Egeltjes zijn schattig :D ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19786
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Egeltjes zijn schattig :D ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 19:31

Gisteren avond kwamen we thuis en wilde we door het hek de tuin in gaan, maar er zat een egeltje voor. Kei schattig... De lamp van de garage was aangegaan daarom zagen we hem zitten. Maar hij zat dus recht voor het hek, en als we die opendeden kon hij zo doorlopen en kon die er nooit meer uit! Heel onze tuin is afgezet met hekwerk en stenen in de grond, dus eruit is dan echt niet meer mogelijk.

Eerst even zitten wachten, maar hij ging niet weg Toen heel zachtjes met mijn schoen hem een beetje aan de kant zitten duwen... Maar hij rolde verder ook helemaal niet op of zo.

Echt super leuk die egeltjes, dat is nu de 3de keer in een jaar tijd dat ik er 1 tegen kom.

Een jaar terug deed ik mijn krantenwijk en zat ik op de grond tegen een garage aan mijn skates aan te trekken. Komt er ineens luid knorrent een egeltje om het hoekje, loopt naar me toe, kijkt beetje rond en gaat vervoglens achter me langs (tussen mijn rug en de garagemuur) en komt aan de andere kant weer tevoorschuin en loopt vervolgens vrolijk verder. Ik vraag me af of hij door had dat ik leefde .

en Een half jaar terug zat er eentje bij een voordeur tijdens mijn krantenwijk... echt leuke beestjes die egeltjes!

Ml0ewtj

Berichten: 151
Geregistreerd: 10-04-05

Re: Egeltjes zijn schattig :D ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 14:39

Hihi cool ik heb ooit zo'n beestje uit een sloot gevist bij oma..er stak zo'n snuitje boven het water uit en ik dcht eerst dat het een rat was! Dus ik kei hard gillend naar binnen gerend. En toen gingen mijn broertje en neefje mee. Die zeiden dat het geen rat was, dus toen hebben we hem er met een emmer uitgehaald. Kei zielig! Hij trilde helemaal, toen heb ik hem opgepakt en in een handdoek zo wel 2 uur op mijn schoot gehad tot hij het niet meer zo koud en toen weer in de bossen gezet.