Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Camera hond bij afwezigheid

 
Profiel   

Er zijn hier vast wel mensen die ook een camera in huis hebben staan om hun hond te observeren bij afwezigheid...

Onze hond is zelden alleen, en als dat wel zo is dan vaak maximaal voor een paar uurtjes..ze kan dat ook prima..maar kan soms door geluiden van buitenaf( blaffende honden/knallen enz) wel geprikkeld raken..ze wordt dan erg onrustig en blaft dan soms een paar keer( zeker niet continu) Maar ik vind het sneu dat ze zo onrustig is dan..

Ze heeft dit ook als ik boven zit te werken..als ik dan even naar beneden roep dat alles goed is, gaat ze gewoon weer lekker liggen slapen..

Ik wil eigenlijk proberen of het ook werkt om dat via camera te doen als ik niet thuis ben, dus of ik haar gerust kan stellen door mijn stem te laten horen...

Wat ik dus zoek..
Systeem waarmee ik live beeld heb en contact kan maken...beelden opnemen hoeft niet. Er is gewoon wifi aanwezig.

Er zijn volgens mij heel veel mogelijkheden..waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 15:40 



 
Profiel   

Voor een aantal keer, als ze niet vaak alleen is, zou ik het op een andere manier proberen, werkt het, dan kun je altijd overstappen op een camera.
Weet niet of je iets van een tablet of oude telefoon hebt waar je een app op kunt zetten?
Ik gebruikte de app athome(& athome video op het ‘camera’ apparaat) hiermee kan je live kijken, praten, stukjes opnemen om bijv door te sturen.
Je verbind allebei je apparaten met elkaar en dan kun je kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 15:45 



 
Profiel   

Wij hebben eufy bij de katten hangen.
Goed beeld,ook als het donker is.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 15:56 



 
Profiel   

Ja voor die paar keer gebruik ik een oude telefoon. Simkaart hoeft niet.
Zet daar Alfred cam op. Uiteraard ook op huidige gsm. En klaar.
Werkt perfect.
Je hebt geluid en kunt ook nog praten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:02 



 
Profiel   

Wij hebben een Gembird camera voor onze hond.
Via een app op mijn telefoon kan ik hem zien waar ik ook ben. Ik kan hem horen,ik kan met hem praten, de camera volgt bij bewegingen en zowel overdag als 's nachts prima zicht.
[ img ]

Edit,

Camera draait op wifi en was rond de 35 euro als ik mij niet vergis ( gekocht bij bol.com )

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:07 



 
Profiel   

Hier een Ezviz. Bevalt erg goed.
Deze dacht ik: https://www.coolblue.nl/product/896478/ ... dTEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:12 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Ja voor die paar keer gebruik ik een oude telefoon. Simkaart hoeft niet.
Zet daar Alfred cam op. Uiteraard ook op huidige gsm. En klaar.
Werkt perfect.
Je hebt geluid en kunt ook nog praten.

Zelfde hier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:13 



 
Profiel   

Ik ga eens kijken naar de genoemde opties...via oude telefoon is misschien wel goed idee idd, weet ik gelijk of het werkt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:17 



 
Profiel   

Voor 2 tientjes die van de action. Moet wel op een vast punt staan maar ik vind hem ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:17 



 
Profiel   

https://www.bol.com/nl/nl/p/tp-link-tap ... 2802/?s2a=

Ik heb deze in huis.
Werkt goed, app werkt goed
En je kunt er ook mee praten, ook wanneer het donker in huis is zie je prima/ voldoende

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:33 



 
Profiel   

colinneke schreef
Wij hebben eufy bij de katten hangen.
Goed beeld,ook als het donker is.

[ [url=m/0By5RC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nbngtt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze hebben wij ook en erg tevreden over. Je kunt het beeld ook een heel eind draaien, zowel links/rechts en onder/boven. En uiteraard praten. Je krijgt ook een melding als er geluid wordt gedetecteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:40 



 
Profiel   

Ik gebruik hiervoor de babyfoon app uit de appstore. je kan continu kijken maar ook dat je melding krijgt wanneer er beweging of geluid is. je kan terug praten.
heb je wel een telefoon of tablet nodig die je in de ruimte bij je hond zet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:55 



 
Profiel   

Wij hebben deze voor onze pup en dan via een geheugenkaartje. Werkt prima! https://www.bol.com/nl/nl/p/beveiliging ... uctPageUrl

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 18:18 



 
Profiel   

Sem_ schreef
Wij hebben deze voor onze pup en dan via een geheugenkaartje. Werkt prima! https://www.bol.com/nl/nl/p/beveiliging ... uctPageUrl

Ik heb deze ook. Heel eenvoudig te installeren. Geeft meldingen bij beweging en bij geluid. Je kan er ook in praten. Ik heb er geen geheugenkaartje in, dus ik kan niet terug kijken maar ben er wel heel tevreden over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 17:26 



 
Profiel   

De camera van Kruidvat eigen merk is ook aan te raden, die gebruiken wij voor de hond :).
Niet duur, makkelijk te koppelen, beeld en geluid overdag/snachts, en je kunt kunt ook erdoor praten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 11:28 



 
Profiel   

Even schopje in dit topic. Ts, nog een keuze kunnen maken en hoe bevalt dat?

Ik ben ook op zoek naar zo'n soort camera maar maak me ergens wel toch druk wat er met die beelden gedaan wordt die die registreert. Of maak ik me dan echt druk om niks? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-22 23:03 



 

Ik heb een camera van de action en 1 van ali. Mijn hond wordt echt gek als ik praat, zo sneu.. dan gaat ze me zoeken dus dat gebruiken we niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-22 23:39 



 
Profiel   

pimaude schreef
Ik heb een camera van de action en 1 van ali. Mijn hond wordt echt gek als ik praat, zo sneu.. dan gaat ze me zoeken dus dat gebruiken we niet.


Ohnee dat werkt inderdaad niet... jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 12:00 



 
Profiel   

pimaude schreef
Ik heb een camera van de action en 1 van ali. Mijn hond wordt echt gek als ik praat, zo sneu.. dan gaat ze me zoeken dus dat gebruiken we niet.

Daarom gebruik ik die functie niet maar was wel fijn om hem in het begin een keertje te kunnen corrigeren. Hij blaft namelijk altijd als ik weg ging en 1x heb ik met een strenge stem zijn naam gezegd en sindsdien doet hij het niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-22 16:20 



 
Profiel   

Ik heb twee camera's van de action staan zowel in het ligt als donker goed beeld [ img ]

Werken op WiFi zijn overal mee naar toe te nemen staat een app op je telefoon. Kosten 19.95 per stuk

https://www.action.com/nl-be/p/lsc-smar ... or-camera/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-22 16:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen