Etensbak kat op timer. Welke ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 17:03

Volgens mij is het dan zo dat de kat die de chip heeft wel kan eten maar niet dat deze per keer een portie geeft. Iets een wat een voerautomaat wel doet.

paars

Berichten: 5564
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Etensbak kat op timer. Welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 18:14

Ja klopt, Fitzroy, zie het. Stom. Dan helpt m’n eerdere tip van een krat/doos daar ook niet bij.

Century

Berichten: 5970
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Etensbak kat op timer. Welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 18:24

Ik had een (oude) Catmate, niet het meest bijzondere stukje techniek maar deed het prima.

AnnetteFlame

Berichten: 1442
Geregistreerd: 31-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 19:21

Goof schreef:
Goof schreef:
Ik heb er ook 1 gekocht via Bol, kan even opzoeken welke het is. Ben er erg tevreden over, ideaal als je een nachtje weg bent.
Die van mij geeft alleen droog voer.


Even opgezocht, ik heb deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/dkproducts- ... 2603/?s2a=

Fijn ding. Ik ben veel weekenden weg en de kat krijgt dan op vaste tijden (of afwijkend als ik zelf via de app voer) zijn brokjes.
De knop op het apparaat zelf heb ik uitgezet, mijn kat kreeg door dat er brokjes uit komen als je die knop indrukt :')



Ik heb dezelfde als Goof en ik heb een brimneskast omgebouwd met een kattenluik op chip (rechtsonder op de foto). De bovenste la is nog helemaal functioneel, de middelste heeft geen bodem maar zit nog wel op de rails aangesloten en de onderste is echt alleen de voorplank

Afbeelding

Edit: ik heb ook die knop uitgezet met de app, want het bovenste monster gaf zichzelf 5 extra porties :')

Edit 2: die van mij krijgen 7 porties tussen 6 en 18 uur, elke 2 uur. Katten eten van nature 6-12 kleine porties per dag, dus das beter voor hun maag-darmstelsel
Laatst bijgewerkt door AnnetteFlame op 10-12-23 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Etensbak kat op timer. Welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 19:25

Jij jezelf maar afvragen waarom de automaat zo snel leeg was. :')

lucifertje

Berichten: 5610
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Etensbak kat op timer. Welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 19:43


AnnetteFlame

Berichten: 1442
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Etensbak kat op timer. Welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 20:16

Ik had die eerst, maar de grijze lokte dan de zwarte mee naar zijn bak en mepte.m dan weg zodra ie open ging. En die klep ging niet snel genoeg dicht om een paar happen te voorkomen. Had ik al gezegd dat die van mij wat voergericht is :D