Kat Bowie van Eleonoor !!!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Kat Bowie van Eleonoor !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 00:22

Bowie is een broertje van mijn mazzeltje, dus altijd leuk om te zien hoe ze opgroeien. Hoe oud is Bowie nu, gaat richting een dikke 2,5 denk ik ?

Mooie kat

Afbeelding

Afbeelding

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 00:30

Ahhh, lief he!!! Echt, zonder de overdrijven, die is de perfecte kat. Zoekt altijd aandacht, is altijd opgewekt en vrolijk. Altijd in voor een geintje met mijn andere 3 katten, maar dan op zo'n manier dat je er altijd om moet lachen. Hij is nu ruim 1,5 jaar oud en heb hem geboren zien worden. Hij is aan de onderkant helemaal wit en ik dacht bij geboorte ook dat hij helemaal wit zou zijn.

Thx Ingrid voor het zetten van de foto's op bokt.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 00:45

neeeee joh bowie had je al voor ik mazzel had toch !! Dan is ie 2,5 hoor, want mazzel is alweer 2 geworden pas......je loopt achter volgens mij, want ik heb bowie nog als kittentje in je huis zien rennen Haha!

Maar ik weet precies hoe je bedoelt met de perfecte kat...zo voelen wij dat ook

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 01:01

Pommetje had ik voor Bowie. Hmmm, was Mazzel dan van het tweede nest na Pommetje? Weet het niet meer. Heb nog de geboortefoto's, eens kijken van wanneer die is. O, zijn paspoort, wacht even..... Bowie is van 1 juli 2002. Tja, tijd gaat snel Lachen

JoT

Berichten: 4015
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 01:50

Nog een familielid van Molly. Wat een mooi dier, lief koppie! Mooie kleur ook, ik hou wel van rood. Molly heeft net vol interesse het beeldscherm met Bowie's foto erop zitten bekijken en besnuffelen, ik geloof dat ik de groetjes moest doen Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 16:02

JoT schreef:
Nog een familielid van Molly. Wat een mooi dier, lief koppie! Mooie kleur ook, ik hou wel van rood. Molly heeft net vol interesse het beeldscherm met Bowie's foto erop zitten bekijken en besnuffelen, ik geloof dat ik de groetjes moest doen Haha!



haha ik riep ook al tegen mazzel "mazzel, je broertje op beeld" maar sorry bowie, hij keek niet op of om.......... Cool Haha!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:20

Ach, Ingrid, tis dus duidelijk een vrouwenjager die Bowie van mij, naast uiteraard zijn grootste hobby, muizenjagen.

Knuffels terug van Bowie Lachen

We moeten bijna een reunie gaan houden met alle familieleden..