Volg de avonturen van Tunja

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eefjebeefje

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-03-22
Woonplaats: ergens...

Volg de avonturen van Tunja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 13:47

JA! Ik heb een nieuwe verzorgpony <3 dus het leek me leuk hier een volg topic van te maken :D
Eerst maar even voorstellen:
Tunja is een New Forest Pony van 20 jaar.
Met haar eigenaar heeft ze Z gesprongen en M2 in de dressuur gelopen.
Ze is ontzettend lief <3
Helaas heeft ze wel zomerexeem maar daar heeft ze een super cool superhelden pak voor :+ <3

In dit topic zal ik zowieso elke week een update geven en over onze avonturen gaan vertellen. :)

(_) je van Tunja en groetjes van mij!

Paradise123
Berichten: 77
Geregistreerd: 14-09-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 08:17

Ik volg!

Eefjebeefje

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-03-22
Woonplaats: ergens...

Re: Volg de avonturen van Tunja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-22 13:48

Gisteren bij Tunja geweest :) Het ging heel goed! Vorige week is ze er 3x vandoor gegaan maar gisteren was ze zo lief <3 Ze schrok 1x maar schoot niet weg. Ze heeft hard gewerkt en k ben heel trots op haar! Nu wil ik werken aan het tempo want soms mag ze nog wel doorlopen :') na het rijden ging ik haar kriebelen en mevrouw kriebelde lekker terug <3 was een heerlijke masage :j XD We hebben ook een insta acc: @newforest.tunja aks je wilt kan je ons daar ook volgen :D

Eefjebeefje

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-03-22
Woonplaats: ergens...

Re: Volg de avonturen van Tunja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 19:43

Vandaag weer bij Tunja geweest. Het ging fantaschtisch! ze was zo lief en liep goed door. Ook heb ik gebrokenlijnen geoefent en dat ging erg goed. Ook in galop gedaan. de eerste x viel ze terug maar daarna probeerde ik het nog eens en toen lukte het. Uiteindelijk merkte ik dat ze heel moe werd dus toen ging ik uitstappen. Ze heeft heel hard haar best gedaan en ik kreeg het gevoel dat ze het zelf ook hartstikke naar haar zin had. Na het rijden kreeg ze haar exeemdeken weer op. Ze was zo lief en blij dus mijn dag is geslaagd :)

Eefjebeefje

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-03-22
Woonplaats: ergens...

Re: Volg de avonturen van Tunja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 12:00

Afbeelding
Afbeelding

nog wat foto's gemaakt. Ze was heel moe zoals je ziet :=

Boekjes
Berichten: 16
Geregistreerd: 03-10-22

Re: Volg de avonturen van Tunja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:05

Leuk topic!

Boekjes
Berichten: 16
Geregistreerd: 03-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:06

Erg leuke pony ook!

Eefjebeefje

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-03-22
Woonplaats: ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-22 13:28

Boekjes schreef:
Erg leuke pony ook!

Ja he! bedankt :)

Eefjebeefje

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-03-22
Woonplaats: ergens...

Re: Volg de avonturen van Tunja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-22 12:24

Ik heb donderdag en zondag weer gereden. Donderdag ging het heel goed. Ik reed helaas wel in het donker maar dat maakt niet zo uit. Ze schrok 1 keer maar daardoor was ze wel meteen voorwaarts haha. Zondag had ze wat meer aanmoedeging nodig. Ik reed in de ochtend dat was wel prettig. In het begin hing ze heel erg aan de teugels had ik het gevoel. Na wat draven en galloperen ging ik met de lange teugel rijden. Dit hielp wel tegen het hangen. Volgensmij vond ze het ook wel leuk haha. Ze liep toen goed voorwaarts. Ook in draf en galop met de lange teugel. In de galop liep ze mooi. Volgende keer mag ze wel wat doorlopen dus daar gaan we gewoon aan werken. Ik ben in ieder geval heel blij met hoe het ging.