacks

 
Profiel   

Sinds 4 weken heb ik mijn puppy in huis, een Welsh Corgi Cardigan :)

Ik ben wel erg benieuwd welke snacks jullie je hond(en) geven.
Wat zijn nu echt aanraders (moet dus wel geschikt zijn voor een pup van 12 weken), bestel je online (zo ja, waar?) of haal je het in de winkel?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:18 



 
Profiel   

Ik maak de snacks zelf.

Ik droog vlees in de voedseldroger en knip/ snijd (voordat het helemaal droog is) in het juiste formaat.

Is het gezondste wat je kan geven en veel honden zijn er gek op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:52 



 
Profiel   

Ik koop veel snacks bij dogbite.nl. Zij verkopen ook gedroogd vlees, en voor een pup vind ik pensstaafjes ook een heel geschikte snack.


Laatst bijgewerkt door sterregoud op 12-10-21 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:57 



 
Profiel   

Als kauwsnack ben ik helemaal fan van Yak staven. Let wel, niet alles wat aangeboden wordt is van dezelfde kwaliteit. Hier wat uitleg en goed verkoopadres:

https://www.dierenoppasamersfoort.nl/wa ... ndenkluif/

Ook hebben ze hier andere snacks. Ik gebruik veel de filet snacks voor training etc. 1 proteïne en geen toevoegingen van andere zaken.

https://www.dierenoppasamersfoort.nl/pr ... n-en-eend/

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:59 



 
Profiel   

Ik koop veel snacks bij Denise van https://www.littlepawspetshop.nl (xDenies op bokt).
Zij heeft mij met andere 'problemen' met de hond ook goed geholpen (allergie etc) en ik kon haar elke keer om advies vragen welke snacks ik wel/niet kon geven aan mijn toen pup :).
Ik vind het altijd fijn om na te kunnen vragen hoe de kwaliteit etc is. Verder bestel ik ook nergens online, maar kijk in in de winkels. Alleen worden goede snacks vinden gewoon aardig moeilijk voor ons ivm zijn allergie haha.

Trainingssnacks haal ik op de cursus (Kelbo snacks). Die runderlong van haar vind ik ideaal! Zijn hele 'platen' die je zelf kunt brkeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:17 



 
Profiel   

ik koop snacks bij bokker kiwitje, ze heeft veel snacks en kan je ook goed advies geven!

https://www.barkkinghondensnacks.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:37 



 

Ik droog het zelf.
Wat ik voor een kleine pup echt een aanrader vindt zijn konijnenoren. Als de pup wat gegroeid is zijn runderlippen ook erg fijn.
Ik zou vooral naar gedroogd spul kijken, met maar één ingrediënt. Mocht je pup dan ergens niet lekker op reageren dan weet je wat het is, en er zit geen troep in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:38 



 
Profiel   

Ik bestel bijna maandelijks een voorraad snacks bij Snacks4dogs en daarnaast droog ik vlees om te gebruiken als beloning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 17:25 



 
Profiel   

Mijn pyreneese berghond pup van 12 weken is echt helemaal gek op konijnenoren :P haal het vaak gewoon in de dierenwinkel zoals de jumper of pets place

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 17:31 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
ik koop snacks bij bokker kiwitje, ze heeft veel snacks en kan je ook goed advies geven!

https://www.barkkinghondensnacks.nl/


Wij ook! Veel en ruime keuze, eens wat anders dan die standaard producten allemaal. Daarnaast geven wij met mate ook varkensoren en ik bestel hier ook wel eens https://www.awarepetproducts.nl/.

Konijnenoren en varkensoren koop ik tegenwoordig groot in. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 17:34 



 
Profiel   

Wij kopen ook via Barkkinghs al sinds Arya pup is en de shop startte, dus da's al ruim 2 jaar nu. Ze hebben heel veel keus en kijken echt goed naar de kwaliteit van wat ze in en verkopen. In verhouding ook mooie prijzen, fijne levering en goede service - kunt altijd berichtjes sturen als je vragen hebt etc. Kunt de producten ook filteren op puppy bv zodat je wat gerichter kunt zoeken al meteen, maar kunt Kiwi ook altijd een berichtje doen voor advies :)

Mocht er iets niet op voorraad zijn wat ik dan toevallig elders eens tegenkom en graag wil hebben, neem ik wel eens van ergens anders wat mee want sommige lokale kleine winkels hebben ook wel eens fijne snacks - of als ik toevallig ergens online shop waar ze ook snacks hebben dat ik eens wat kleins mee koop - maar mijn vaste adresje is barkkinghs :j

Petsplace en andere grotere winkels zoals jumper ben ik zelf niet zo'n fan van qua gedroogde snacks. Vind de kwaliteit daar echt heel erg slecht van veel van die producten (lig bij de filialen die ik in de omgeving heb zitten), dus ik koop ze liever bij kleinere bedrijven zoals barkkinghs. Daar weet ik ook echt wat ik krijg qua kwaliteit :j Neem soms wel eens een zakje vlees strips mee, maar daar blijft het dan wel bij. Bullepezen e.d. vind ik echt bagger daar + ze hebben veel gerookte botten liggen enz en daar ben ik al helemaal geen fan van, dat zoiets nog verkocht wordt :=

Durk's heeft ook een mooie kwaliteit en best een leuk assortiment vind ik.
https://durksdogsnacks.nl

Dan heb je oa bellobox nog, die boxen verkopen, maar ik vind persoonlijk die kant en klare boxen niet handig - koop ze alleen 1x per jaar bij barkkinghs voor kerst hihi. Ik zoek liever m'n eigen snacks uit omdat Arya wel voorkeuren heeft en zij ook bepaalde snacks die wij in basis willen hebben, niet in de box hebben zitten.

Snacks4dogs heb ik jaren terug eens een paar x besteld en vond ik toen ook prima. Geen idee hoe het vandaag de dag is.

--

Maar wij geven in principe dus voornamelijk alleen dat soort gedroogde snacks - ik vind het wel fijn dat er gewoon verder niks anders in zit qua toevoegingen e.d. en de verschillende soorten snacks geven ook verschillende soorten uitdaging aan de hond dus je kunt er echt mooi in variëren want er is enorm veel keus en doordat het 1 eiwit heeft enorm geschikt ook voor honden met intoleranties e.d. waar je met veel dingen in de gewone winkels al snel klaar bent met alles wat daar aan toegevoegd wordt. Hiermee weet je precies wat er in je hond gaat en dat er niks geks in zit xD - en sinds kort geven we ook de koekjes van carnilove; daar ben ik ook heel erg tevreden over. Die gebruiken we als trainers naast de gedroogde snack trainers; dat is dan ook meer hap slik weg haha en geen knaagwerk.

--

Wij gaven Arya als pup vooral oren zoals konijnen oren, maar je kunt ook aan geiten oren of wat anders denken... Maar luchtpijp kreeg ze ook, runderlong, pens staafjes, vlees strips en naderhand bullepeesjes ook. Vleugels van eend of kip vond ze heerlijk en ze kreeg verschillende soorten vis; zalm moten bv, zeebaars, gedroogde witvis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 09:58 



 
Profiel   

Ik gaf mijn jonge pup vaak brokkelige, niet taaie snacks waar ze makkelijk doorheen kwamen. Met die vraag ging ik naar bellobox en hij heeft mij super fijn geholpen om allemaal zachte snacks in een box te doen. Maar ook voskes heeft geschikte snacks, vooral die hertenreepjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:27 



 
Profiel   

Bullepees, varkensoren, gedroogde runderlong, gedroogd paardenvlees.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:32 



 
Profiel   

Ik zou voor pups in ieder geval wegblijven van bot. Dus poten, vleugels en nekken etc. In ieder geval als ze niet (volledig) rauw gevoerd worden. Dat wil nog wel eens gedoe geven namelijk.
Snacks zoals oren, kophuid, pensstaafjes, konijnenoren en bullepees doen t vaak heel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:35 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
ik koop snacks bij bokker kiwitje, ze heeft veel snacks en kan je ook goed advies geven!

https://www.barkkinghondensnacks.nl/


Ikke ook ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:42 



 
Profiel   

Weet dat er al lang niet meer in het topic gereageerd is.

Maar weet iemand al een webshop die BF korting gaat hebben/heeft? :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 22:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen