Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mavantos

Berichten: 3605
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 07:29

Freek zijn favoriete activiteit is ook zwemmen en baggeren _O-

Afbeelding

Afbeelding


Al vanaf hele kleine pup
Afbeelding

Afbeelding

Maar hij vind het ook leuk om mee te gaan op de boot en dan zit hij het liefst op wacht op de punt

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11501
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 07:48

Haha heerlijke verhalen en foto’s weer <3 Ik zal straks na werk even een bij lees post proberen te maken. Voor wie het leuk vind heb ik dan ook weer een nieuwe Question of the Day! *\o/*

NorwayFjord

Berichten: 3155
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 07:51

Wat is de favoriete outdoor activiteit van je hond?

Mulan vind het heerlijk om op stal rond te baggeren, lekker in de sloot te springen en rondjes te racen in de bak. We zijn bijna elke dag wel een paar uur op stal dus de rest van de dag is ze altijd knock-out :')

In de bak
Afbeelding

En na de sloot...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In het land
Afbeelding

Anna_98

Berichten: 455
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 07:58

Wat een leuk idee, vragen beantwoorden.

Sammie z'n favoriete buitenactiviteit is toch echt wel samen rennen tijdens het uitlaten. Dan loopt ie je echt uit te dagen.

In de tuin is spelen met de cavia's ook mega leuk, de cavia's denken daar alleen anders over. En wij ook want spelen gaat natuurlijk gepaard met veel geblaf :')

Nynkster

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:03

Wat is de favoriete outdoor activiteit van je hond(en)?

Ehhhh van lyn is dat sowieso zwemmen!!!! Ik heb ze een beetje geconditioneerd in dat ik dan zeg: ga je zwemmen? Eeeeen tweeeeeee!!! En dan springt ze erin :P

Guinness is gek op alles wat we samen doen. Fietsen vinden ze mooi maar ook balletje gooien of frisbee.

Sigi kent echt helemaal niks van balletje spelen of wat daar op lijkt. Die vind het vooral fijn om bij mij te zijn en geknuffeld te worden heb ik het idee :)

En de schapen zijn natuurlijk heeeeeeel belangrijk ;) daar zijn ze alle drie het beste voor te porren


Afbeelding
Afbeelding

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:12

Wat is de favoriete outdoor activiteit van je hond

Toen ik nog niet met mijn heupblessure zat maakte we lange wandelingen tussen de 10 en 20km
Dan kreeg ze haar tuig om en mocht ze voorop lopen.
Ook vind ze dogsurvuval erg leuk
En behendigheid en graag zou ik als we financieel lekker zit met haar willen speuren dat doet ze ook erg leuk

Ook zijn we vaak op Terschelling of Vlieland te vinden

Afbeelding

WendyShet
Berichten: 466
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:32

Wat is de favoriete outdoor activiteit van je hond:

Finan vind het heel fijn om buiten te struinen. Hij kan nog niet los, dus het moet voorlopig nog aan de lijn. Maar hier in de polder tijdens het wandelen sta ik soms gerust 15 minuten op dezelfde plek omdat hij muizen aan het zoeken is tussen het hoge gras. Hij is nog niet zo gek op water, al begint hij greppels met een klein laagje water wel leuk te vinden.

Tigress

Berichten: 8944
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:35

Wat is de favoriete Outdoor activiteit van je hond!
Die van Jarvis zijn echt van alles :D ik maak hem blij met van alles. Van een lange wandeling, mee fietsen, met spelen met z'n vriendjes, trainen bij de hondenschool tot even 10 minuten flink tekeer gaan op het veldje met zijn flirtpole _O- Ergens naar toe gaan om iets te ondernemen (evenement zoals lure coursing, meetings, etc) is altijd goed volgens hem. Zolang hij dingen samen kan doen, issie tevreden :D

Hoe dat met Parker gaat zijn...geen idee nog <<)

ual_95

Berichten: 653
Geregistreerd: 08-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:49

Wat een leuk idee!

Bij Whisky staat op nr. 1 zwemmen! James maken we echt blij als hij heerlijk rond kan rennen en onderzoeken. Ze zijn hier dus ook regelmatig goor. :')


Afbeelding

Afbeelding



Beide zijn absoluut te porren voor lange wandelingen. We nemen ze dan ook graag mee op vakantie. Schotland (hun roots :D) staat nog steeds op onze wishlist, maar de brexit heeft het allemaal iets ingewikkelder gemaakt..

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:21

Wat is de favoriete Outdoor activiteit van je hond!

Wij gaan toch wel graag wandelen in verschillende gebieden. Zitten graag als prinsesjes in de fietsmand. Zwemmen is ook een goede topper om daarna lekker te paneren in het zand. Suppen doen wij ook ontzettend graag en beide baasjes houden van een terrasje pakken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

L_iek
Berichten: 9713
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:22

Helemaal vergeten, hier is fietsen ook een hoogtepunt voor Bobbie.

Afbeelding

8nnemiek

Berichten: 43413
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:39

Haha, geweldige foto's komen er voorbij!

Wat is de favoriete Outdoor activiteit van je hond!
Faizah zit het liefst in de tuin op haar heuveltje om de buurt in de gaten te houden :)) Er loopt vanalles in het veld achter ons huis, van hazen en katten en vogels tot reeën en zelfs heel soms een zwijn.
Dat, en lekker luieren op de boot en van het uitzicht genieten.
Vroeger wandelden we graag aan het strand, maar nu ze wat ouder wordt doen we alleen nog korte wandelingen in het bos.

Afbeelding

Fientj

Berichten: 158
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:01

Wat is de favoriete Outdoor activiteit van je hond!

Zwemmen natuurlijk. En dan het liefste achter een bal of een tak aan.
Met een beetje sturen springt ze gelukkig alleen in de schone sloten.
Wat ook heel erg leuk is buiten is over doden dieren of ganzen poep heen rollen... Helaas liggen er nu redelijk wat doden egels in het park omdat ze voor een festival hun over hun schuilplekjes hebben gereden met grote wagens -O-
En gewoon spelen met ons of met haar vriendjes. Takken, frisbee's en balletjes maken het helemaal compleet.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:22

Wat een goed idee Curse zo'n vraag :D

Cody zijn favoriete outdoor activiteit is speuren naar de vieste modderplassen en hierin buikschuiven, rollen en kopje onder :+ Degene hier die Cody persoonlijk kennen kunnen het beamen :')

Afbeelding

Afbeelding

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:31

Wat is de favoriete outdoor activiteit van je hond(en)

Zoals de meeste honden hier houdt Lowie gewoon van rotzooien.....en dan het liefst in ondiep water bijvoorbeeld een poel van regenwater waar hij van alles denkt te vinden, er met zijn snuit induikt, graaft etc. Als het water te diep is, haakt ie gelijk af. Met enige regelmaat ziet er dus ook echt zo uit:
Afbeelding
Daarnaast is ie het liefst in de zon, dat kan in de tuin zijn maar ook gewoon lekker in de vensterbank. En als ie het idee heeft dat ie mee mag met de auto, wordt ie hysterisch! Altijd feest samen met Lowie op pad!
Afbeelding

Maar ja dan is Kruimeldief er nog en Kruimel haat de auto, kruimel vindt de zon wel grappig maar niet als het warmer is dan 20 graden. Voor een hond uit Gran Canaria blijft dat bijzonder maar Kruimel vindt dat ze dood gaat van warm weer. Ga je haar met warm weer uitlaten, gaat ze gewoon ergens liggen:

Afbeelding

Ze heeft dit jaar wel ontdekt dat ze ergens in ons vaste rondje tussen het riet door de sloot in kan waar ze nog net kan staan. Nou is dit een nette schone sloot dus van mij mag het en als ze dan nat is, kan ze weer een heel stuk meelopen. Ziet er niet uit maar alles om Kruimie gelukkig te maken!

Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:48

Wat is de favoriete Outdoor activiteit van je hond!

Hier ook water en lange wandelingen met vrienden maken en ik hou er ook van om heerlijk met de grotere kinderen hier te ravotten ( Beer woont op een boerderij met een buiten schoolse opvang )


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:44

Haha bijna allemaal waterratten.

Racky niet, die houdt echt niet van water.. Poedels zijn toch waterhonden dacht ik :')

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:54

Favoriete outdoor activiteit?

Jasper zwemmen
Satan rond gedragen worden
Olivia mee met het openbaar vervoer ( iedere vrije keus wandeling eindigen we bij de dichtstbijzijnde bushalte en is ze erg teleurgesteld als ik mijn ov niet mee heb ) of door de stad lopen in de avond
Rinoka mee naar de wei/door laag water stappen

Flux

Berichten: 2494
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 13:39

Oeh ik heb ook een anoniem bericht gekregen van mijn SS! <3

Lieve SS, van de Zippy Paws heeft Vesper alleen de Regenboogkleur Pinata met de snoepjes erin! Ze vind die echt fantastisch, haha. En haar Halsomtrek is 38 cm!

--
Jullie zijn echt superactief en de voorpret is hier en daar al gestart! Zelfs al wat brieven en pakketjes zag ik! *\%/*

Afgelopen weekend was ik met Vesper op de zandverstuiving in Bakkeveen. Nou, die kon haar lol niet op joh. :') Ontzettend veel geoefend op loslopen en de recall bevestigen, dus dacht ik durf het wel aan als de sfeer goed is. Haar beste dinnetje Nadine was ook mee en die luistert perfect dus ik dacht dit heb ik goed bedacht.

Ves: *\%/* :wave:

Als een raket buurten bij alle andere hondjes en spelen, en rennen. En naar de noorderzon vertrekken. En niet meer naar mij kijken natuurlijk _O- De sfeer was echt super gemoedelijk en alle honden waren vriendelijk dus er was echt niks aan de hand maar die recall was een mooie droom hoor. :)) Uiteraard weet ik wel dat ik haar in deze setting in het diepe gooi maar het was wel een mooie peiler. En, uiteindelijk, kwam ze toch naar met toe toen ik haar riep! Helemaal hyperdepieper maar netjes voor gaan zitten dus toch <3

Wat is de favoriete Outdoor activiteit van je hond!

Poeeh, wat niet :') Ze vind het heerlijk om op de dagopvang te spelen met haar hondenvrienden. Boswandelingen/snuffelwandelingen zijn ook favoriet! Ze heeft van de zomer 1 keer met plezier in het water gespeeld, maar verder is water nog maar zo-zo. Met mij op een veld werken: apporteren, zoeken naar een bal/tugtoy, de frisbee vindt ze ook cool maar daar doe ik nog niet zoveel mee ivm haar leeftijd.


Afbeelding
Trekken = leven

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 15:24

Mijn lootje vroeg ons welke maat bandana Yoshi draagt...
Ik heb het lijstje aangevuld. En hieronder een foto :) ohja en O Holy Night en Last Christmas verwacht ik een deze dagen door de brievenbus te krijgen <|-
(De strikken maakt zij altijd voor mij zo dat ik er een elastiekbandje doorheen kan doen)
Afbeelding

Glitterstrik en teckelstrik komen bij Dogs story official en charming couture vandaan.

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 15:56

Floyd z'n favoriet is tot nu toe gewoon lekker ongestoord wandelen en uitgebreid kunnen snuffelen :j Toen we hem net hadden liep ie heel strak naast je, in telgang. Maar inmiddels is t neusje op de grond en op een drafje lekker de boel verkennen.
Zwemmen heeft ie nog niet gedaan, hij is meer van het pootjebaden :D

Mn SS vroeg om foto's, dit zijn telefoonfoto's, mochten er betere kwaliteit foto's nodig zijn dan hoor ik t wel (geluidje van camera is nog wat spannend dus heb die meestal niet bij me)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Suusw op 28-09-22 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 16:05

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wij hebben ook al post! Super leuk!

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 16:07

Wat is de favoriete Outdoor activiteit van je hond(en)?

Telt zonnen ook als outdoor activiteit? Limbo is niet zo’n outdoorsy type :') .

Afbeelding

Freddy juist wel, hij gaat graag mee kamperen en hiken. Hij heeft zelfs een eigen slaapzak. Maar zijn favoriete omgeving is het strand. We denken dat hij in zijn vorige leven zeehond was. :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 16:22

Echt zo leuk dat er al zo veel post binnen komt!

Hier zijn de eerste 2 cadeautjes gekocht! Dankzij een tip van een bokker heb ik ze en goedkoop, en in sale en met extra dierendagkorting kunnen kopen. Superblij!

WendyShet
Berichten: 466
Geregistreerd: 13-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 16:39

Finan heeft vandaag ook post gekregen! :D


Afbeelding

Afbeelding