Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 54 van de 57 [ 1410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2021 - The dog edition

 
Profiel   

Ik wil dat best doen hoor als mensen dat leuk vinden. Ik heb een vreselijk jaar gehad oa mijn vader 2 honden en mijn allerbeste maatje verloren en dit gaf mij even de afleiding die ik nodig had lekker neuzen voor dingen. Ook de spanning om een pakket te ontvangen deed enorm veel. Ik wil dat iedereen dat gevoel mag hebben al doe ik graag mee met de hogere budget wil ik met alle liefde een andere topic helpen organiseren!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 19:29 



 
Profiel   

Ik heb dit topic ook gevolgd vanaf het begin en vond het super leuk!
Dit jaar niet mee gedaan omdat ik er ook geen geld voor had. Super jammer, maar het is even niet anders.
Je kan natuurlijk nu ook elke maand 2 euro opzij leggen om volgend jaar mee te kunnen doen.
Precies wat ik nu ga doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:33 



 
Profiel   

Ik zou inderdaad een voorstelrondje verplicht leuk vinden, en wat benadrukken dat meepraten in het topic wordt gewaardeerd.
Ik zou een wat hoger budget van 30-60 euro bijvoorbeeld leuk vinden, geen super strakke lijn maar wel iets meer richtlijn. Dat vind ik zelf ook fijn, ik vond het moeilijk inschatten wat een beetje ‘verwacht’ werd met alleen een erg laag minimum bedrag. En als je eerder begint heb je de tijd om het bij elkaar te sparen.
Je krijgt het geld ook weer terug he, in hondenspullen :)
Maar hondenspul is inderdaad prijzig. Het gaat voor mij inderdaad om de leuke verassing, gezelligheid en kerstgedachte, dus een langere aanloop met groter budget zou ik leuk vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 22:52 



 
Profiel   

Gelukkig nynkster <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 23:18 



 
Profiel   

Ik vond 't ontzettend leuk georganiseerd!

Ben zelf wel flink over budget gegaan, maar dat was mijn eigen keus. Vond ik leuk. Van mij mag het budget best hetzelfde blijven, zo blijft het toegankelijk :).

Qua voorstelrondje en meepraten, daar zie ik zelf niet per se nut in een verplichting. Je kon op de site voor je lootje hele verhalen schrijven en dat heb ik zelf ook gedaan. Daar kun je bijvoorbeeld ook veel neerzetten over je honden, maar ook over je wensen. En je kunt er vragen stellen, voor als je nog inspiratie zoekt.
Wat meepraten betreft heb ik een beetje hetzelfde als sommige anderen, als er weer 12 pagina's bij staan dan denk: ik laat maar :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 03:16 



 
Profiel   

Ik vond het juist leuk dat het laagdrempelig ingezet werd. Los van of ik het kan betalen, ga ik niet meedoen als er een budget komt van wat hierboven genoemd wordt. Dat gaat me te ver om iets leuks te doen. Dan gaat het dus niet meer om het idee maar om de waarde.

En even goede vrienden want ik vond dit echt superleuk maar juist vanwege de creativiteit die aan de dag komt. Dat er verschillen in pakketten zitten, soit, dat geeft toch helemaal niets? Daar moet ook niet zo ingewikkeld over gedaan worden.

Ik wil in ieder geval KimD en haar helpers enorm bedanken voor deze superleuke editie!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 10:10 



 
Profiel   

Ik heb niet alle berichten hierboven kunnen lezen.

Ik zelf vond het een leuke editie, en weet niet of ik veel zou veranderen de volgende keer. Een budgetverhoging kan wat mij betreft wel, maar sommige noemen hier nogal hoge minimumbudgetten. Een maximumbudget zal ik dan weer niet doen.

Ik heb zelf meegedaan met twee honden, maar had zeker niet verwacht dat ik voor beide honden evenveel zou kregen. Eén speeltje voor twee honden zou ook prima geweest zijn, ze delen toch alles. Hetzelfde geldt voor al het lekkers dat ze krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 10:29 



 

daffodil schreef
Ik vond het juist leuk dat het laagdrempelig ingezet werd. Los van of ik het kan betalen, ga ik niet meedoen als er een budget komt van wat hierboven genoemd wordt. Dat gaat me te ver om iets leuks te doen. Dan gaat het dus niet meer om het idee maar om de waarde.

En even goede vrienden want ik vond dit echt superleuk maar juist vanwege de creativiteit die aan de dag komt. Dat er verschillen in pakketten zitten, soit, dat geeft toch helemaal niets? Daar moet ook niet zo ingewikkeld over gedaan worden.

Ik wil in ieder geval KimD en haar helpers enorm bedanken voor deze superleuke editie!!!!!


Ik volg deze post. Ik dacht bij een budgetverhoging aan €15/€17,50. Bedragen zoals hierboven, daar pas ik ook voor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 10:42 



 
Profiel   

Een kleine budgetverhoging lijkt me prima, maar dan eerder tussen de 15-20 euro zou ik zeggen. Daar kan dan natuurlijk boven worden gegaan! Verder vond ik het wel prima gaan zo. :) Het is natuurlijk wel leuk als iemand zich een beetje voorstelt en in ieder geval een verslagje plaatst van het ontvangen pakket. Wensen kan iedereen zelf doorgeven (ook als iemand liever geen Action speeltjes/koekjes ontvangt bijvoorbeeld).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 10:58 



 
Profiel   

Voor mij ging alles prima. Al is het voor mij de eerste keer aan iets van SS meedoe! Ik zou ook graag volgend jaar weer meedoen. Maar dan is wat eerder lootjes trekken wel gewenst. Nu was het best kortdag met school en een fulltime baan en alle hobby's er omheen :') Daarom ben ik zelf ben ik sowieso niet heel actief met reageren maar ik heb toch geprobeerd om een aantal keer een reactie te plaatsen.

Verder over het budget, ik zou met 20 euro nog wel meedoen maar ik zag net bedragen van 30-60 euro voorbij komen. Dat gaat mij wat te ver. Ik ga dan met Sem_ mee. Tussen de 15 en 20 euro lijkt mij meer dan genoeg. Als je dan zelf er nog boven wilt gaan kan je dat helemaal zelf bepalen. Het gaat voor mij echt om het idee, de ervaring en beleving! De ene zal wat creatiever zijn in het kopen van cadeautjes en de ander wat creatiever met het bedenken van hints!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 11:34 



 
Profiel   

- uitgebreid voorstellen
- unboxing
- maximaal minimum budget is voor mij €20,-
- september beginnen
Voor mij hoeven mensen niet actief mee te kletsen, maar dus wel uitgebreid voorstellen graag.

Verder doen mensen moeite om een leuk pakket samen te stellen en leuke hints te bedenken, dus een unboxing delen (door foto's of film maakt me dan niet uit) lijkt me op z'n plaats.

Als het minimum budget boven de €20,- komt is voor mij de aardigheid eraf en gaat het dus meer om de hoeveelheid als om de kerstgedachte erachter en dan zou ik afhaken.

Verder vond ik dit echt een super leuke eerste editie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:19 



 
Profiel   

Ja 20 euro is eigenlijk een mooi bedrag! Dan kan er nu evt al wat aan de kant gezet worden voor volgend jaar. Zo doen wij het ook elk jaar voor kerst met de familie. Geen onverwachte kosten dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:25 



 
Profiel   

KimD bedankt voor het organiseren! Ik vond deze editie in ieder geval heel leuk :)

Verbeterpunten:
-Uitgebreid voorstellen: leuk om mensen/honden een beetje te leren kennen. Misschien als deelname eis? (geef je voor datum xx op én stel je uitgebreid voor. Alleen dan doe je mee)
-meepraten: Ik vind het leuk als mensen een beetje actief meedoen in het topic. Zeker ook naar het eind toe. Moeilijk te verplichten natuurlijk, maar ik zou graag de verwachting wel uitgesproken zien.
- Verwachtingsmanagement: Ik denk dat veel gedoe om geld voorkomen kan worden door vooraf duidelijk aan te geven waar de pakketten aan moeten voldoen. Misschien dooreen basis-inhoud, maar anders zeker door een duidelijk verhaal. Ik vond het nu al niet verkeerd hoor! Maar blijkbaar voelden mensen zich toch onzeker over hun pakket. Ik zou het bedrag niet teveel verhogen. Ook bij een hoger bedrag ga je dezelfde verschillen in pakket zien. Meer dan 25 euro als startbedrag wordt i.m.o. wel een beetje veel.
- eerder beginnen, dat maakt het meepraten en cadeautjes kopen ook makkelijker.
- deadline voor versturen vervroegen, maar verzendtermijn niet langer maken. Ik vind het een juist wel leuk als iedereen een beetje tegelijk aan het raden is, i.p.v. dat de laatsten eigenlijk alleen nog maar hoeven af te strepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:47 



 
Profiel   

Donja1996 schreef
Verder over het budget, ik zou met 20 euro nog wel meedoen maar ik zag net bedragen van 30-60 euro voorbij komen. Dat gaat mij wat te ver. Ik ga dan met Sem_ mee. Tussen de 15 en 20 euro lijkt mij meer dan genoeg. Als je dan zelf er nog boven wilt gaan kan je dat helemaal zelf bepalen. Het gaat voor mij echt om het idee, de ervaring en beleving! De ene zal wat creatiever zijn in het kopen van cadeautjes en de ander wat creatiever met het bedenken van hints!


Ik voel me aangesproken, ik bedoel een minimum van 30 en een maximum van 60, niet een minimum bedrag van ergens tussen die bedragen haha. Even voor de duidelijkheid :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 14:19 



 

Maar dan nog is €30 echt wel heel veel geld. En ok, je krijgt een pakket van gelijke waarde terug, maar dan moet je het echt eerst nog kunnen leggen. €30 krijgt zelfs niet iedereen van de familie :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 15:17 



 
Profiel   

Dat vind ik ook hoor Moestuin. Dat is in mijn ogen ook geen aardigheidje meer. Als ik kadootjes koop voor vriendinnen, besteed ik dat ook niet. Ik vind die 20 euro volkomen prima maar trek daar wel de grens.

En een beetje meepraten ljkt me wel een vereiste. Dit was nou niet een topic waar het extreem hard ging dus prima te doen. Verslag doen spreekt voor mij vanzelf. Dat heeft toch ook iedereen gedaan of niet?

Ik vind het wel een leuk plan om alles inderdaad in één tijdsbestek te versturen. Wat langer de tijd van te voren maar dan wel versturen tussen 5 en 15 december bijvoorbeeld. Dan is het altijd op tijd binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 15:20 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Maar dan nog is €30 echt wel heel veel geld. En ok, je krijgt een pakket van gelijke waarde terug, maar dan moet je het echt eerst nog kunnen leggen. €30 krijgt zelfs niet iedereen van de familie :=


Het is maar mijn mening natuurlijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:22 



 
Profiel   

Een budgetverhoging zou ik opzich prima vinden maar dan maximaal 5/7,50 euro hoger.
Als het een veel groter budget gaat worden vind ik het persoonlijk het hele idee een beetje voorbij gaan (het gaat namelijk vooral om het gebaar tbh)

Ik denk daarbij wel dat het goed is om de datum naar voren te schuiven, dat je bijvoorbeeld ook al kan bestellen met Black Friday/Cyber Monday. Tegenwoordig doen zoveel bedrijven hieraan mee dat je misschien best al wat leuke dingen kan scoren met wat korting :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:35 



 
Profiel   

Die 20,- vind ik ook top. Komen ook nog verzendkosten bij. Daarvoor kan je dan wel echt een lijstje maken met spullen die je graag wil en ook passen binnen budget. Dat is supertof.

Ik ga vanaf augustus checken of er al een topic opent _O- .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:14 



 
Profiel   

Ik was dit jaar helaas net te laat met aanmelden, volgend jaar zou ik wel heel graag mee willen doen.
Een budget van 25 euro zou ik zelf beter vinden dan eentje van 12,50. Voor 12,50 kan je echt weinig dingen halen, vooral voor honden met speciale eisen (lees voedselallergieën)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 12:23 



 
Profiel   

Wie is Willemijn??? Ik kreeg ineens een pakketje binnen
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Zelda vindt de piep heel eng (we hebben eigenlijk niets met piep) maar ze begint de lol nu ook in te zien haha. De ananas vindt ze Superleuk!!

[ img ]
Echt mega lief

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 12:32 



 
Profiel   

Willemijn is CupCakes, van Jip

Wat super lieff!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 12:44 



 
Profiel   

Super lief Willemijn!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 12:52 



 
Profiel   

Ik wist eigenlijk nirt dat er een piep inzat :o

Een kleinigheidje :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 12:53 



 
Profiel   

Wat lief Willemijn! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 54 van de 57 [ 1410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen