Leeftijd pony/paard

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sardientje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 07-03-15
Woonplaats: In de stal van Lum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:47

madhatter schreef:
sardientje schreef:
ik heb nu een Arabier van 27. ik zou niet weten hou oud hij nog word, maar de 27 heeft hij al bereikt :D


Wow oud arabierje! Wist niet dat columbo een arabier was, lijkt er zo niet op! :') Maar ik vind m wel heel mooi <3

beetje welshbloed zit er in. maar het meeste is toch echt arabier!

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 13:03

sardientje schreef:
madhatter schreef:
Wow oud arabierje! Wist niet dat columbo een arabier was, lijkt er zo niet op! :') Maar ik vind m wel heel mooi <3

beetje welshbloed zit er in. maar het meeste is toch echt arabier!



Aw cute!

demijordens

Berichten: 16
Geregistreerd: 13-12-17
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:24

Hi,
Ik zie dat dit al een jaar geleden is maar ik heb Menno altijd gereden toen hij nog hier stond (toen hij 22 was).

Afbeelding

We deden elke week een springles en en na een paar weken sprong hij op zijn 21ste nog makkelijk en parcour van ruim een meter, en was hij bijna niet meer te houden .

Afbeelding

De jaren dat hij hier stond is hij altijd wel wat aan de dunne kant geweest, ook vanwege zijn hoge schoft.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Leeftijd pony/paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-17 20:21

Leuk zeg! :D Toen ik hem nog verzorgde ben ik er voor de lol nog eens opgestapt, (ondanks dat ie eigenlijk al met pensioen was) en hij vond het helemaal geweldig <3 . Met z'n hoofd en staart de lucht in en maar showen :)) . Een paar korte stukjes gedraafd en dan proberen uit te stappen met lange teugel, maar dat ging niet hoor :') . Meneer wou en zou draven >;) . Leuk paard was ie ook. Af en toe ga ik er nog heen in vakanties maar nu is ie zo dun dat zijn singel zelfs te lang is geworden... Op gewicht blijven is altijd een probleem geweest bij hem. We zijn in ieder geval van plan om binnenkort nog eens te gaan stappen buiten, al is het zonder zadel :D .