Hahaha....oh wat erg ! :-D

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Hahaha....oh wat erg ! :-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 21:09

OMG..... vandaag weer vaag hier Haha!

Er zit een kat al de hele dag in een boom blijkbaar , en die komt niet naar beneden , mensen helemaal in paniek....hebben het er al over om de brandweer te bellen enzo *LOL*

Zouden jullie zo in paniek raken als je kat niet uit een boom kwam , vraag ik me af ?

Zo'n dier komt heus vanzelf wel naar beneden , grote kans dattie je in plakjes hakt als je hem uit die boom komt plukken Tong uitsteken

Wat vinden jullie , onzin of niet ?

Ik persoonlijk heb nog nooit een kat opgedroogd aan een boom zien hangen in ieder geval Haha!

Itsme86

Berichten: 767
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:16

Whahaha, de kat van de buren hangt halve dagen in bomen.. Als ie t zat is komt ie er echt wel zelf uit hoor! Misschien als ie 2 dagen en nachten blijft zitten, dat ze er wat achter zouden gaan zoeken..
Maarre, de brandweer komt daar volgens mij niet eens voor bij ons.. Die hebben t zo al veels te druk Knipoog

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:18

Uhm... er zijn katten die er wel uit zichzelf weer uitkomen, er zijn katten die er net zo lang in blijven zitten totdat ze eruit worden gehaald...

Het krabben en bijten verschilt volgens mij ook wel per kat....

Mijn katje hing afgelopen zomer ook ineens halverwege een boom Nagelbijten / Gniffelen

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:20

Tja sneu voor het katje, maar als ie echt honger of dorst heeft komt ie volgens mij echt wel weer naar beneden. Net als veel mensen hun principes overboord zetten wanneer ze echt gigantische honger hebben. Dan lusten ze ook wel dingen die ze normaal niet "lusten" *LOL*

Nadir

Berichten: 12732
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:27

Ik denk ook dat die kat ooit wel eens naar beneden zal komen.
Lijkt mij drukte om niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:23

Och, ik heb ook wel eens totaal overbodig op een ladder bij een boom gestaan om een kat te "redden". De kat was uiteindelijk sneller beneden dan ik, maar ik had de krassen over mijn hele lijf...
Geen drukte maken, als de kat er na een dag of twee nog zit kan de brandweer ook nog gebeld worden.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:15

idd... gewoon lekker laten zitten. evt met een beetje voer lokken... maar dat is het ook.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23528
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:39

Een van mijn katten durfde de boom wel in maar niet meer eruit.
Inmiddels is ie er gelukkig wel achter dat ie dat eng vind, maar we hebben er wat keren met de ladder bijgestaan.

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 23:58

Toen mijn vader nog een jong ventje was moest hij ook een keer de kat uit de boom halen van m'n oma... hij wilde het niet doen en vond het onzin , is toch al niet zo'n kattenman Tong uitsteken

Maarja uiteindelijk toch die kat uit die boom getrokken want het beestje zat de hele tijd klaaglijk te bleren ... *LOL* en een paar keer flink geklauwd door het dier ... hij zet hem veilig op de grond...en die kat vliegt die boom weer in !!

Toen hebben ze hem maar laten zitten....

Ook leuk als zo'n kat echt goed vast zit aan die boom en niet "gered" wil worden , dan moet je hem zowat met tak en al uit die boom hakken Clown

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 00:16

Ik denk altijd maar zo: als ze erin kunnen komen, kunnen ze er ook weer zelf uitkomen Haha!.
Lekker laten zitten, als ie honger of dorst krijgt komt ie vanzelf. Die van ons zitten ook geregeld in een boom, tot nu toe zijn ze er nog altijd zelf uitgekomen. Zelfs als ze via een boom op het dak waren geklommen Nagelbijten / Gniffelen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132216
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 00:21

Ik heb je topic verplaatst naar BB Knipoog

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 06:39

Als ze er zelf in kunnen komen, kunnen ze er ook weer zelf uitkomen (das mijn motto Knipoog ).

Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:01

ik had vroeger 2 Jack Russels die hadden een keertje (voor de zoveelste keer) een kat in een boom gejaagd.... 3 dagen later hoor ik de brandweer, ik ga kijken, sensatiebelust als ik ben..... (met Jack Russells) staan ze die kat uit die boom te vissen.... ben maar snel doorgelopen Schijnheilig Clown

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 14:18

*LOL*

BB ?? Verward Nooit van gehoord Tong uitsteken

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:40

ik zou niet in paniek zijn hoor
zou hem gewoon laten zitten
mijn katten zitten meestal op het dak van me stal Tong uitsteken
en gaan ze ook lopen bleren
maar kunnen er zelf heel makkelijk af

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 19:56

Hihihi , dus jou foppen ze niet...arme dieren Clown