nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:02

Ik heb sinds twee weken een cavia erbij! Het is een mannetje. Hij komt wel uit hetzelfde huis als de eerste maar niet uit dezelfde ouders, dus ik moest nog ff uitkijken dat ze niet gingen vechten. Maar het ging echt prima tussen de 2 heren! Hierbij wat foto's van de eerste ontmoeting

*snuffel snuffel* wat ruik jij lekker!
Afbeelding

Nou, jij stinkt anders best een beetje!
Afbeelding

Nou bedankt hoor! *loopt weg* Hey waar ga je heen!?
Afbeelding

hi hi, wij zijn vriendjes!
Afbeelding

Gezellig samen komkommer etend
Afbeelding

Dat was het!!

Anoniem

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:09

Deze wilde ik trouwens ook nog ff laten zien!! Haha!

Afbeelding

Maar iig, het gaat echt heel goed tussen ze. Ze zitten nu al 2 weken samen, en ze kunnen niet meer zonder elkaar! als ik de 1 oppak beginnen ze druk naar elkaar te piepen, echt lief! Clown

Ben heel blij met mijn mannetjes Lovers

Eilinora

Berichten: 11940
Geregistreerd: 23-10-04

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:13

hey,toevallig zeg.
wij hebben een aantal cavia,s op school en 2 daarvan zijn vader en zoon en lijken precies op die van jouw.
de beige is vader en de zwart witte de zoon(bij ons dan) Haha!

erg mooie caafjes.

Anoniem

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:27

Die krullebol is leuk, het brutaaltje. Haha!

Anoniem

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:30

hihi dankje, het is inderdaad een lekker brutaal dingetje! De kleine is overigens een Tesseltje (rascavia!) met rode oogjes, dat schijnt bijzonder te zijn (ik weet er ook niet veel vanaf hoor). De grotere is een kruising tussen een shelty en een gewone gladharige. Jozef, de kleine, is echt een heerlijke krullenbol! Haha!

eljubo

Berichten: 2201
Geregistreerd: 26-07-03

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 00:46

Gaaf he! Ik hoop dat het goed blijft gaan. Bij mijn beren is het nl. allemaal fout gegaan. Ze konden toen ze jong waren wel bij elkaar. Maar na ong. een half jaar gingen ze vechten. Verdrietig Dus nu zitten ze allemaal appart Lachen.

Anoniem

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:20

Oef, ik hoop het idd ook... Maar voorlopig gaat het goed Haha! steeds beter eigenlijk! Ze liggen nu steeds vaker samen in het hoekje van de kooi Lachen

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:42

aaaah ze zijn echt lief ! gelukkig kunnen ze het goed vinden samen! (jozef en ?? )

Misterygirl
Berichten: 48
Geregistreerd: 05-04-05

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:12

het kan normaal geen problemen opleveren als er geen vrouwtje in de buurt zit. Haha! wel leuk dat ze elkaar leuk vinden.

Misterygirl
Berichten: 48
Geregistreerd: 05-04-05

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:13

eljubo schreef:
Gaaf he! Ik hoop dat het goed blijft gaan. Bij mijn beren is het nl. allemaal fout gegaan. Ze konden toen ze jong waren wel bij elkaar. Maar na ong. een half jaar gingen ze vechten. Verdrietig Dus nu zitten ze allemaal appart Lachen.


Haha! die van mij kwamen anders wel goed overeen en dat waren drie beren die gebruikt waren voor de fok, ik had zelfs 12 vrouwtjes Haha!
Bwa, kan gebeuren. Waren er ook vrouwtjes in hun buurt?

eljubo

Berichten: 2201
Geregistreerd: 26-07-03

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 10:44

Misterygirl schreef:
eljubo schreef:
Gaaf he! Ik hoop dat het goed blijft gaan. Bij mijn beren is het nl. allemaal fout gegaan. Ze konden toen ze jong waren wel bij elkaar. Maar na ong. een half jaar gingen ze vechten. Verdrietig Dus nu zitten ze allemaal appart Lachen.


Haha! die van mij kwamen anders wel goed overeen en dat waren drie beren die gebruikt waren voor de fok, ik had zelfs 12 vrouwtjes Haha!
Bwa, kan gebeuren. Waren er ook vrouwtjes in hun buurt?



Nee, dat niet. Maar het ging echt lang goed ong. 1 jaar. En daarna allemaal vechten. helaas. Verdrietig

Bonny
Berichten: 4731
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Twente

Re: nieuwe cavia! (ontmoeting tussen 2 mannetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 12:26

Wat een leuke caafjes heb je
Als je 2 beertjes hebt gewoon in het hok plaatsen, ik heb nu een volwassen beer met 2 jonge beertjes bij elkaar gedaan en nu gaat het heel goed, natuurlijk in het begin wat gerommel maar dat houd wel op!! Cool