Kat geeft vaak over

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hieperdi
Berichten: 2547
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-23 09:11

Amber_anne schreef:
Waar ik ook nog aan moest denken is wat voor voer bakjes heb je? Het kan helpen om verhoogde bakjes te gebruiken tegen het overgeven

Heb ik!!

Pien63
Berichten: 172
Geregistreerd: 28-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 09:11

Als poes vaak gal braakt dan even naar de kleur van de huid kijken, bv binnenkant van de oorschelpen, als dat geel is dan lijkt een bezoek aan de dierenarts de juiste weg. Ik heb zelf een kat met dezelfde symptomen maar omdat je de kat elke dag ziet viel het mij niet op dat ze geel geworden was en en er dus een serieus probleem is. Sterkte met je kat

Hieperdi
Berichten: 2547
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-23 09:15

Pien63 schreef:
Als poes vaak gal braakt dan even naar de kleur van de huid kijken, bv binnenkant van de oorschelpen, als dat geel is dan lijkt een bezoek aan de dierenarts de juiste weg. Ik heb zelf een kat met dezelfde symptomen maar omdat je de kat elke dag ziet viel het mij niet op dat ze geel geworden was en en er dus een serieus probleem is. Sterkte met je kat

Jaa ziet er allemaal gewoon goed uit gelukkig. Was beetje geschrokken van de hoeveelheid brakende katten op RC

Hieperdi
Berichten: 2547
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-23 09:22

Weet iemand het verschil bij hills tussen C/D urinary en S/D urinary

Knikmops57
Berichten: 191
Geregistreerd: 12-05-19

Re: Kat geeft vaak over

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 10:21

Bij katten circuleert regelmatig een soort maag-darm infectie waar ze best wel vaak van kunnen spugen.