Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

pony likt aan alles

 
Profiel   

zoals de titel al zegt,ik heb een pony die echt aan ALLES moet likken. voorbeelden: muren, mensen, andere paarden, de hond, tralies, hout,dekens... kortom echt gewoon alles. ik heb al vieze smaakjes geprobeerd, een zout/mineralen liksteen waar hij niet naar omkijkt, wegduwen als hij aan mij likt, stemcorrectie,... het is echt gewoon irritant. al eens aan twee dierenartsen gevraagd maar die wisten het ook niet. pony staat 24/7 buiten met twee maatjes en heeft onbeperkt hooi van goede kwaliteit, krijgt 1x pw een beetje slobber met alles erin. weet iemand raad?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-19 18:38 



 
Profiel   

Wat bedoel je met slobber met alles er in?

De kans bestaat dat je pony toch niet alle benodigde vitamines en mineralen binnen krijgt. Zou toch een vitamine brokje bij gaan voeren als ik jou was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-19 18:53 



 
Profiel   

san4nie schreef
Wat bedoel je met slobber met alles er in?

De kans bestaat dat je pony toch niet alle benodigde vitamines en mineralen binnen krijgt. Zou toch een vitamine brokje bij gaan voeren als ik jou was.

met alles er in bedoel ik alle mineralen en vitaminen. heb vd zomer een tijdje vitaminebrok gegeven en toen was er ook geen verschil

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-19 19:00 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen met ideeën? Heb wel de indruk dat ie het iets minder doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 21:28 



 
Profiel   

Dat is fijn. Ik heb zelf geen ervaring, maar ik denk dat je vitaminebrok moet blijven bijvoeren en hem als hij likt wegduwen. Het is waarschijnlijk een gewoonte voor hem geworden. De enige oplossing is dan om hem het af te leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 10:57 



 
Profiel   

ik denk idd dat hij een tekort heeft aan een bepaalde vitamine dus zou idd ook als advies geven v=blijven voeren.
;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 11:09 



 
Profiel   

Ok, hij krijgt eigenlijk altijd de brokken voor drachtige merries :) dacht dat daar alle vit. inzaten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 17:39 



 
Profiel   

Als hij 24/7 buiten staat likt hij dan ook aan van alles, of alleen als je hem uit de wei haalt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 20:57 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
Als hij 24/7 buiten staat likt hij dan ook aan van alles, of alleen als je hem uit de wei haalt?

Alleen als ik hem uit de wei haal
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 21:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen