Lotje vandaag overleden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Lotje vandaag overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 20:27

Helaas is Lotje vandaag overleden! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Ik mis haar echt zooooo erg... Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Gisteravond reutelde ze al, at ze niet en lag ze alleen maar. Ik dacht meteen aan een longontsteking. Huilen Kan nu ff niet veel kwijt, ik mis haar zoooooooo erg! Huilen|(|( Ze is 6 jaar geworden.

Lotje toen ze 2,5 jaar was..
Afbeelding

En een foto die eergister gemaakt is..
Afbeelding

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:30

mooi diertje
jammer dat het is overleden

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:30

Ik vind het zo erg voor je! Je was zo gehecht aan het beestje.
Lotje ziet er op de foto's ook heel erg lief uit. Heel erg veel sterkte ermee. Ach gut

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:11

Nogmaals, sterkte meid, ik heb nog nooit een cavia verloren,
maar ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt. Ach gut
Zo te zien op de foto is het een prachtig beestje.
Hoe vat Nikki het op? Ik neem aan dat zij in dezelfde kooi zat?

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 05:17

he bah, nooit leuk om je beesie te moeten missen, maar ze had een mooie leeftijd voor een cavia... sterkte

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 16:38

Thnx allemaal! Voor Lotje is het wel fijn dat het zo snel is gegaan. Ze is gisteravond begraven in onze tuin. Verdrietig Lieve lieve Lot, ik mis je zo!!!!! Huilen

Met Nikki gaat het niet al te best. Steeds als ik haar gister wou pakken sprong ze 50cm de lucht in! Bloos! Bang dat ik haar wat aan zou doen..... Verdrietig Nadat ik haar eindelijk gepakt had was ze lekker rustig bij me, maar schrok sneller van iets dan normaal... Ik heb haar die avond geprobeerd bij Bowey te zetten, maar nog steeds geen succes. Allebei begonnen ze weer met klappertanden en Bowey liep Nikki steeds maar achterna met haar haren overeind, mond open en klapperende tanden. Ook Nikki staat dan soms stil en staat met haar mond open en haar overeindstaande haren te klappertanden. Ik heb Nikki er maar snel uit gehaald voordat het weer zo'n hels gevecht word. Ze heeft die avond lekker bij mij in bed gelegen en kreeg die dag wat meer witlof dan normaal om haar gerust te stellen. Ze eet een beetje groente, maar verder geen hooi of hardvoer. Ik heb Nikki 's avonds bij me in bed gehaald, wat ze echt heerlijk vond! Toen Bowey geprobeerd erbij te zetten, want ze vinden het allebei zalig bij mij in bed! Maar nee hoor, ze begonnen meteen al te klappertanden... Verdrietig Ik had het dus wel vergeten om die 2 te koppelen. Bowey dus meteen terug in haar kooi gezet en verder met Nikki geknuffeld. Toen mijn moeder thuis kwam van een kennis, heeft ze Nikki terug in haar kooi gezet.

De volgende ochtend had ik geen zin om naar school te gaan omdat Nikki nog steeds ff alle aandacht nodig heeft. Ik mocht gelukkig thuis blijven van mijn ouders. Lovers Heb haar dus meteen weer gepakt (was 7 uur) en ben weer lekker met haar in bed gaan liggen. Toen ik weer wakker werd om ongeveer 1 uur, was ik Nikki kwijt! Bloos! Lag ze bij mijn voeten te maffen. Rolleyes Heb haar dus weer ff omhoog gehaald en weer lekker geknuffeld. Rond kwart over 1 ben ik er maar uit gegaan omdat ik die hond nog moest uitlaten. Lips are sealed Snel aangekleed en Lady uitgelaten. Toen ik weer terug kwam heb ik meteen Nikki weer gepakt. Ze schrok de vandaag gelukkig helemaal niet en kon haar heel gemakkelijk weer oppakken. Gelukkig eet ze nu wel alle groentes op, eet zo af en toe een paar sprieten hooi maar eet nog steeds helemaal geen hardvoer.

Ik ga nu dus op zoek naar een andere cavia, maar ik heb het zooooo druk deze maand en volgende maand! Deze maand is het kerst. In januari (1e week) heb ik mijn verjaardag, vier ik mijn verjaardag ook een x met mijn vriendinnen, en ga ik nog een x snowboarden met mijn nicht (kan ook deze maand zijn).

Ik weet ook nog steeds niet of ik een gecastreerd beertje zal nemen zodat het beertje bij Bowey en Nikki kan. Ik hoop dat het dan maar goed gaat! Zo niet, dan moet ik een zeugje erbij kopen voor Nikki en heeft Bowey het gecastreerd beertje omdat zij niet met zeugjes samen kan..

Ik laat jullie zo snel mogelijk alle nieuws weer horen!

Allejandro
Berichten: 18540
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:43

Sterkte ermee, het was een mooi diertje..!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 19:50

Die lieve Lotje, ik weet precies wat Nikki mist! Verdrietig Ze gaf me altijd zoveel kusjes als ik haar oppakte. Ook in bed zat ze me te likken. Zelfs op mijn pyamabroek! Huilen

Ik heb bij Nikki een knuffeltje in gedaan om te kijken hoe ze dan was. Ze ligt iedere keer naast het knuffeltje. Toen heb ik het knuffeltje bij het etensbakje gezet en wat ander hardvoer in het voerbakje gegooid. Nikki at er zo af en toe aan en zat - als ze niet at - steeds tegenover het knuffeltje, net zoals bij Lotje! Verdrietig Soms snuffelde ze ook bij Knuffel.

Tijd dus voor een cavia! Ik weet nog niet wat ik zoek. Zowiezo een rustige cavia voor haar waarmee Nikki lekker kan dutten en pitten. Zal moeilijk zoeken worden.... een jong rustig zeugje. Scheve mond Het zeugje zal zich vast wel aanpassen met de strenge regels en leiding van Nikki. Lachen

Huilen *zucht* Huilen

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:57

Ik hoop dat je snel een maatje voor Nikkie vindt.. Ik weet wat het is, ik had een cavia en een konijn, de cavia is op 1 of andere manier ontsnapt (uit het buitenhok) en het konijntje wou niets meer eten, heb haar toen eindelijk zover gekregen maar met het konijn is het niet meer goed gekomen, en nu zag ik gister vlakbij de stal een klein caviatje zwart (wel toevallig want mijn cavia was drachtig)

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 01:07

Thnx! Verdrietig

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 15:16

Ik heb gister de kooien schoon gemaakt en heb Nikki in een andere kooi gezet. Gelukkig eet ze weer! Nu maar hopen dat het goed komt met een ander verhaal van Nikki. Verdrietig

Als mensen willen weten welk verhaal ik bedoel, meld het dan even! Dan zet ik het wel hier neer.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 15:32

jeetje veel sterkte hoor
hopelijk gaat het snel weer goed met nikki

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:32

Jemig wat vreselijk.. Heel veel, heel veel, HEEEEEEEEEEEL veel sterkte Kusje

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:32

Je hamster is wel lekker oud geworden Lachen

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:35

geen hamster, cavia Knipoog

sterkte met het verlies van je caviaatje..

Brammetje16
Berichten: 6284
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:09

veel sterkte met het verlies van je cavia!! je moet maar zo denken je hebt wel 6 jaar plezier van m gehad *LOL* Knipoog

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 22:23

6 jaar en 7 maanden om precies te zijn... Ik mis haar nog steeds! Verdrietig Ik roep nog steeds Lotje als ik mijn kamer in kom, maar ze is er niet meer..... Huilen

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:32

Aaaw Boos! Sterkte!!
Ik hoop dat je snel een leuk nieuw beestje vind!

horsyandmiej
Berichten: 72
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:24

a heel leuk beesie jammer dat die is overleden heb zelf ook een cavia van bijna 1

horsyandmiej
Berichten: 72
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:24

a heel leuk beesie jammer dat die is overleden heb zelf ook een cavia van bijna 1

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:26

heel veel sterkte Ach gut

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 18:17

Thnx allemaal..

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:24

heel veel sterkte! Ach gut

Countrygurl

Berichten: 2785
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:03

Ik wens je heel veel sterkte toe Lachen

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 17:19

Thnx!