Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenstal nieuws

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik ben fee_Girl en ik heb een verhaal over mijn stal.
En paar maanden geleden is mijn favoriete paard van de stal overleden.
Ze hete Kruimel, ze was een shetlander.
Ze was een héél leuk paard dat net niet in galop ging.
Jammer genoeg zie ik haar nooit meer!
Gelukkig heb ik nu een nieuwe favoriete paard genaamd Rambo.
Elke keer als ik naar de stal ga ga ik als eerst naar Rambo.
Hopelijk gaat Rambo ook nog niet snel dood!

:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 13:46 



 
Profiel   

Alles leuk en aardig maar wil je geen berichten spammen via PB? Niet iedereen hoort alles te weten hoor... En als je paard op je valt en je zegt dat je niet gevallen bent... Hmmm.... Als een paard op je valt dan heb je toch wel WAT gebroken..... (lijkt mij)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 16:41 



 
Profiel   

Fee_Girl schreef
Hallo allemaal,

Ik ben fee_Girl en ik heb een verhaal over mijn stal.
En paar maanden geleden is mijn favoriete paard van de stal overleden.
Ze hete Kruimel, ze was een shetlander.
Ze was een héél leuk paard dat net niet in galop ging.
Jammer genoeg zie ik haar nooit meer!
Gelukkig heb ik nu een nieuwe favoriete paard genaamd Rambo.
Elke keer als ik naar de stal ga ga ik als eerst naar Rambo.
Hopelijk gaat Rambo ook nog niet snel dood!

:)

Hai Fee_Girl,
Je hebt het misschien niet door, maar bokt is een heel groot forum.
Het lijkt me verstandig dat je niet alles van je leven zomaar op internet gaat zetten, want niet alle mensen zijn leuke mensen die netjes met je om zullen gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 16:45 



 
Profiel   

Misschien kunnen jullie mij mijn gang laten gaan. Ik mag tenminste zelf bepalen wat ik plaats op Bokt. Jullie hoeven me geen berichten te sturen om dat niet te doen. Alvast bedankt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:30 



 
Profiel   

Fee_Girl schreef
Misschien kunnen jullie mij mijn gang laten gaan. Ik mag tenminste zelf bepalen wat ik plaats op Bokt. Jullie hoeven me geen berichten te sturen om dat niet te doen. Alvast bedankt.


Dat is zeker zo, maar iedereen kan alles lezen. Niet echt handig

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:32 



 
Profiel   

Iedereen kan dit inderdaad lezen. Lieve mensen kunnen dit lezen, maar ook mensen die niet lief zijn. Er zijn maar een paar mensen niet lief. Maar hoe stom het dan ook klinkt... Juist met de niet lieve mensen moet je rekening houden. Dat kun je doen door zo min mogelijk details op internet te zetten.

Je bent nog jong. Deel dan ook absoluut geen woonplaatsen of fotos van jezelf. Ik ben al wat ouder, maar doe dat ook niet. Gewoon omdat ik mij daar op zo'n groot forum niet goed bij voel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:40 



 
Profiel   

Wat een rare reacties? "Niet alles van jezelf op internet zetten" dat doet ze toch ook niet?


CoonArt schreef
Alles leuk en aardig maar wil je geen berichten spammen via PB? Niet iedereen hoort alles te weten hoor... En als je paard op je valt en je zegt dat je niet gevallen bent... Hmmm.... Als een paard op je valt dan heb je toch wel WAT gebroken..... (lijkt mij)



Nee je hoeft niks te breken als je paard op je valt. Hier bij een stalklant paard er bovenop gevallen en zelfs op de borstkas gaan staan en niks gebroken. Just saying

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:47 



 
Profiel   

Is het alweer vakantie, nee toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:51 



 
Profiel   

Volgens profiel is TS 10 jaar, gewoon te jong om dingen te begrijpen. Maar wel een grote mond naar mensen die met de beste bedoelingen reageren.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:32 



 
Profiel   

Ik vind de reactie van CoonArt alles behalve vriendeijk, en snap zeker dat een tienjarige meid dat ook zo zou opvatten.

Desalniettemin niet handig om nu al op dit soort fora te gaan plaatsen, al heb je tot nu toe geen schokkende privézaken gedeeld en dat zou ik ten zeerste blijven afraden. Dingen lezen en leuke paardenfoto’s kijken kan natuurlijk altijd.

Hopelijk kan je nog heel veel met Rambo knuffelen en rijden! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:44 



 
Profiel   

ElCamino schreef
Volgens profiel is TS 10 jaar, gewoon te jong om dingen te begrijpen. Maar wel een grote mond naar mensen die met de beste bedoelingen reageren.....


Nou hoe zou jij gereageerd hebben in je tiener jaren? Wij zijn er niet om haar op te voeden en mijn inziens heeft ze wel gelijk, ze mag hier plaatsen wat ze wil mits binnen de regels van bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:58 



 
Profiel   

Nou, ik ben niet zo opgevoed dat ik zo zou reageren nee, zeker niet toen ik 10 was!!! Maar goed, ik ben nu 50 en denk gewoon een generatie kloof...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:13 



 
Profiel   

Nou geen generatie kloof hoor, zou het niet eens durven..
Ts, jammer van de pony kruimel en ik hoop dat je nog heel wat jaartjes mag genieten van rambo. Maar als je inderdaad in privéberichten van bokkers aan het spammen bent, kun je dat misschien beter niet doen :) .
Veel plezier op bokt! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:41 



 
Profiel   

ElCamino schreef
Nou, ik ben niet zo opgevoed dat ik zo zou reageren nee, zeker niet toen ik 10 was!!! Maar goed, ik ben nu 50 en denk gewoon een generatie kloof...


Sorry hoor, ga je lekker?
Ze reageert wat fel, maar zeker niet vreemd en gewoon evenredig beleefd.
Dat gedoe altijd van generaties. Dat je ouder bent betekent niet dat ze niet voor zichzelf op mag komen. Ik vind het zelfs een super volwassen reactie en vraag me haast af of TS wel echt 10 is, zoals het geformuleerd is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen