Shock??

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Shock??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 12:15

Vanochtend werd ik om half 8 mn bed uitgetrommeld want mijn poes (8 weken) had de lamp van tafel gegooid.
Ze was zo geschrokken dat ze in dr mandje had gepoept. Ik vond ook ergens wat kattehaar dus mijn vader is heel boos geweest, hij zei ook al; Ze was bijna dood.
Hij vind haar heel leuk maar als het erop aan komt dan haat ie dr. Verward
Nou goed lamp in duizend stukjes, dus dat opgeruimt. En het arme beestje zat in dr mandje constant voor zich uit te staren, normaal "antwoord" ze als je tegen dr praat, nu keek ze je alleen aan met dr grote ogen. Als je dr aaide begon ze wel te spinnen, zelf lijkt ze verder niks te hebben. Ik heb haar toen alles opgeruimt was maar op schoot genomen ook daar bleef ze rustig liggen en niks doen terwijl ze dat normaal niet kan, alleen als ze heel moe is. nou goed ik heb dr weer in de bijkeuken gedaan, later doe ik de deur open en roep dr, normaal komt ze altijd, nu weer niet, maar gepakt en in de kamer gezet langzamerhand begon ze een beetje te ontdooien en speelde heel klein beetje met de stoel en kwam later bij me op schoot zitten, allemaal heel voorzichtig.
Bah ik ga mijn vader vanavond eens flink de waarheid zeggen denk ik Boos!

Het arme ding Scheve mond

Maargoed mijn vraag.. Was ze in een Shock ofzo dat ze de hele tijd bleef zitten en voor zich uitstaarde??
Dat andere dat ze neit durfde te komen komt gewoon omdat mijn vader haar TE hardhandig heeft aangepakt Boos! (denk ik)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 12:45

whoo Bloos! hou d'r maar goed in de gaten de komende dagen. misschien heeft 'ie haar zo geknoeid dat ze ergens beschadigd is, denk aan werveltjes of wat dan ook.
het kan idd een soort shock zijn, of zich afsluiten voor de omgeving. als ze in d'r mandje heeft gepoept moet ze idd wel erg zijn geschrokken. ja vader durft vast niet eerlijk te vertellen wat hij met d'r gedaan heeft.

als je denkt dat ze thuis niet meer veilig is mag je d'r hier eerst wel doen hoor!!! Boos!