Een hamster nemen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 07:29

Kookaburra schreef:
Als ik een tip mag geven, daar kan veel meer bodembedekking in zodat hij heerlijk tunnels kan graven ;)

Nu staan de ikea-kasten er wel om bekend dat ze bij teveel gewicht kapot kunnen springen, dus je moet even puzzelen.


Klopt dat er niet veel in zit. Bij de andere 2 zit veel meer in. Maar dat komt omdat napoleon graag in zijn doolhof eet slaapt en woont.
Altijd veel in gehad maar hij deed er niks mee. Zat veel liever in zijn doolhofje. Begrijpelijk ook wel. Hij heeft er echt een burcht van gemaakt. Met slaap ruimte en eet opslag. Leuk om te zien vanaf de buitenkant

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 07:42

Wodamen schreef:
Kookaburra schreef:
Als ik een tip mag geven, daar kan veel meer bodembedekking in zodat hij heerlijk tunnels kan graven ;)

Nu staan de ikea-kasten er wel om bekend dat ze bij teveel gewicht kapot kunnen springen, dus je moet even puzzelen.


Klopt dat er niet veel in zit. Bij de andere 2 zit veel meer in. Maar dat komt omdat napoleon graag in zijn doolhof eet slaapt en woont.
Altijd veel in gehad maar hij deed er niks mee. Zat veel liever in zijn doolhofje. Begrijpelijk ook wel. Hij heeft er echt een burcht van gemaakt. Met slaap ruimte en eet opslag. Leuk om te zien vanaf de buitenkant

Ah!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 07:45

Wodamen schreef:
Kookaburra schreef:
Als ik een tip mag geven, daar kan veel meer bodembedekking in zodat hij heerlijk tunnels kan graven ;)

Nu staan de ikea-kasten er wel om bekend dat ze bij teveel gewicht kapot kunnen springen, dus je moet even puzzelen.


Klopt dat er niet veel in zit. Bij de andere 2 zit veel meer in. Maar dat komt omdat napoleon graag in zijn doolhof eet slaapt en woont.
Altijd veel in gehad maar hij deed er niks mee. Zat veel liever in zijn doolhofje. Begrijpelijk ook wel. Hij heeft er echt een burcht van gemaakt. Met slaap ruimte en eet opslag. Leuk om te zien vanaf de buitenkant


Toch zou ik het wel blijven aanbieden. Ik heb hier twee dwergjes zitten en de één graaft de ene periode ook veel meer dan de andere periode. Soms heeft ze weken dat ze alleen maar in haar huisjes zit, en andere weken is ze juist zoveel aan het graven dat ze er elke dag weer een bende van maakt :') Ook qua huisjes en beschuttingplekjes zou ik flink gaan toevoegen in deze bak, hamsters houden er niet van om over "open vlaktes" te lopen. Neem anders even een kijkje in het hamsterscape topic wat ik hiervoor gelinkt heb, daar staan echt super veel handige tips in en voorbeelden om je hamster een nóg mooier verblijf te geven dan ie nu al heeft!

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Een hamster nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 11:53

Wat schattig hoe hij zijn doolhof zelf heeft ingericht!

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 13:37

Hamsters houden van meerkamerhuizen.

Elmato heeft een hele fijne met een granieten bovenkant waar mn hammie ook graag op ligt als t heel heel warm is.