Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 57 [ 1410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 57  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2021 - The dog edition

 
Profiel   

KimD schreef
Bericht voor EmptyWords {:) [&]

Beste EmptyWords, er stond weer een verdwaalde hulphond aan mijn PB box! Jouw SS heeft post gestuurd maar ook deze SS vraagt zich af of de posthond naar het juiste adres gesnuffeld is. Het is natuurlijk van cruciaal hint-belang om te weten of deze post ook is aangekomen of niet.

Dus lieve EmptyWords, de vraag is of ook jij al post hebt gehad?

Jazeker! Afgelopen woensdag aangekomen. Echt super leuk.
Maar Bo wil het puzzelen bewaren tot rond de kerst, anders is de voorpret er misschien te snel af en dat wil ze niet.

[ img ]
Ze droomt vast over alle mogelijkheden :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 23:32 



 
Profiel   

Wat leuk emptywords
We hebben de honden gemeen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 23:58 



 

Wat een leuke kaart ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 04:52 



 
Profiel   

Mijn hints zijn ook zo goed al af, ik weet niet of ik het nou te moeilijk of te makkelijk heb gemaakt. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:47 



 
Profiel   

Hier kwamen gister en vandaag de laatste dingen binnen, dus ik kan vanaf 1 december mooi beginnen met alles inpakken en hints uitwerken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:52 



 
Profiel   

Ik heb een heerlijke stapel kadootjes liggen en zit lekker te verzinnen op de hints. Gelukkig hebben we nog even.

Mijn kleine rode vos is diep ongelukkig, het zeikt echt van de regen en hij wil rennen.....regen zal m een rotzorg zijn. Meestal pak ik m in want...geen zin in natte honden maar echt, het maakt hem niet uit. Kruimeldief daarentegen moet ik trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:58 



 
Profiel   

daffodil schreef
Ik heb een heerlijke stapel kadootjes liggen en zit lekker te verzinnen op de hints. Gelukkig hebben we nog even.

Mijn kleine rode vos is diep ongelukkig, het zeikt echt van de regen en hij wil rennen.....regen zal m een rotzorg zijn. Meestal pak ik m in want...geen zin in natte honden maar echt, het maakt hem niet uit. Kruimeldief daarentegen moet ik trekken.


Onze Ted heeft geen problemen met de regen, die vermaakt zich opperbest... Bankzaken met de baas regelen is ook een hele verantwoordelijkheid natuurlijk, dus dat moet je wel serieus nemen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:22 



 
Profiel   

Zo heerlijk op de hints aan het broeden.

Dieke observeert alles thuis op de boerderij.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:07 



 
Profiel   

Olaf is mee geweest de laatste 2 dingetjes voor ons pakket kopen.

Ik ben echt een slechte hondenmoeder, is dat voor mij? Nee, maar we nemen er wel 2 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 13:43 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Olaf is mee geweest de laatste 2 dingetjes voor ons pakket kopen.

Ik ben echt een slechte hondenmoeder, is dat voor mij? Nee, maar we nemen er wel 2 :+


Zo herkenbaar _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 13:54 



 
Profiel   

Haha :') Ik voelde me vreselijk schuldig toen ik met een hoop snacks en speeltjes thuis kwam, madam er met haar neus in duikt, en er helemaal niks voor haar tussen zat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:13 



 
Profiel   

Hahaha herkenbaar. Hier ook al het eea blijven plakken voor Arya als ik voor m'n lootje ergens bestelde :D :o

En verder zit ze idd ook overal met d'r snoet tussen te snuffelen als ik met iets thuis kwam of er iets bezorgd werd. En dan zag je d'r beteuterd kijken als ik het weg ging leggen. Je zag het sprankje in d'r ogen gewoon verdwijnen :') Arm kind heeft ook niks natuurlijk en krijgt ook nooit wat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:26 



 
Profiel   

cursebreaker schreef
Hahaha herkenbaar. Hier ook al het eea blijven plakken voor Arya als ik voor m'n lootje ergens bestelde :D :o

En verder zit ze idd ook overal met d'r snoet tussen te snuffelen als ik met iets thuis kwam of er iets bezorgd werd. En dan zag je d'r beteuterd kijken als ik het weg ging leggen. Je zag het sprankje in d'r ogen gewoon verdwijnen :') Arm kind heeft ook niks natuurlijk en krijgt ook nooit wat :')


Hier gaat het inderdaad net zo. Dus ik bestel voor lootje én voor Morax. Is dat arme kind ook gelukkig :j en zwaar verwend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:55 



 
Profiel   

Detroit schreef
cursebreaker schreef
Hahaha herkenbaar. Hier ook al het eea blijven plakken voor Arya als ik voor m'n lootje ergens bestelde :D :o

En verder zit ze idd ook overal met d'r snoet tussen te snuffelen als ik met iets thuis kwam of er iets bezorgd werd. En dan zag je d'r beteuterd kijken als ik het weg ging leggen. Je zag het sprankje in d'r ogen gewoon verdwijnen :') Arm kind heeft ook niks natuurlijk en krijgt ook nooit wat :')


Hier gaat het inderdaad net zo. Dus ik bestel voor lootje én voor Morax. Is dat arme kind ook gelukkig :j en zwaar verwend.


Haha ja ze hebben het zwaar, die verwende mormels van ons <3

Ik ben bijna met de ellendige surprise van m'n zoontje klaar - Eerlijk: wie verzint het om met 8 jarigen surprise te doen op school? alsof ook maar iemand anders als de ouders de sigaar zijn hiervan :') - en dan kan ik komende week gaan beginnen met inpakken van de Doggy SS en eens wat knopen door hakken wat de hints betreft haha. *\o/* Kijk elke dag tegen de spulletjes aan en heb zoveel zin om te gaan inpakken haha. Nog eeeeeventjes geduld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:21 



 
Profiel   

Sorry, ik ben hier niet zo actief :( ben zo vreselijk druk en 3x SS was misschien iets te overmoedig, ik ga het proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:24 



 
Profiel   

Hier ook surprise gemaakt voor mijn dochter :') ze heeft wel wat meegeholpen haha. Morgen maken we die af en dan verder met secret santa :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:22 



 
Profiel   

Ik heb een kaartje :D
Maar komt hij uit dit topic of het topic van de gewone SSS haha
Een ding is zeker ik moet voorzichtig te werk gaan met uitpakken hihi ik ben erg benieuwd ach ik heb een veger en blik en een stofzuiger xD


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:48 



 
Profiel   

Zo leuk al die kaartjes al :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:33 



 
Profiel   

Wat een spannend kaartje!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:24 



 
Profiel   

Cody heeft 2 ontstoken oren. Na een bezoekje aan de dierenarts is die nu wel heel zielig
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:02 



 
Profiel   

Ahh arme Cody. :knuffel:

Teuntje heeft vannacht voor het eerst de hele nacht niet hoeven plassen! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:09 



 
Profiel   

Beterschap voor cody

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:10 



 
Profiel   

Sorry dat ik hier nog niet zoveel heb gezegd!
Komende week ga ik de laatste dingetjes verzamelen en dan maak ik er wat moois van :D

Maar die hints... dat vind ik wel echt heel lastig XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:13 



 
Profiel   

Is het ook. :)) Maar het gaat meer om het idee dat je er wat moeite in hebt gestopt denk ik. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:14 



 
Profiel   

Ik ben vandaag voor het eerst echt aan shoppen toegekomen! Ben helemaal enthousiast
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 57 [ 1410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 57  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen