Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

lamoenen vervangen?

 
Profiel   

Hey! ik heb een vraagje. Ik wil binnenkort een sulky gaan kopen en ik zag er nu eentje alleen is hij net iets te groot voor een shet van 1m (en te klein voor een ijslander van 1.30 dus is geen groot zwaar ding!) dus ik vroeg me af of je ook alleen de lamoenen kan vervangen? of kan dat niet? Ik hoor het graag als jullie het weten!


groetjes,
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 11:26 



 
Profiel   

Ik verplaats dit even naar Aangespannen Rijden, daar past je vraag beter :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 03:26 



 
Profiel   

Zelf heb ik geen sulky meer en geen idee wat je voor de sulky wil gaan zetten maar denk wel dat het een gepuzzel gaat worden om hem goed in balans te gaan krijgen dus zou daar wel even naar kijken . En als tip neem iemand mee die er verstand van heeft kan die even kijken of de lagers en eventueel rem in orde zijn het is zonde als je er een hoop geld aan uit gaat geven en het werkt niet spreek uit ervaring ooit door tijdsdruk en druk van de verkoper een te snelle beslissing gemaakt en die kar bleek en te zwaar en was niet de juiste spoorbreedte terwijl ze me dat wel hadden verzekerd uiteindelijk maar weer gaan sparen en nu een super fijne kar waarvan ik gewild had dat ik die al jaren eerder had gehad ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 07:08 



 
Profiel   

De balans met een 2wieler en sulky steekt erg nauw.
Dus de kans dat hij er mooi achter komt te liggen met zo'n aanpassing is heel erg klein.
Bokhoogte enzo zijn ook zeker van belang.

Bij een 4wieler is een ander lamoen er aan een stuk eenvoudiger.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 08:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen