Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 57 [ 1410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 57  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2021 - The dog edition

 
Profiel   

Ons pakket staat ook helemaal klaar voor verzending, ben volgens mij een beetje over budget maar wilde graag van het lijstje van alles wat doen..

Olaf zat heel beteuterd te kijken dat alles in een doos ging maar was al snel afgeleid door een serie met hond op tv. Dat hondje lijkt op die van ons lootje Olaf!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:35 



 
Profiel   

Wanneer maken we de ontvangen pakketten eigenlijk open? :D

@StonedRomy, wel een beetje teleurstellend hoor. Ik heb speciaal voor SS nog een inpakcursus gevolgd :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:37 



 
Profiel   

Ik kreeg net een berichtje dat mijn laatste cadeautjes wat vertraging hebben. Hopelijk is alles er op tijd.

Ik ben nog niet begonnen met inpakken. Ik heb Suki al een keer betrapt op het stelen van een cadeautje, dus ik heb nu alles maar even uit het zicht gezet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:38 



 
Profiel   

Ik heb alles wel binnen. Vanochtend nog even op secret Santa pad geweest. Het sneeuwde zelfs :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:50 



 
Profiel   

Ik moest en moet idd ook alles echt uit zicht leggen want beiden hier hebben wel snel in de gaten gehad dat er lekkers en speeltjes lagen hahaha

Ik moet nog een deel inpakken. Hoop eind vh weekend alles verzend klaar te hebben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:09 



 
Profiel   

Wij hebben inmiddels ook alles binnen. Nu nog inpakken en de hints verzinnen :D Skye en Lux zijn in ieder geval al jaloers en zijn het er niet mee eens dat ze van de cadeautjes af moeten blijven :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:13 



 
Profiel   

1e cadeautje is besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:01 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Ik denk dat wij een hint in de brievenbus hebben gekregen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 19:06 



 
Profiel   

Super leuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 19:41 



 
Profiel   

Leuke kaart en hint!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 19:54 



 
Profiel   

Leuk! Ik gok iemand met borders collies. Come by is een schapendrijf commando :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 19:56 



 
Profiel   

Heee dat vind ik een goede. Maar word dat commando niet vaker gebruikt? Gaat denken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 22:14 



 
Profiel   

Come by is ook gewoon een heel normaal Engelse uitdrukking, niet alleen als commando. Kan net zo goed iemand zijn die graag naar Schotland op vakantie gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 22:31 



 
Profiel   

Zoe_97 schreef
Leuk! Ik gok iemand met borders collies. Come by is een schapendrijf commando :D



Waar ligt de herkomst van jouw borders dan?
En inderdaad. Graag op vakantie naar schotland, wie wil dat nou niet {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 22:35 



 
Profiel   

Ik ben verzendklaar:D inclusief hints.
Ben er blij mee, hoop dat de hond er ook blij mee zal zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 09:15 



 
Profiel   

Hier ook verzend klaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:53 



 
Profiel   

Hier is nu alles binnen! Alleen nog hints verzinnen, ik ben inspiratieloos _O- Alles lijkt te makkelijk of te moeilijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 16:20 



 
Profiel   

Hier ook compleet. Ook al hint bedacht / verzameld, maar geen idee of dit type de bedoeling is! We gaan het zien ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 16:41 



 
Profiel   

Ik heb alles bij elkaar, moet het alleen nog inpakken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 16:43 



 
Profiel   

Heb ook alles ingepakt en eindelijk een grote doos ook waar hopelijk alles in past haha. Alleen nog wat hints enzo uitwerken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 17:33 



 
Profiel   

Ik heb alles al weken binnen alleen nog niet ingepakt. Nu heb ik de laatste weken aandachtig de masked singer gekeken en wel ideeen gekregen met leuke hints te verzinnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 21:34 



 
Profiel   

candalisa schreef
Ik heb alles al weken binnen alleen nog niet ingepakt. Nu heb ik de laatste weken aandachtig de masked singer gekeken en wel ideeen gekregen met leuke hints te verzinnen!


Ik hoop dan niet dat je mij hebt want ik ga niet best bij the masked singer :') Ik vind de hints soms ook wat ver gezocht :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:09 



 
Profiel   

Oh, ik zat te denken aan foto's van je hond met een masker op _O- Maar ik ken dat programma verder niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:17 



 
Profiel   

Kaus schreef
Oh, ik zat te denken aan foto's van je hond met een masker op _O- Maar ik ken dat programma verder niet.

Wahahaha dat wordt nog flink photoshoppen! Zijn bekende Nederlanders die in een vermomming optreden en je door middel van hints achter hun identiteit komt. Maar zijn soms hele lastige hints waardoor je de persoon goed moet kennen wil je ze snappen. Maar ik heb er wel een beetje leuke dingen van opgepakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:24 



 
Profiel   

Haha, dat is grappig, ik kwam ook door dit programma wel op het idee hoe je leuke hints kan bedenken!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 57 [ 1410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 57  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen