Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Sterilisatie poes gereduceerd tarief

 
Profiel   

Bij deze even een update. De dierenbescherming wilde ons alleen helpen als we helemaal afstand zouden doen van de poes, en dat was niet wat we wilden. Afgelopen maandag is ze gesteriliseerd bij onze eigen dierenarts en daarna hebben we haar meegenomen naar huis. Ze was inmiddels zo aanhankelijk geworden dat we het toch graag wilden proberen als huiskat ipv stalkat. En dit gaat zo ontzettend goed! Ze is inmiddels helemaal ingeburgerd en ook met onze andere twee poezen gaat het heel gemoedelijk. We houden haar nu een aantal weken binnen en daarna zal ze dmv van een kattenluik met chipregistratie ook naar buiten kunnen wanneer ze wil.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 19:42 



 
Profiel   

Wat een fijn bericht ts

Ze ziet er heel gelukkig uit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 19:45 



 
Profiel   

Fijn voor haar en jullie.
Ik heb vaker gezien dat verwilderde katten heel gezellige en gelukkige huiskatten kunnen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:00 



 
Profiel   

Wat een leuke update! <3 Ze ziet er enorm lief uit. Heel veel plezier met jullie nieuwe huisgenoot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:17 



 
Profiel   

Wat een fijne update <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:34 



 
Profiel   

laura1987 schreef
belle_boef schreef
Ik kon wilde katten laten vangen door de DB dan werden ze geholpen, oor afgeknipt en weer terug geplaatst. Kostte 50€ per vangkooi/kat. Omdat ik er veel had wilde ze nog zakken naar €25 naar met 12+zwerfkatten die niet van mij zijn vond ik dat echt teveel. Kittens wilde ze voor niks wel hebben, die werden herplaatst.

Oor afgeknipt????

Bij zwerfkatten wordt een heel klein stukje van het oorpuntje eraf gehaald, zo kunnen ze zien dat die kat al gecastreerd/gesteriliseerd is, zo voorkom je dat ze onnodig weer onder narcose gaan.

Ts wat super dat ze het zo naar haar zin heeft bij jullie thuis.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen