Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wat te doen met zwerfkat ?

 
Profiel   

Ach wat sneu, maar wel goed dat je hem hebt kunnen behoeden voor verder lijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:38 



 
Profiel   

Gisterenavond discussie gehad met een buurtbewoner gehad, zei vertelde dat een oude vrouw hem eten gaf en in de gaten hield. Waarop ik zei dat ze ook had kunnen zien dat hij ziek was... nou daar was ze het net mee eens en ik moest het die vrouw gaan vertellen enzenz. Die arme kat liep al jaren in het dorp niemand keek naar hem om maar hij was dan ook heel schuw. We hebben wel eens geprobeerd hem te vangen maar dat lukte niet. En nu zocht hij ons zelf op het is goed zo maar wel sneu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:55 



 
Profiel   

Pff sommige mensen ook, die hou je er altijd tussen

Toen ik de katten had gevangen heeft de dierenambulance een post gemaakt op Facebook over de actie. Was er natuurlijk een vrouw tussen die het allemaal niet oké vond, want zij voerde ze toch. Mensen bemoeiden alleen als er kittens waren etc etc. Op de vraag waarom die vrouw dan niks had gedaan om ze te vangen was het antwoord natuurlijk dat dat niet nodig was want ze zaten er prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:17 



 
Profiel   

Wat een triest einde, maar hij is in elk geval een lange en pijnlijke dood bespaard gebleven dankzij jouw handelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:45 



 
Profiel   

Wij zien bij onze zwerfkatten opvang ook wel vaker dat dieren die ziek zijn ons opzoeken, ineens contact willen etc. We zijn dan altijd op onze hoede, omdat het regelmatig voorkomt dat ze zeer ziek blijken te zijn.

Ik vind dat je super gehandeld hebt, dat zouden meer mensen moeten doen. Het slechte weer is er weer, het is koud nat en guur, dit dier had een grote lijdensweg gekregen , die heb je hem nu kunnen besparen, dank je wel daarvoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:11 



 
Profiel   

Ik ken het trieste gevoel met die zwervertjes die je wil helpen en dan opeens toch te ziek blijven te zijn. Maar je hebt goed werk geleverd, en hem een mooi einde kunnen geven! Topper hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:17 



 
Profiel   

Je doet je best, maar kunt er soms gewoon niets aan doen, helaas.
Wij zien ook weleens katten die we niet kennen. Informeren altijd wel, maar heel vaak hoor je niets. Eerst zie je zo'n kat geregeld, zo ongeveer eenmaal per week, en dan ineens niet meer... en ondanks alle pogingen kun je er niet achter komen of het dier een huis heeft.
Soms kun je gewoon niks doen, al wil je nog zo graag...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen