Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 308 van de 311 [ 7761 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Schleich Paarden [Deel 11]

 
Profiel   

Heb je er een foto van?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 19:24 



 
Profiel   

Goedenavond,

Iemand die weet wat dit paard waard is? Volgens mij was dit het paard wat met de Schleich huifkar verkocht werdt dacht ik?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 23:20 



 
Profiel   

Is inderdaad die van de huifkar.
https://www.marktplaats.nl/v/verzamelen ... -set-42024
Dit zijn de alle 2 samen maar zo te zien niet meer in top conditie

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 08:30 



 
Profiel   

Okééééé! Ik doe ook mee!


[ img ]
Old Hank


[ img ]
Oreo (aka Cookie)

Fjoe, later even meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-22 10:28 



 
Profiel   

Ik schop dit topic omhoog,

Ik ben op insta bezig met een repaintchallenge en geen idee of hier mensen actief zijn van de challenge, vandaar dat ik ze even in spoiler zet.

Aangezien ik hem pas eind deze maand mag laten zien? Zodat iedereen zijn eigen idee kan uitvoeren.

We hebben elke maand een nieuwe kleur. Vorige maand was bruin. Dit is mijn resultaat:

[ img ]


Deze maand is de kleur vos. Ik heb deze kleur nog nooit gemaakt, ze is ook nog niet af, maar ben zo blij met het resultaat <3

Ik hoef alleen nog een aantal laagjes over der aftekeningen en de hoeven nog.

Dus als je meedoet met de repaint challenge klik niet de spoilers aan, ik moest ze ergens delen <3

Spoiler:
[ img ]



Spoiler:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 06:38 



 
Profiel   

Leuk gedaan JoycexEnya! :D Alleen ben ik zo zuinig op mijn Schleichs dat ik ze maar niet repaint. (ze zijn al zo pricy!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 06:56 



 
Profiel   

Ik koop sommige nieuw om te repainten, maar de meeste die ik heb om te repainten,waren aangeboden als Body, dus die zijn goedkoper

Bedankt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 07:29 



 
Profiel   

Ik meld mij hier ook graag. Had ooit maar 1 Schleich paardje, maar kreeg er tijdje geleden eentje bij een bestelling ergens, kon er toen eentje van mijn nichtje overnemen en zo begon toch zoetjes aan een kleine verzameling.
Inmiddels is hij aardig gegroeid en, omdat ik ook een verhaal schrijf over een jongen die een eigen paardenstal heeft, ben ik 'zijn' paarden nu aan het verzamelen.
Maar dat valt tegen wil ik er niet te veel geld aan uitgeven, dus nu begonnen met repaint van een andalusier.
Mooi, maar ik krijg de kleur 'goud' er niet echt in.
Eerst was het beestje te geel, toen te groen en nu te bruin hahaha.

Mijn vraag is voor degene die repainten, maken jullie de vacht van het dier in 1 kleur of ook afwisselend zoals onze eigen paarden kunnen hebben als de zon er op schijnt?

En wat voor lak gebruiken jullie om ze te laten glimmen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 09:12 



 
Profiel   

Isapaardje schreef
Mooi, maar ik krijg de kleur 'goud' er niet echt in.
Eerst was het beestje te geel, toen te groen en nu te bruin hahaha.

Mijn vraag is voor degene die repainten, maken jullie de vacht van het dier in 1 kleur of ook afwisselend zoals onze eigen paarden kunnen hebben als de zon er op schijnt?

En wat voor lak gebruiken jullie om ze te laten glimmen?


Ik heb 0 ervaring met repainten, maar iets wat ik wel geleerd heb door naar anderen te kijken is dat pastel krijt echt wonderen doet. Ik weet niet welke kleur je bedoelt, maar denk dat je met geel/bruine verf + pastel al wel een eindje kan komen.

Als lak wordt volgens mij gewoon glossy vernis gebruikt. Uit zo'n spraycan. Vooral niet te dik doen, je kan beter 3 dunne lagen dan 1 dikke.

Komt dit paardje misschien in de buurt van wat je zoekt?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 14:54 



 
Profiel   

Ik heb een poosje terug dit paardje gekregen van een vriendin maar ik heb geen idee welk model het is. Weet iemand dat?
Het lijkt op een heel donkerbruine vacht maar ook alsof het mogelijk verkleurd is door de zon?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 18:53 



 
Profiel   

Dat is de fell pony hengst.
Kleur is zo ver ik kan zien origineel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 20:32 



 
Profiel   

Dit is de merrie vgm

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 21:54 



 
Profiel   

Klopt inderdaad de hengst is wit.

Foutje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 23:35 



 
Profiel   

Top dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 00:51 



 
Profiel   

Goner schreef
Ik heb 0 ervaring met repainten, maar iets wat ik wel geleerd heb door naar anderen te kijken is dat pastel krijt echt wonderen doet. Ik weet niet welke kleur je bedoelt, maar denk dat je met geel/bruine verf + pastel al wel een eindje kan komen.
Als lak wordt volgens mij gewoon glossy vernis gebruikt. Uit zo'n spraycan. Vooral niet te dik doen, je kan beter 3 dunne lagen dan 1 dikke.
Komt dit paardje misschien in de buurt van wat je zoekt?

Dank je wel. Ja pastelkrijt had ik al gelezen, heb ik de neus wat donkerder mee gemaakt. Wacht nu nog op een acrylstift om de ogen te doen (mijn kwastjes zijn te dik en ben beetje kippig aan het worden tegenwoordig hahaha). Dan kan het paardje de lak in.
Paardje als op foto zou het ongeveer zijn, maar vond ik te veel op een haflinger lijken, dus heb mijn paardje wat donkerder gemaakt en nu met beetje goudkleurige verf accenten gegeven. Ik dacht eerst ik verpest hem, maar het wordt wel wat zo :)
Nu hopen dat de lak goed gaat, anders is het nog niet wat ik bedoelde volgens mijn schrijfsels hahaha.
Ik vind het wel leuk om te doen trouwens dat repainten, maar je moet heel dun en laagje voor laagje opbouwen anders ga je zien dat het verf is, ben ik al achter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 15:27 



 
Profiel   

Hier het eindresultaat van mijn eerste repaint. Ben zelf best tevreden.
Basis was de lichte Andalusiër merrie met de zwarte manen. Is nu een bruingouden zweetvos geworden zoals ze voorkomt in het verhaal wat ik schrijf.

[ img ]

En tevens mijn laatste aankoop showen; het springpaard (origineel).
Iemand deed haar hele collectie paardjes weg en in de hele berg, viste ik er deze tussenuit. Gelukje volgens mij, want is niet vaak te koop.
Helaas ontbrak de ruiter, maar heb een ruiter van merk Papo gevonden die er wel mooi bij past en ook nog redelijk zit tijdens de sprong. Alleen teugels tov handen klopt nu niet :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 20:48 



 
Profiel   

Je mist ook de standaard die er bij hoort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 20:51 



 
Profiel   

Ik vind hem er wel leuk uit zien met die gouden accentjes. Goed gedaan hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 22:34 



 
Profiel   

ardo_iggy schreef
Je mist ook de standaard die er bij hoort.

Ik zag wel een originele te koop, maar die was 6x zo duur dan deze, en weet niet eens of die standaard had, maar wel een hindernis. Tenzij dat de standaard is.
Maar het gaat mij ook niet zo om het origineel, het ging er mij meer om dat ik scenes uit het verhaal wat ik schrijf, ook leuk zichtbaar heb op mijn hobbykamer :)
Ik knutsel er nog wel een keer een leuke crosscountry-boomstam hindernis bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 22:10 



 
Profiel   

Ik heb even een vraagje. Ik ga mijn hele schleich collectie verkopen maar wat kan ik nu per paard, pony, veulen en boerderijdier vragen? Weet natuurlijk dat het in principe van welk paard af hangt maar wat is op dit moment normaal om er voor te vragen. Ligt bij mij namelijk al zo'n 8 jaar niks te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 14:07 



 
Profiel   

Mariska_vD schreef
Ik heb even een vraagje. Ik ga mijn hele schleich collectie verkopen maar wat kan ik nu per paard, pony, veulen en boerderijdier vragen? Weet natuurlijk dat het in principe van welk paard af hangt maar wat is op dit moment normaal om er voor te vragen. Ligt bij mij namelijk al zo'n 8 jaar niks te doen.


Voor normale paarden zo'n 5 euro? Ik zoek nog een aantal, zou je foto's kunnen sturen? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 16:24 



 
Profiel   

Ben ook wel benieuwd, ben ook zoekende :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 19:45 



 
Profiel   

Ik voeg even foto's toe. Ik heb ook alles op Facebook gezet in een Schleich verkoop groep.
Zitten ook repaints tussen
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:30 



 
Profiel   

Wil je alles in één keer weg of verkoop je ook per stuk? Anders ben ik nog wel geïnteresseerd in een paar :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 23:45 



 
Profiel   

Mag ook los hoor. Heb alles per prijscategorie op de foto staan
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 10:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 308 van de 311 [ 7761 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen