cavias in het tuinhuisje zetten??? :?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

cavia buiten?

veel hooi en voer geven
3 (60%)
op je kamer zetten
2 (40%)

Totaal aantal stemmen: 5


Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

cavias in het tuinhuisje zetten??? :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 10:53

het is nu -9C° brrrrrrrrrr lkkr fris maar mijn cavias zitten in het tuinhuisje.
wat doe ik als het NOG kouder word? ze zullen niet bevriezen maar hun voer mss wel Bloos!
wat doen jullie dan?
btw: binnen in huis zetten is GééN optie

_Tarzan

Berichten: 11184
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:56

als de cavia's het hele jaar door buiten zitten kunnen ze wel in het tuinhuisje zitten. Maar veel hooi geven idd kunnen ze lekker veel eten om zich warm te houden. Ik zou alleen niet veel meer voer geven als normaal gewoon heel veel hooi en een beetje meer voer Knipoog

LesleyLady

Berichten: 497
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:23

Ik had mijn cavia's ook in het tuinhuisje staan omdat mijn vader allergisch is en ze daardoor niet binnen kunnen staan. Zomer's is dit geen probleen maar als het zo koud is wel!
Ik heb bij Stichting Cavia geinformeerd en nog wel bij een paar dierwinkels en die raden mij allemaal aan om bij -5 of lager de cavia's binnen te zetten... Scheve mond
Gelukkig kon ik hier een oplossing voor vinden, een vriendin van mij heeft twee kamers en zelf ook twee cavia's en in de koude maanden past zij op mijn cavia's en als het warmer weer wordt komen ze weer terug.
Het is misschien niet de leukste oplossing, maar anders zitten ze maar alleen in het tuinhuisje en dan ook nog in de kou, het is geen konijn dus zo goed kunnen ze daar niet tegen

Succes met het vinden van een oplossing!