De dierenarts hier??

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

De dierenarts hier??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 17:32

Onze poes (Senna) liep de laatste dagen erg in haar oor te krabbelen, dus leek het ons beter een bezoekje aan de dierenarst te brengen.
Aangezien hij niet op afspraak werkt kan iedereen komen wanneer hij wil met wat voor klein dier dan ook.
Het is een hele kleine wachtruimte (kunnen net 4 mensen staan) en er waren 4 mensen , één kat, klein hondje en twee joekels van honden.
Ik dacht wacht wel buiten ga me daar echt niet inproppen met mijn arme Senna.
De assisente had me gezien en mocht doorlopen naar de behandelkamer:+ , vreemd mensen die buiten staan gaan zeker voor?
De asistentie begon het vervoersmandje van onze kat open te maken en ik zei: kijk uit hoor soms is ze niet zo goed gehumeurd.
Weg was ze en zei dat de dierenarts zo komt Haha! , daar stond ik dan.
Rustig aan haar mandje opengemaakt en een beetje gekroeld, arme beest zo zenuwachtig.
Eindelijk kwam de dierenarts, vertelde wat er aan de hand was en hij heeft met een wattestaafje iets uit haar oor genomen en bekeken onder de microscoop, zag geen beestjes dus of we allemaal maar even via een glaasje in haar oor wilden kijken of we iets zagen bewegen.
Heb ik er verstand van Blond
Nou hij dacht het niet, dus zegt hij ojee ik hoop niet voor jullie dat het een allergie is en pakt een tijdschrift waarin staat dat katten gaan likken op de plek van de buik en onder de staart.
Toevallig was me opgevallen dat ze de laatste tijd inderdaad daar aan het likken was en vroeg of hij voor de zekerheid even wilde kijken.
Eigenlijk had hij daar helemaal geen zin in, ik heb haar dus maar zelf even omgedraaid zodat hij moest kijken.
Nou dat was het dan, oordruppeltjes en spuit (tegen evt beestjes) over 15 dagen terug komen.
We zijn daar een kwartier geweest 80€ en het consult niet in kosten gebracht (omdat hij zei dat hij het uit vriendschap doet, we wonen in een dorp dus kennen elkaar).
Ik schrok me een hoedje Koe zoveel had ik niet verwacht voor zo´n kort bezoekje met de poes.


Mijn dierenarts voor mijn paard moet een uur heen en terug rijden om bij mij te komen en als hij er is kijkt hij mijn paard helemaal na (minimaal een half uur neemt hij zo wie zo de tijd) en evt injecties en/of poedertjes.
Zijn rekeningen zijn nooit hoger geweest dan 60€.

Senna is helemaal niet happy op het moment (ze kijkt een beetje wazig uit haar ogen en miauwt heel zielig) normaal gesproken moet ze beter zijn zonder jeuk.
We waren daar maandag maar heb het idee alsof ze achteruit gaat na het bezoek aan de dierenarts.
Het enige voordeel is dat ze niet likt en niet krabbelt.
Vertrouw die dierenarts helemaal niet Boos! .
Ik snap er werkelijk niets van en wilde het even van me afschrijven.
Bedankt voor het lezen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Re: De dierenarts hier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:10

BB ITP -> BB

Britt

Berichten: 18897
Geregistreerd: 18-04-04

Re: De dierenarts hier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:44

En er is geen andere da waar je even naar toe kan? Iemand met zo weinig interesse in dieren kan het schudden bij mij, waarom ben je dan in godsnaam dierenarts geworden Verward
Dan maar een dorp verderop hoor, maar bij hem zou ik niet meer komen Tong uitsteken

Hannanas
Berichten: 13031
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: De dierenarts hier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:17

Ik zou je kat goed in de gaten houden en als het verslechterd naar een goede da gaan.

Duidelijk niet meer bij die flapdrol met je kat komen.
Er zijn zat andere dierenartsen.

Lise81

Berichten: 2315
Geregistreerd: 08-09-04
Woonplaats: Eelde

Re: De dierenarts hier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:22

Ik vind dierenartsen ook vaak idioot duur, en nog best vaak kunnen ze geen diagnose stellen. Ik heb de laatste jaar ook wel wat frustrerende dingen meegemaakt.

Hopelijk is iig senna snel weer de oude!!

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Re: De dierenarts hier??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 20:28

Dank jullie wel voor je interesse in Senna.
Senna is gelukkig weer helemaal opgeknapt Haha! .
De oordruppeltjes werken en ze is niet meer aan het likken.
Is dus geen allergie neem ik aan.
Maar hoe dan ook naar deze man gaan we niet meer met haar.
En dan niet voor het geld, want dat is het laatste maar inderdaad lijkt erop alsof hij een dierenfabriek heeft en zonder gevoel werkt Boos! .

Bandos
Berichten: 968
Geregistreerd: 17-10-06

Re: De dierenarts hier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:26

Fijn dat Senna zo goed is opgeknapt,maar jeetje wat een dierenarts!!!In het vervolg zou ik er een ritje voor over hebben om een ECHTE goede dierearts te bezoeken meid,ha en dan meneer zijn prijzen??Lekker makkelijk verdient he??Voor nu heel veel beterschap voor je lieve Senna.. Ach gut .