Grote kattenbak gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Storm

Berichten: 20865
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-23 16:22

Een tijdje terug heeft hij blaasgruis gehad (maand of 3 terug) en sindsdien zit hij op ander voer. Hij heeft toen een volledige check gehad en verder was hij gezond. Hij krijgt dus geen pijnstillers.
Ik weet ook niet of dat het is, maar het zou kunnen.

Ander grit heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb sinds een half jaar de Peewee en de uiteengevallen korrels vallen omlaag in de onderbak. Mijn andere bak heb ik verkocht.

Amber_anne

Berichten: 6937
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Grote kattenbak gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 17:04

Je kunt de peewee ook zonder de zeef gebruiken, heb ik hier ook gedaan een tijd

Hoeveel kattenbakken heb je in totaal?

Storm

Berichten: 20865
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-23 17:12

Ik heb er 2. Een in de schuur, en 1 in de huiskamer. Kat komt in principe niet boven, wel veel buiten in de tuin.

Moon_light94

Berichten: 3427
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Grote kattenbak gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 17:16

Artrose wordt in mijn ervaring vaak gemist, helaas. Uit onderzoek blijkt dat 80-90% van de katten boven de 14 artrosesymptomen heeft.
Je zou ook kunnen beginnen met een supplement, zoals Synopet Joint Support of Flexadin advanced. Ik zeg niet dat dat het is hoor, ik zie het alleen vaak om heen en zie hoor het ook veel van klanten.

Even zonder zeef gebruiken met ander grit is ook het proberen waard :j
En als tijdelijke oplossing misschien een wasmachine lekbak ofzo eronder? Of is dat te groot?

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Grote kattenbak gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 17:32

Een hop in kattebak gaat niet denk ik? Die heb ik voor mijn katten

Jis_

Berichten: 11663
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 13:32

Amber_anne schreef:
Je kunt de peewee ook zonder de zeef gebruiken, heb ik hier ook gedaan een tijd

Hoeveel kattenbakken heb je in totaal?


Doe ik ook. Vind het mooie (voor kattenbak zijnde) ruime hoge bakken maar die flinke peewee "korrels" vond ik niet echt katvriendelijk dus die zeven er uit gehaald en cat's best vulling erin.

Instap is ook groot en ook niet heel hoog denk ik maar heb nog best jonge fitte katten dus daar nog geen ervaring mee

pmarena

Berichten: 48217
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Grote kattenbak gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 18:19

De fokker waar ik roodmansje vandaan heb die had her en der van die rechthoekige cementkuipen staan. Heb je in zwart en wit volgens mij. Dat is ook een mooi maatje maar dan zou je eigenlijk een opstapje en uitstapje moeten hebben denk ik voor een oudere kat, dat neemt wel veel ruimte in dan....

Wel ideaal tegen het je huis vol spitten van korrels enzo want door die hoge rand blijft alles binnen +:)+