Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Riempje uit puppy

 
Profiel   

Ik had s nachts bench naast bed. Heb ze nooit in een poep explosie gevonden. Als je alles hoort dan hoor je toch rond lopen ook?
Omdat dit geschreven tekst is er alvast bij zetten dat dit niet!!! Als verwijt bedoeld is. Maar dat is dus ook het gemak van een bench. Net als dat de hond vele jaren mee gaat en je nooit vooruit kan kijken. De mijne mogen regelmatig mee op langdurige bezoeken elders omdat ik ze dan gewoon in de pupren zet. Dan zijn ze niemand tot last en is het voor iedereen veilig (ze zijn niet echt mens sociaal). Persoonlijk vind ik het gewoon veel voordelen hebben.

Ik kan vreselijk lachen als bij mensen de zoveelste bank, afstandsbediening enz vakkundig gesloopt is. Ik kom niet verder als paar hondenkussens van 10 euro haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 16:24 



 
Profiel   

Ts fijn dat alles eruit lijkt te zijn.

Onze hond, 4 jaar, hebben we ook nooit in een bench gedaan.
Doordat hij geen bench had moesten we extra opletten.
Hij jat niet, sloopt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 17:07 



 
Profiel   

Ik heb ook nooit een bench gebruikt hoor ts,
Maar wel een puppyren.
Maar dat was meer voor de kleine kinderen.

Het gaat me ook niet dat je geen bench gebruikt.
Maar ik vind het niets om zo’n pup in een vreemde kamer te leggen waar hij de rest van de dag niet is.

Ik ben de eerste nachten naast de puppyren gaan liggen. Dat hebben we langzaam opgeschoven, tot ik weer boven kon slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 17:41 



 
Profiel   

hahaha hoe een vraag over een hondenbandje veranderd in een vingertikkende "discussie" over wel/geen bench :')

TS blij voor je pup dat het eruit is. Heeft fokker nog kunnen aangeven hoelang dat erin heeft gezeten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 17:47 



 
Profiel   

AaronYve schreef
hahaha hoe een vraag over een hondenbandje veranderd in een vingertikkende "discussie" over wel/geen bench :')

TS blij voor je pup dat het eruit is. Heeft fokker nog kunnen aangeven hoelang dat erin heeft gezeten?

Hij vermoed dat het er al in moet zitten sinds ie 7/8 weken is. Hij is nu 10 weken :Y)
Tis een grappig ding dat wel, we gaan er nog wat werk aan hebben merken we al. De volwassen kijkt ons soms ook aan van ‘uh jullie probleem’ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 17:48 



 
Profiel   

Maar lees ik het nu goed dat hij 2 riempjes heeft opgegeten?

Hoe kwam hij daar aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 17:52 



 
Profiel   

billy3105 schreef
AaronYve schreef
hahaha hoe een vraag over een hondenbandje veranderd in een vingertikkende "discussie" over wel/geen bench :')

TS blij voor je pup dat het eruit is. Heeft fokker nog kunnen aangeven hoelang dat erin heeft gezeten?

Hij vermoed dat het er al in moet zitten sinds ie 7/8 weken is. Hij is nu 10 weken :Y)
Tis een grappig ding dat wel, we gaan er nog wat werk aan hebben merken we al. De volwassen kijkt ons soms ook aan van ‘uh jullie probleem’ :')

Ja, zo lang kan t zitten. Onze ouwe heeft eens een knalgele schoonmaakhandschoen gegeten en deze vijf dagen later uitgekotst :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:00 



 
Profiel   

AaronYve schreef
hahaha hoe een vraag over een hondenbandje veranderd in een vingertikkende "discussie" over wel/geen bench :')

TS blij voor je pup dat het eruit is. Heeft fokker nog kunnen aangeven hoelang dat erin heeft gezeten?

Opzich niet heel gek dat TS gewezen wordt op feit dat een pup in afgesloten ruimte opsluiten niet super is? Vooral omdat het ook de "rustplaats" is en dat nogal onhandig is als pup leert dat dit de badkamer is :+


Gelukkig dat alles verder goed afgelopen is en dat jullie toch voor zekerheid naar de DA geweest zijn TS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:13 



 
Profiel   

Elin_ schreef
AaronYve schreef
hahaha hoe een vraag over een hondenbandje veranderd in een vingertikkende "discussie" over wel/geen bench :')

TS blij voor je pup dat het eruit is. Heeft fokker nog kunnen aangeven hoelang dat erin heeft gezeten?

Opzich niet heel gek dat TS gewezen wordt op feit dat een pup in afgesloten ruimte opsluiten niet super is? Vooral omdat het ook de "rustplaats" is en dat nogal onhandig is als pup leert dat dit de badkamer is :+


Gelukkig dat alles verder goed afgelopen is en dat jullie toch voor zekerheid naar de DA geweest zijn TS!


Is wel gek imo want dat mag zij geheel zelf bepalen en hoeft dan ook niet 10x herhaald te worden in een topic over een riempje in de ontlasting :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:48 



 
Profiel   

_San87_ schreef
billy3105 schreef

Hij vermoed dat het er al in moet zitten sinds ie 7/8 weken is. Hij is nu 10 weken :Y)
Tis een grappig ding dat wel, we gaan er nog wat werk aan hebben merken we al. De volwassen kijkt ons soms ook aan van ‘uh jullie probleem’ :')

Ja, zo lang kan t zitten. Onze ouwe heeft eens een knalgele schoonmaakhandschoen gegeten en deze vijf dagen later uitgekotst :.


Uitgekost nog wel, wauw

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:51 



 
Profiel   

AaronYve schreef
_San87_ schreef

Ja, zo lang kan t zitten. Onze ouwe heeft eens een knalgele schoonmaakhandschoen gegeten en deze vijf dagen later uitgekotst :.


Uitgekost nog wel, wauw

Ja :\. Helemaal heel ook nog :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:52 



 
Profiel   

Snap wel dat je geen behoefte hebt aan allemaal bench adviezen maar doe toch even mijn verhaal .
Wij hebben ook nooit onze puppy’s in de bench gedaan allemaal makkelijke honden zonder slopen geworden.
Toevallig de laatste pup omdat het zo uitkwam wel in de bench gehad . En wat zijn we daar achteraf blij om geweest . Met 10 maanden oud heeft ze gaat achterpoot verbrijzeld en moest ze maanden in de bench in het gips alleen eruit voor haar behoefte en verder niet . Wat waren
Wij blij dat ze de bench al kende als ze daar ook nog aan moeten wennen was het helemaal drama geweest .
Onze honden gaan nu vanaf pup gewoon bench training krijgen . Dese ligt er trouwens iedere nacht nog vrijwillig in

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 19:01 



 
Profiel   

AaronYve schreef
hahaha hoe een vraag over een hondenbandje veranderd in een vingertikkende "discussie" over wel/geen bench :')

TS blij voor je pup dat het eruit is. Heeft fokker nog kunnen aangeven hoelang dat erin heeft gezeten?


Nou ja hij zit nu in de douche en dat lijkt mij ook niet heel handig. :+

Arm beestje wel… hopen dat t er nu allemaal uit is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 19:24 



 
Profiel   

Wat fijn dat alles er nu uit is! Wat heeft zo'n jong dier dan al een hoop meegemaakt. Fijn dat hij bij jullie nu een fijn plekje heeft gevonden.

En wat leuk dat jullie andere hond het jullie probleem vindt! Hier voedt mijn hond echt de katten op. Als ik niet door heb dat ze stiekem op t aanrecht zitten, dan laat de hond dat wel weten hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 11:37 



 
Profiel   

Jeetje, dan is het eigenlijk best goed afgelopen. Wie weet wat voor een schade dit had kunnen geven.
Fijn dat vanuit de fokker alles goed wordt geregeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:23 



 
Profiel   

Oef wat eng!

Hou je maar vast hoor, het zal wss een brokkenpiloot blijven haha. De hond van vrienden van ons vreet constant dingen die niet in een hondenmaag thuis horen, je wilt niet weten hoeveel sokken die al heeft opgegeten :+

Snap het het douche-probleem niet zo.
Ik ben geen voorstander van de bench, heb heel wat honden opgevoed zonder, maar bij eentje was het wél nodig. Dan lijkt een douche mij even comfortabel, EN ts legt ook uit dat de pup van de douche naar de badkamer naar de overloop zal gaan, eens de bijt-fase over is. Pup slaapt enkel 's nachts in de douche, dus ik zie het probleem niet zo.

Ik zeg niet dat IK het zo zou oplossen - ik zou idd eerder een bench in de slaapkamer zetten.
Maar kom op, het is toch geen drama?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:50 



 
Profiel   

Drama is het niet.
Maar het is voor hem geen bekend veilig plekje.

Hier ging de bench in de ochtend naar beneden en in de avond mee naar boven.
Zo bleef hij hetzelfde veilige plekje houden wat niet ineens veranderde.
Ik dek dat dat is wat de mensen bedoelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:54 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Drama is het niet.
Maar het is voor hem geen bekend veilig plekje.

Hier ging de bench in de ochtend naar beneden en in de avond mee naar boven.
Zo bleef hij hetzelfde veilige plekje houden wat niet ineens veranderde.
Ik dek dat dat is wat de mensen bedoelen :)

Maar als je dan z'n kussen van de woonkamer naar de douche verplaatst heb je hetzelfde effect als wat jij doet met de bench verplaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 13:31 



 
Profiel   

Naar mijn idee niet.
Want die bench blijft van binnen hetzelfde.
Dat blijft zijn veilige "holletje" :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 13:43 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Naar mijn idee niet.
Want die bench blijft van binnen hetzelfde.
Dat blijft zijn veilige "holletje" :)

Jouw idee is dus niet het idee van TS.
Laat het los. Het is jouw hond niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:47 



 
Profiel   

ik had het al los gelaten hoor, ze moet zelf weten wat ze er mee uitspookt.
Was gewoon weer een antwoord op een ander. Dat is wat bokt is.
Niet zoveel er achter denken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:49 



 
Profiel   

Dorus schreef
DuoPenotti schreef
Drama is het niet.
Maar het is voor hem geen bekend veilig plekje.

Hier ging de bench in de ochtend naar beneden en in de avond mee naar boven.
Zo bleef hij hetzelfde veilige plekje houden wat niet ineens veranderde.
Ik dek dat dat is wat de mensen bedoelen :)

Maar als je dan z'n kussen van de woonkamer naar de douche verplaatst heb je hetzelfde effect als wat jij doet met de bench verplaatsen.


Nee want in de woonkamer ben jij ook en in de slaapkamer ben jij ook maar in de badkamer is hij alleen in de ruimte die ook nog eens onbekend is. Naast afgezonderd van de eigenaar in vreemde ruimte ook weg bij zijn nieuwe honden kameraad en familie en nest enz enz. Erger kan bijna niet zeg maar vanuit de pup gezien. Als dan idd zijn kussen nog in elk geval mee gaat.

Ik sleepte nooit bench mee omdat ik grote formaten gebruik maar wel altijd de mand en de bekende knuffels en zelf erbij. Uiteraard mochten de volwassen honden ook mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 19:17 



 
Profiel   

Het gaat om een opgegeten riempje mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:14 



 
Profiel   

Twee riempjes zelfs. Lijkt me als fokker ook een schok zeg, denk je er goed aan te doen ze te wennen aan een halsbandje, of ze op die manier te merken en goed individueel in de gaten te houden en behandelen, en gebeurt er dit. Gelukkig dat het zonder operaties weer de weg naar buiten heeft gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:30 



 
Profiel   

Fijn dat het riempje eruit is! De fokker zal wel geschrokken zijn.

En voor de rest.
Mensen, het is een hond, geen kind.
Maak er toch niet zo’n drama van en ga geen menselijke emoties en gedachtes toeschrijven aan een dier… genoeg honden die überhaupt niet in huis komen, en er ook groot om worden en happy zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 00:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen