[Foto's] 3 honden en DE rode bal..... :D

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

[Foto's] 3 honden en DE rode bal..... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 17:40

Van alle ballen,flossen,blokken en andere vage speeltjes die we hebben is de rode bal toch wel de favoriet.
En natuurlijk is die bal altijd spontaan door 3 honden tegelijk ineens erg gewild >;) Schijnheilig Haha!
Dan krijg je dit soort taferelen:
( Let btw niet op alle plukken haar op de grond, Maiko is in de rui, had geen zin om haar buiten te bortselen, veel te koud, dus dan maar binnen, moet toch nog stofzuigen Knipoog )

Zazou HEEFT de bal, Maiko WIL de bal...
Afbeelding

Maiko heeft de bal afgepakt en houdt 'm goed beet...
Afbeelding

Zazou heeft de bal weer teruggepakt en ontfermd zich op de bank over de bal
Afbeelding
Afbeelding

Goed kijken of er kapers op de kust zijn
Afbeelding

Jammie lekker balletje
Afbeelding

Maiko heeft de bal weer en komt dattrots aan mij laten zien
Afbeelding
Afbeelding

Oeps! Nu heeft Babbes de bal weer
Afbeelding

Babbes klimt gauw in de mand met de bal
Afbeelding

Maiko vraagt zich af wat ze nou moet ? Hoe kan Babbes nou zomaar de bal van haar afpakken ?
Afbeelding

Maiko heeft wat anders gevonden, het blok, "oeh kijk mij eens stoer zijn met mn blok" Haha!
Afbeelding

Hehe even rust met het blok
Afbeelding

Zazou heeft ondertussen de rode bal weer van Babbes gejat
Afbeelding

Maiko heeft weer iets anders gevonden en komt me vragen of ik ermee wil rollen
Afbeelding

Maiko, zit!
Afbeelding

Pak 'm maar!!
Afbeelding

Maiko brengt de bal terug en vraagt me nog een keer of ik rollen wil.
Afbeelding

Maiko, zit, Poot hoog!
Afbeelding

Goedzo! Pakken maar!!
Afbeelding

Maiko heeft kriebels op dr rug en is er gek op om dan voetkrabbers van mij te krijgen Haha! Op de achtergrond heeft dit keer Babbes de rode bal weer te pakken
Afbeelding

Oehh, zulke lekkere voetkrabbers!
Afbeelding

Babbes is helemaal happy met de (inmiddels heerlijk bekwijlde) rode bal
Afbeelding

Helaas pakt Zazou hem de bal weer af ( Zie Babbes beteuterd kijken Verward Verdrietig )
Afbeelding

Zazou komt mij vertellen hoe stoer ze is dat ze de bal van Babbes heeft afgepakt, Babbes ziet zijn kans en pakt op de achtergrond de bal alweer terug ~~}>
Afbeelding

Jammer voor Babbes, Zazou laat dit niet op zich zitten en pakt de bal ongenadig weer terug ( Wederom een zéér beteuterde Babbes Boos! Haha! )

MIJN BAL !!!
Afbeelding
Afbeelding

Zazou heeft de bal....
Afbeelding

Babbes de ballenbleueueueuessss Clown
Afbeelding


En zo gaat dat hier de hele dag door, op het ene moment is geen enkel speeltje bijzonder, maar als één hond ergens intresse in krijgt... hebben ze dat heel plotseling allemaal, en meestal draait het dus om de rode bal *LOL*
Jammer dat jullie het stoeigeluid er niet bij kunnen horen, want tijdens zo'n "het-is-mijn-bal-nietus-mijne" spel, is het een ontzettend kabaal Haha!

marquez1

Berichten: 2987
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:50

Och wat een leuke hondjes vooral die zwarte . Volgens mij is dat al een oud besje of niet? Niet banketstaaf bedoeld hoor maar de hond op de laatste foto mag wel eens een pedicuur beurtje gebruiken Knipoog , of wordt het dan echt stoeien geblazen Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 20:35

Maiko is idd wel een ouwetje, ze is 10. Maar toen ze 2 was, was ze ookal zo grijs hoor Knipoog Toen vroegen ze al of ze oud was Haha!
Het enige waar je het bij haar aan kan merken is eigenlijk het lopen ( ze heeft slijtage in haar achterpoten ) en dat ze staar heeft.

Babbes heeft idd weer een trimbeurtje nodig, voor zowel vacht als nagels Knipoog Goed gezien hoor, komt volgende week weer, dan gaan we ermee naard e DA aangezien de nagels aan zijn wolfklauwtjes altijd rondgroeien, de poot weer terug in zeg maar. Daar moeten we vaak mee heen omdat hij er last van heeft. Zelf ga ik daar niet aan beginnen omdat hij er dus last van heeft en dus erg vervelend en bang wordt bij die nagels knippen. Tegelijk met die wolfsnageltjes worden dan ook de gewone nageltjes weer gedaan

anne_ponygek

Berichten: 77
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 12:49

oohhh wat een lieve hondjes!!!! leuke foto's !!!

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:26

Hééle leuke foto's Lachen
Leuke honden heb je!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 23:10

Dankje Haha!