Met Konijntje naar Dierenarts..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xXDjuukiejXx

Berichten: 673
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Zuid-Limburg

Met Konijntje naar Dierenarts..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 23:27

Hey hey,
Ik zat gisteren achter de computer.
En toen hoorde ik me moeder roepe; Laura Laura Laura.. Heel paniekerig klonk het. Dus ik naar benede gestormd. Was het me konijntje die was heel snel aan het adem hale, met hele hoge tonen echt heel hard (ik wist eerst niet dat konijn zo'n geluid konden maken ) Ik en me moeder helemaal paniekerig. Hebben we onze dierenarts opgebeld en zijn we nar de dierenarts gegaan. Bleek het dat ie koorts had en Luchtwegenontsteking. Echt zoooo zielig,... Hij kreeg een spuitje helemaal bang. Sprong die tege mij op (Echt wel vet lief, zo van: baasje bescherm me tege dat prikkerig iets).. Heeft ie medicijnen gekrijgen voor 2x per dag.. Ik vond hem er vandaag alleen maar slechter uit zien. Af en toe leek het net alsof ie geen lucht krijg.. echt eng.. Ik denk dat z'n tijd begint te komen.. Ik vind het echt super eng. Want ik houd echt super veel van mn kleine konijn Verdrietig ... Ik denk ook niet dat er ooit een zelfde konijn is die gewoon naar je toe komt hupsen en dan op je schoot springt.. We zullen zien Ach gut

Kusjess Laura

ellepel

Berichten: 47353
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Re: Met Konijntje naar Dierenarts..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 08:29

he wat sneu nou....
pasgeleden kreeg een van m'n konijnen het ook erg benauwd, bij de dierenarts bleekd atz e nogal wat vocht om het hart had zitten...

voor haar was het helaas te laat, ze was ook al 11 jaar, dus heb haar daar laten inslapen...

hoop dat t met jouw konijn straks beter gaat!

fluffie

Berichten: 60
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: België- Antwerpen- Bornem

Re: Met Konijntje naar Dierenarts..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 09:13

wat erg!!
Ik begrijp je volkomen hoor...aan zo'n beestje kan je je erg hechten!
veel sterkte en laat nog iets weten he

Karlijn_dv

Berichten: 380
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Meppel

Re: Met Konijntje naar Dierenarts..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 10:18

wat erg zeg veel sterkte.. arm konijntje ik hoop dat jouw konijn wel weer beter wordt Verdrietig

xXDjuukiejXx

Berichten: 673
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Met Konijntje naar Dierenarts..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 13:20

Nou het gaat niet echt goed vind ik zelf.. Ze kreeg gisteren geen adem en sprong toen tegen de muur.. Toen kreeg ze wel weer adem.. Ik vind het echt eng om zoiets te zien. Ze is nog maar 5jaar.. En ik moet de medicijnen uitzitten. Ik denk dat als het niet aanslaat dat ik haar ook inlaat slapen, want ze zoude anders röntgefoto's gaan maken. Maar dan heb ik het gevoel als ik dat laat doen. Dat ik het dan voor mezelf doe en niet voor mn konijntje Verdrietig