Algemeen Katten Topic

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:23

onze kerstboom is inmiddels helemaal kaal aan de onderkant door het heen en weer crossen van de katjes Haha! zij hebben meer naalden op hun rug dan dat de boom aan zijn takken heeft Schijnheilig

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:34

Oehh leuke katten allemaal *LOL*

Zelf hebben we er hier ook 4 rondlopen
3 vrouwtjes, 1 mannetje Lachen
Nina, Bonita, Fashala, en Spike Haha! (Die naam Fashala hebben wij ook niet verzonnen Tong uitsteken Maar zo heette ze al, en we hadden haar nogal laat, met 6 maanden pas)

Nina is 1/4 Heilig Birmaan & 3/4 Pers,
Bonita is een Pers, Fashala een Mandarin, en Spike een Main Coon.
hier wat foto's van ze Haha!

Spike #1
Spike&Nina
Spike #2

Wat kerstfoto's Tong uitsteken
Spike #3
Bonita
Nina

Spike is trouwens nu pas 1, dus hij gaat nog meer groeien *LOL* Jeeej nog grotere kat Haha! hahaha Knipoog

Van Fashala staan nu geen foto's op deze pc En heb ook geen kerstfoto van haar, ze wilde niet blijven liggen hahaha Knipoog
Ik maak morgen wel wat foto's van haar

Wat vinden jullie van ze? Schijnheilig

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 09:19

Nienke schreef:
die vrouwen ook altijd Haha!

Een van onze katers moest een keer pijnstillers slikken ivm blaasontsteking, dus wij hadden ons al helemaal voorbereid op een grote worsteling om dat pilletje naar binnen te krijgen....maar nee, ik leg het op de grond, en hij denkt direct: jaaaaaa eten!! en eet het zo op Verward raar beest.

Die foto van Hooi is leuk!


Dank je Lachen

Even weer het topic een stukje omhoog halen Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 09:22

Eilandje schreef:
Wie van jullie heeft z'n kat al eens gewassen, en zo ja, hoe beviel dat? Haha!


Ja IKKE Bloos!
King was toen een paar maanden, maar hij had zo'n vieze vacht [hij wast teveel] en hij had vlooien, dus ik dacht die gaan we even wassen. Met een vriendin van mij, allebei samen die kat vast en een badje gemaakt in de wasbak in de douche. Maar hij vond het niet leuk! Spartelen, hele badkamer onder het water Haha! Later ging het wel makkelijker, maar hij zag er heel zielig uit en de hele tijd zo miauwen Ach gut
Hij was wel schoon!

Zou alleen niet een grote kat gaan wassen, die zijn weer een stukje sterker *LOL*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 09:25


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 09:27

Leuke foto's Verow, mooie katten!
Alleen bij je laatste foto's [kerstfoto's] zijn er 2 hetzelfde Haha!

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 12:37

Summertje schreef:
Leuke foto's Verow, mooie katten!
Alleen bij je laatste foto's [kerstfoto's] zijn er 2 hetzelfde Haha!


Dankje Haha!
Oohja zie ik nou pas Scheve mond Haha!
Dom dom dom Tong uitsteken
Nouja iig is hier dan alsnog de kerstfoto van Nina Tong uitsteken
Nina

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:35

ik heb een katertje van een half jaar, echt een eigenwijs beest.
En hij heeft laatst uitgevonden dat hij op het aarecht kan springen en dat er dan af en toe nog wat lekkers op kan liggen....
hier is een foto van hem:
Afbeelding

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 17:29

oooooooooooooh lieff (im in love)

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:35

wahahhaha okey daz mooi, bowie heeft nog geen vriendin *LOL*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 16:17

odilia schreef:
ik heb een katertje van een half jaar, echt een eigenwijs beest.
En hij heeft laatst uitgevonden dat hij op het aarecht kan springen en dat er dan af en toe nog wat lekkers op kan liggen....
hier is een foto van hem:
[image]



Huilen
Mijn kleine King kan nu ook op het aanrecht springen Huilen
Waar moet ik de prullebak nu neerzetten als ik weg ben [hij plundert hem Scheve mond ] Wij zetten die namelijk altijd op het fornuis als we weg zijn anders is de hele kamer een paasei..... Ohjee

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:41

wij zetten alles in de kelder of koelkast, anders is het zo weg.
en de prullenbak heeft hij nog niet uigevonden hoe hij erin moet gelukkig Lachen

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:06

die van ons wel, de prullenbak staat dus op de gang bij ons Nagelbijten / Gniffelen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 09:49

Wij hebben geen kelder, en die vieze troep uit de prullebak ga ik niet in de koelkast zetten hoor Tong uitsteken
En we hebben verder ook geen bijkeuken ofzo, ons huis is niet zo groot.

Ow ik heb nog een leuk verhaal over King.
2de Kerstdag hadden we gegourmet, maar we hadden vlees over dus er lag nog wat onderin de koelkast. Elke keer als ik drinken wou pakken had ik al bijna King tussen de deur Bloos! Ik dacht die loopt gewoon in de weg ofzo. Tot ineens ik zit weer achter de PC, ik hoor ineens onder het bureau gegrom van King en van onze hond. Die zat te blaffen tegen de kat. Ik dacht echt doe normaal, stuur die hond weg, klim onder het bureau. Die kleine opdonder dikke vette worst in de bek Haha! Haha! Haha! Ik wil heb afpakken, dikke kras over m'n arm en grommen die kat, ik nog een keer proberen, wou niet. Toen maar een tik gegeven hij liet de worst vallen, gauw weer pakken en in de prullebak *LOL* Ik zat te vloeken joh was op de vroege ochtend was m'n vriend niet zo blij mee *LOL*

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:43

Mijn kat is gewoon echt raar, we halen zovaak dure speeltjes voor haar (Nou, niet echt duur natuurlijk, maar gewoon lekker luxe) Ook laatst hadden we een katten speeltje gekocht, een soorrt van krabpaal in het klein, met een leuk bolletje erop om mee te spelen. Ze kijkt er een keertje naar en gata rustig verder spelen met haar speelgoed muis die ze inmiddels al 2 jaar heeft (regelmatig een nieuwe moeten kopen hoor) Ze speelt alleen maar met zo'n ontzettende stomme speelgoedmuis.. !
We hebben ook een hele lekkere mand voor haar, speciaal voor haar gekocht. Wat doet ze? Ze licht de laatste tijd in een oude kartonnen doos, gewoon een doos waar bierblikken in hebben gezeten (treetje) ze past er krapjes net in..

katten ook..

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:44

Ik heb ook nog zo'n mooie uitspraak gelezen (ik weet alleen niet meer waar)
Een hond denkt:
Deze mensen kammen mij, geven mij te eten en ontvlooien me, het zullen wel goden zijn
een kat denkt:
deze mensen kammen mij, geven me te eten en ontvlooien me, ik zal wel een god zijn

Ik heb deze uitspraak uitgeprint en in de mand van mijn kat gehangen Tong uitsteken
Ik vond hem wel bijpasselijk Tong uitsteken (A)

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 10:48

ik heb ook een kat... een echte tijgerrr! als er een onbekende komt en je wil hem aaien heb je meteen een kras over je arm ofzo... Scheve mond wij hebben een stoel en als je daar in zit ben je ook altijd de klos..hihi
*:o* hij is vroeger mishandelt toen hij klein was ze wouden hem in de slootdouwen net zo als zijn broertjes en zusjes we hebben er 2 kunnen redden die andere zwarte is naar de dochter van de oude buurvrouwgegaan.. als hij naar buiten wil gaat hij met het kattenluikje zitten klepperen en dat is zeer irritant..! dan moet de gene die op de computer zit heb naar buiten doen.. Scheve mond hij houd niet van andere katten of honden en dat zal hij ook nooit gaan doen ook ow en hij is 10 jaartjes ongeveer.

Afbeelding

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 01:46

onze lowie hebben we gevonden en het blijkt dat het een maincoon is Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding