Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Verlichting hond & jijzelf

 
Profiel   

Hier een reflecterende regenjas voor mezelf + een joggerlampje (wit vooraan, rood pinkend achteraan).
Hond heeft ook een fluohesje aan + lichtgevende halsband en fietslampjes van decathlon op haar harnas geklikt.
Ik wandel in landweggetjes, dus het joggerlampje is wel fijn om zelf iets te zien. De lampjes van de hond is zodat zij gezien wordt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 10:10 



 
Profiel   

dust schreef
Met alleen een lichtgevende band red ik het niet met mijn zwarte bouviers. Die verdwijnt tussen het haar als het lang is. Dus hier altijd ook een reflecterend hesje aan.
Dat hesje is beter zichtbaar voor auto's op grotere afstand, dan de lichtgevende halsband.


Ik heb juist wel een halsband, maar dan 1 die je op maat moet knippen en dat doe ik dus niet. Dus alleen bovenop de nek zie je maar een beetje een gloed, verder juist wel verlichting.

Ik had een hesje voor hond, maar die is te klein en werkte toch niet prettig. Ik heb dus die halsband, zelf bodywarmer of jas met reflectie en lamp. En ik let gewoon op waar ik loop :') geen polderweggetjes zonder verlichting en fietspad of stoep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 10:18 



 
Profiel   

mijn honden dragen alle 4 reflex vesten en lampjes, zelf heb ik een fluo hesje aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:02 



 
Profiel   

Wij hebben deze : https://www.zooplus.nl/shop/honden/seiz ... ing/545693
Onze grootste hond is langharig, dus daar zie je die banden niet goed. Bij haar gebruiken we deze : https://www.bol.com/nl/nl/p/multifuncti ... 122229515/
Het witte lichtje klippen we vast aan de voorkant van haar tuig, het rode lichtje bovenaan aan het tuig.
Het witte lichtje zorgt ervoor dat we ook nog zien waar we lopen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:13 



 
Profiel   

viphorse schreef
Voor onze honden hebben wij halsbanden die erg veel licht geven in meerdere kleuren.

Enige wat ik zoek is iets wat ik bijv op ons handvat vd Flexi kan doen of mijn bovenarm ofzo om nog beter gezien te worden .
Iemand een tip ?

Flexi heeft discs die je op de “kast” kan plakken.
Flexi vario light nog iets

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:18 



 
Profiel   

kiwiwitje schreef
viphorse schreef
Voor onze honden hebben wij halsbanden die erg veel licht geven in meerdere kleuren.

Enige wat ik zoek is iets wat ik bijv op ons handvat vd Flexi kan doen of mijn bovenarm ofzo om nog beter gezien te worden .
Iemand een tip ?

Flexi heeft discs die je op de “kast” kan plakken.
Flexi vario light nog iets



Oh ik ga ernaar kijken ! Vorig jaar trouwens kleine fietslampjes gehad van Action alleen vond de oudste het erg leuk om ze steeds bij de ander kapot te trekken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:20 



 
Profiel   

[ img ]
Overdag

In het donker
[ img ]

Mijn herder heeft behoorlijke kraag en de langhaar van mijn vriendin al helemaal maar de leuchtie banden zijn niet slap dus vallen er niet in weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:25 



 
Profiel   

Saar draagt een reflectievestje, orbiloclampje en heb een zaklamp mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 16:06 



 
Profiel   

Ik heb zo'n orbiloc lampje, maar die vind ik echt behoorlijk fel schijnen - in mijn ogen omdat hij bovenop het tuigje zit -.
Ik heb zo'n lichtgevende halsband gehad, maar dat werd zo'n gepriegel met losmaken (chihuahua).
Ik heb aan de lijn sowieso een fietslampje hangen en dit jaar even kijken nog voor iets.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen