Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 345 van de 362 [ 9029 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 362  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #25

 
Profiel   

Ik vind je te groot
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 13:13 



 
Profiel   

Op die foto’s moeilijk/niet te beoordelen.

Maar als ik mag gokken... gezien je op de eerste foto echt kort lijkt te zitten, zeg ik nog steeds dat 6 cm kleiner te klein gaat zijn voor jou. Maar hangt af van de totale combi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 13:19 



 

het gaat niet meer over de pony die 6 cm kleiner is, daar ben ik ondertussen zelf al van overtuigd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 13:23 



 
Profiel   

flint_blesco schreef
Omdat ik op vorige vraag (1m74 op 1m47 zonder foto) te horen kreeg dat ik te groot ging zijn ben ik toch benieuwd want mijn eigen paard is maar 6cm groter [ [url=m/LIMYZ8.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TV44uf.png]Afbeelding[/url] ]
Zijn wel geen recente foto's maar ik groei niet meer

heb hem al 12 jaar waarvan we nu 9 jaar recreatief rondrijden


Is dat dezelfde als van je youtube filmpje?
Want dan vind ik je voor je zadel ook te groot, je past er nét aan in maar stuitert op de lepel in galop. Lijkt me voor jullie beiden niet zo prettig. En een groter zadel past niet op zijn rug lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 13:37 



 

Denk dat jij een filmpje van jaren geleden bedoeld? We hebben nu 2 passende zadels voor ons beide

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 13:42 



 
Profiel   

flint_blesco schreef
Denk dat jij een filmpje van jaren geleden bedoeld? We hebben nu 2 passende zadels voor ons beide


Heb je foto's van nu, met de juiste zadels en paarden? Als deze niet representatief meer zijn, moet je even nieuwe sturen.
Want op deze foto's en video vind ik je te groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 13:51 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Jullie mogen gokken hoe groot het beest is en hoe groot de ruiter is :+
Ik zeg expres 'beest' omdat ik niet wil zeggen 'pony' of 'paard'.
Ben benieuwd. Ps. Ik weet dat ik aan de grote kant ben op haar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 00:48 



 
Profiel   

Ik denk de pony 1m46 en jij 1m74?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 01:12 



 
Profiel   

Poekkie schreef
Ik denk de pony 1m46 en jij 1m74?


Close *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 01:18 



 
Profiel   

Ben wel eens benieuwd wat jullie hier van vinden! Was overigens een pony voor de handel welke ik eenmalig gereden heb.
Pony was 1.31. Ik 1.73. Niet mijn eigen paard dus. Die is gelukkig rond de 1.53 :o
[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 17:23 



 
Profiel   

Dingle_s schreef
Ben wel eens benieuwd wat jullie hier van vinden! Was overigens een pony voor de handel welke ik eenmalig gereden heb.
Pony was 1.31. Ik 1.73. Niet mijn eigen paard dus. Die is gelukkig rond de 1.53 :o
[ [url=m/ieVJ5H.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/Mq3TFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat vind ik helemaal niet meer passen.
En je zit komt het ook niet ten goede, in foto 1 zit je veel te ver achterin het zadel en in foto twee trek je je hakken op om de hulpen te kunnen geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 17:26 



 
Profiel   

Poekkie schreef
Dingle_s schreef
Ben wel eens benieuwd wat jullie hier van vinden! Was overigens een pony voor de handel welke ik eenmalig gereden heb.
Pony was 1.31. Ik 1.73. Niet mijn eigen paard dus. Die is gelukkig rond de 1.53 :o
[ [url=m/ieVJ5H.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/Mq3TFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat vind ik helemaal niet meer passen.
En je zit komt het ook niet ten goede, in foto 1 zit je veel te ver achterin het zadel en in foto twee trek je je hakken op om de hulpen te kunnen geven?


Ik vond het zelf ook niet meer passen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik mij ook net zo’n ‘pony pletter’ voelde! Gelukkig dat het ook maar eenmalig was :j
En klopt. Ik heb 5 jaar niet meer fanatiek gereden ivm blessure eigen paard. En als je dan ineens op een kleine pony stapt met kleine, vlakke gangen is dat toch even gek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 17:30 



 
Profiel   

Neuh zou ik ook niet meer doen op zo’n formaat pony, ben je echt te groot voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 17:39 



 
Profiel   

te groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 18:13 



 
Profiel   

Ach als je beugels wat langer waren geweest, dan was je zit ook beter geweest, je past nog in het zadel. Voor af en toe een ritje (voor verkoop foto’s) vind ik het geen probleem, want je bent niet veel te zwaar of zo. Om standaard te rijden, zou je wel te groot zijn, maar pony pletter vind ik overdreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 19:07 



 
Profiel   

Daphara schreef
Ach als je beugels wat langer waren geweest, dan was je zit ook beter geweest, je past nog in het zadel. Voor af en toe een ritje (voor verkoop foto’s) vind ik het geen probleem, want je bent niet veel te zwaar of zo. Om standaard te rijden, zou je wel te groot zijn, maar pony pletter vind ik overdreven.


Hier ben ik het helemaal mee eens :j
Denk dat pony er weinig last van heeft gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 19:20 



 
Profiel   

Zouden jullie met me mee willen denken? Mijn bijrijdpaard is 1.68, springgefokt met sterke achterhand, compact gebouwd, korte en stevige benen. Ze is fit maar doordat ze nu 22 is en we daarnaast afgelopen maanden weinig hebben kunnen rijden door te natte bak neemt haar bespiering wat af. Ze ziet er wel goed uit. Ik ben zelf 1.78 en qua lengte past dat prima. Helaas 8 coronakilo's waardoor ik nu 87kg kilo weeg en ik twijfel of ik dan nu niet te zwaar voor haar ben. Ik pas nog goed in het zadel. Omdat ik lang ben is gewicht wel aardig in proportie. Denken jullie dat het nog kan? Uiteraard druk bezig met de kilo's eraf krijgen :)

Zou graag een foto bijvoegen maar omdat ze niet van mij is wil ik niet zomaar foto's delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 14:49 



 
Profiel   

Een paard van die grootte en bouw met wat conditie en spieren zou dat best wel aan moeten kunnen.
Oud en onbespierd doet me wat twijfelen.

Ik denk dat het in dit geval heel erg belangrijk (ok altijd belangrijk, maar nu nog belangrijker dan bij een gespierd paard) is om te kijken of tuig zeker goed past en paard niet moe lijkt te zijn. Als haar tempo ok is, tuig past, ze niet stram is de volgende dag, … zal het nog wel gaan denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 16:16 



 
Profiel   

Stiekem ben ik toch wel benieuwd. Wat vinden jullie van deze combinatie? Pony is 1.45m en ik 1.68m.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 11:34 



 
Profiel   

Past nog prima Manonnevot. Bovenlichaam is wel wat lang, goed in balans blijven zitten. En zolang je niet aankomt in gewicht denk ik dat jullie nog een prima combinatie zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 11:39 



 
Profiel   

Past prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:23 



 
Profiel   

Knappe pony! Volgens mij kan dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:12 



 
Profiel   

Dit kan makkelijk.!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:19 



 
Profiel   

Idd twijfel over je boven lichaam. Rest lijkt me prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:17 



 
Profiel   

Hoe kan ik het beste foto’s uploaden hier?

Ik ben nieuwsgierig wat jullie van mijn combinatie vinden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 19:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 345 van de 362 [ 9029 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 362  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen