Kat voor eerst alleen buiten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Kat voor eerst alleen buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 15:19

Mijn poes (Muis) loopt nu dus voor het eerst alleen in de tuin en die van de buren. In de ene tuin is ze al weggejaagd door de honden dus kwam ze snel weer naar binnen. Nu is zo toch weer naar buiten gegaan en loopt ze bij de andere buren waar geen hond is. Ik ben bang dat ze niet terug komt of aangereden wordt. Maar ik vind het ook weer zo egoïstisch om haar binnen te houden alleen omdat ik het eng vind.. Ben ik de enige die zo raar over de katje doet of ? Tong uitsteken

Mlies
Berichten: 14155
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Kat voor eerst alleen buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:22

Ik heb geen verstand van katten, maar ik denk dat als ze schrikt, en dan terug naar huis komt (met die hond) dat het dus wel duidelijk is wat dr huisje is en dus wel weer terug komt..
Tuurlijk blijft het eng met al die auto's en ander verkeer, maar zo'n beestje moet wel lekker naar buiten kunnen vind ik Lachen

Annemarie89

Berichten: 2353
Geregistreerd: 14-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: Kat voor eerst alleen buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:26

dat probleem hebbe wij ook gehad..
je bent zo bang dat er wat met het beestje gebeurt..
maar je wil ook weer dat ze lekker naar buiten kunnen.. Knipoog
we hebben eerst nog hele tijd met lijntjes gewerkt enzo.. maar je moet ze toch een keer 'loslaten'..

dus we hebben ze op een keer gewoon losgelaten..
(zondag, weinig verkeer enzo Clown )

en het ging goed..

ik wil je niet bang maken ofzo hoor maar 1 kat is wel aangereden..
maar dat was al een hele tijd later..
je kunt er gewoon niets aan doen.. het kan goed gaan maar ook fout..