Hamsterkooi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Countrygurl

Berichten: 2785
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: limburg

Hamsterkooi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 23:15

heyhey
Wat kost ongeveer een hamsterkooitje??
Hoef tniet luxe te zijn he Tong uitsteken

Groetjes !

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:18

ligt er heel erg aan waar je hem vandaan haalt..

prijzen verschillen zo erg !!!

dus k denk dat het moeilijkte zeggen is...

ga anders kijken in verschillende dierenwinkels... dan kun je zien wat het prijsverschil allemaal is

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 00:41

de mijne koste zo'n 35 euro.

Wat voor hammie heb je?

Liesje89

Berichten: 9928
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 00:48

Tong uitsteken Ik kreeg mijn kooi voor 25 euro mee, omdat die knul de prijs niet wist Clown Take it easy Clown (hij kostte eigenlijk 49,95..)

Ja, de prijzen verschillen heel erg. Je hebt kooien van 29,95 maar ook van 70 euro ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 10:35

Je kunt ook kijken op marktplaats, daar staan vaak goede en niet al te dure kooien op. Maar het ligt er wel aan wat voor hamster dat je hebt. Een syr heeft echt een groot grondoppervlak nodig.De meeste kooitjes die op de markt zijn zijn veel en veel te klein, en al helemaal voor syren.
Je kunt beter één keer een goede, misschien wat duurdere kooi kopen dan een kleine goedkope. Daar zal je hamster veel minder plezier van hebben.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:24

Inderdaad, minstens de helft van de kooien die in dierenwinkels verkocht worden zijn veel te klein, en daarnaast zijn ze schandalig duur. Ik zou een kooi aanraden met een plastic onderbak en tralies aan de bovenkant, omdat hamsters graag klimmen. Let er dan wel op dat de kooi tochtvrij staat. Buizen zijn ook vaak populair, denk er alleen wel aan dat deze minstens elke week schoongemaakt moeten worden, omdat ze snel vies worden en gaan stinken. De meeste kooien worden volledig met huisje en loopradje verkocht. (koop geen radje met open spijlen, daarin breken ze zomaar hun pootjes, een dichte is veel veiliger)
Ik denk dat je voor een nieuwe góede kooi wel op 50 euro kunt rekenen.
Maar zoals Sammm al zegt is het geen slecht idee om eens op marktplaats te kijken. Ondanks dat veel mensen zo brutaal zijn om voor een oude kooi nog de nieuwprijs te vragen, staat er ook vaak wel wat leuks tussen voor minder geld.
Ben je van plan om een hamster te kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:28

En denk erom dat je voor een syr een jumbo looprad moet hebben van minimaal 18 cm doorsnede.

Als je een syr wilt dan, maar daar ga ik maar even vanuit want dat zijn de geweldigste hamsters. Schijnheilig Haha!