Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Border collie puppy’s….bijna! Komen ze vannacht?

 

Ach wat lief en wat een knappe moeder ook <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 00:08 



 
Profiel   

Wat een schatjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 02:11 



 
Profiel   

Karina schreef
Hee, ik zie bekende foto's :D
Ze heeft het super gedaan, daar had ik een slapeloze nacht voor over. Een bevalling uit het boekje. En nu moet ik nog gaan kiezen.... ze zijn allemaal super!


Jij krijgt er eentje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 02:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd <3 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 07:03 



 
Profiel   

prachtige fotos, en superfijn dat het allemaal goed gaat!! veel succes en genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 09:44 



 
Profiel   

Karina schreef
Hee, ik zie bekende foto's :D
Ze heeft het super gedaan, daar had ik een slapeloze nacht voor over. Een bevalling uit het boekje. En nu moet ik nog gaan kiezen.... ze zijn allemaal super!

Ik zag de foto’s net op fb, super leuk dat er eentje naar jou gaat! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 10:15 



 
Profiel   

borderjay schreef
Wat een leuke reacties! Dank jullie wel!
Nog even een paar fotootjes

[ [url=m/phN1VK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VdgKgd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AqQOgq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lJtSf1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo schattig

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 13:50 



 
Profiel   

Hele lieve foto’s.
Knappe mama .

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 12:08 



 
Profiel   

imaudy schreef
Karina schreef
Hee, ik zie bekende foto's :D
Ze heeft het super gedaan, daar had ik een slapeloze nacht voor over. Een bevalling uit het boekje. En nu moet ik nog gaan kiezen.... ze zijn allemaal super!


Jij krijgt er eentje?


Jaaaa *\o/* *\o/* eerste keus! 16 jaar geleden ging er een pup van mij naar topicstarter, en nu andersom. Heel leuk zo vanaf allereerste begin betrokken, zelfs bij de dekking geweest haha. En als je dan bedenkt dat ik ook ooit meegeweest ben de mamma uitzoeken is het helemaal leuk.



absque_dubio schreef
Ik zag de foto’s net op fb, super leuk dat er eentje naar jou gaat! :D


Ik zag het ja, probeerde jij niet iemand over te halen ook? :D Zover ik weet zijn er nog 1 of 2 beschikbaar uit dit nestje :D . Met de echo leek het er nog op dat het maar een paar zouden zijn, maar nu is de keus nog pittig hoor, ze zijn zo tof allemaal! (p.s. leuk stukje over jou in welsh magazine)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 13:02 



 
Profiel   

Alles goed met moeder en de puppies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:08 



 
Profiel   

Krijgen we weer een foto update?

Karina klopt, ik probeer mijn vriend over te halen. Wij hebben 2 bordercollie(met een vleugje herder) maar ik wil nog heel graag zo’n mooie rooie. <3 Ik ben heel benieuwd welke je gaat kiezen. Al een stiekeme voorkeur, of kijk je over een aantal weken wel?
Heel speciaal hoor na al die jaren. Prachtig dat honden zulke langdurige vriendschappen kunnen maken.

(En Dankje, we doen ons best met de pony’s!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 21:17 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:23 



 
Profiel   

Ze zijn prachtig! Mooi die kraagjes ook met al iets langer haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:37 



 
Profiel   

ze zijn prachtig, gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:39 



 
Profiel   

agossiej, hoe cute!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 18:11 



 
Profiel   

Mooie pups!

Misschien had je m’n vraag op vorige pagina niet gezien maar: wat is afstamming van de ouders? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 18:12 



 
Profiel   

Wat een beauties zeg! Ben ook benieuwd naar Nynkster! Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 18:19 



 
Profiel   

Oooh wat een snoetjes! Zo lief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 19:17 



 
Profiel   

Nynkster schreef
Mooie pups!

Misschien had je m’n vraag op vorige pagina niet gezien maar: wat is afstamming van de ouders? :D


Ouders zijn beide stamboekloos. Van de vader wel hele generaties bekend, en van mijn Lizzy ook flink wat familie leden
Ze zijn beide wel HD en ED vrij en beide dna onderzocht op alle collie ziekten incl ogen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 20:48 



 
Profiel   

Ach dat hoeft de pret niet te bederven! Mijn omaatje van marktplaats heeft gezond de bijna 14 gehaald en het was een wereld border <3 Heel netjes dat je alles getest hebt, mogen vele met een ''pret''nestje een voorbeeld aan nemen! <3
Ik geniet weer mee van je foto's! Zijn alle pups al voorzien van een mogelijk baasje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 20:51 



 
Profiel   

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 20:52 



 
Profiel   

xDenies schreef
Ach dat hoeft de pret niet te bederven! Mijn omaatje van marktplaats heeft gezond de bijna 14 gehaald en het was een wereld border <3 Heel netjes dat je alles getest hebt, mogen vele met een ''pret''nestje een voorbeeld aan nemen! <3
Ik geniet weer mee van je foto's! Zijn alle pups al voorzien van een mogelijk baasje?


Nee nog niet allemaal. De bruine hebben al wel een baasje

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 20:58 



 
Profiel   

borderjay schreef
Nynkster schreef
Mooie pups!

Misschien had je m’n vraag op vorige pagina niet gezien maar: wat is afstamming van de ouders? :D


Ouders zijn beide stamboekloos. Van de vader wel hele generaties bekend, en van mijn Lizzy ook flink wat familie leden
Ze zijn beide wel HD en ED vrij en beide dna onderzocht op alle collie ziekten incl ogen


Stamboom loos geeft niets wat mij betreft. Wel ontzettend fijn dat er zoveel generaties bekend zijn en er getest is op goede gezondheid. Echt top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:25 



 
Profiel   

Pup uit dit nest gaat na heel veel bordercollie-voorgangers mijn eerste stamboomloze worden, terwijl ik zelf altijd volgens club richtlijnen gefokt heb met. Maar ik "zit" inmiddels al vijf jaar zonder bc omdat ik niet wist waar/bij wie ik er nog een durfde aan te schaffen. En dit nestje/combinatie ben ik echt vol vertrouwen. Ouderdieren zijn nog uitgebreider getest dan ik moest doen voor de mijne volgens mij, moeder- en vaderdier zijn echt droomhonden voor mij en qua eerste 8 levensweken vertrouw ik het ook helemaal toe aan BorderJay.
Ik ben inmiddels wel 90% zeker van mijn keus, die blijft nl steeds zelfde sinds geboorte dus daar ga ik maar niet al te veel tussen laten komen denk ik, maar ik vind ze eigenlijk allemaal geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 22:22 



 
Profiel   

Wat een dotjes! Ik ben me aan het oriënteren op een pup. Ik merk dat ik me aangetrokken voel tot rassen van werkhonden. Dat is toeval en ik vraag me naar aanleiding van dit topic af hoe de gemiddelde dag van een gelukkige border er uit ziet. En dan bedoel ik met gelukkig dat aan de behoeften van de hond voldaan wordt. Zou je me daar wat over kunnen vertellen? (Hoeft niet als je het druk hebt)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 22:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen