Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 306 van de 311 [ 7761 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 311  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Schleich Paarden [Deel 11]

 
Profiel   

Ik heb zo'n honderd paarden, ik denk ongeveer de helft beschadigd en de helft niet. Hoeveel zou ik hier voor kunnen krijgen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 13:13 



 
Profiel   

Myponyhoward schreef
Ik heb zo'n honderd paarden, ik denk ongeveer de helft beschadigd en de helft niet. Hoeveel zou ik hier voor kunnen krijgen?


Ligt er echt heel erg aan hoe oud ze zijn. Als het recente paarden zijn niet zo gek veel, maar als ze bijvoorbeeld al 20 jaar zijn dan kun je gerust meer vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 14:42 



 
Profiel   

Dubbele repaint ik altijd. Ik koop sommige modellen meer keer om ze te repainten.

Wip.[ img ]
[ img ]

Deze heb ik schoongemaakt en opnieuw gedaan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 17:36 



 

Waar koop je verf voor repaintz? Wil er ook wel eens aan beginnen maar me eerste was zo mislukt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 17:42 



 
Profiel   

Action :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 19:09 



 

ik heb iets gezien dit vind ik echt jammer :(
ik heb 1 speelgoedwinkel in de buurt (woon in belgie) en soms ga ik er eens kijken voor schleich
kwam er vandaag en heel het schleich gedeelte was zo goed als leeg (stonden nog maar een paar modellen en die had ik allemaal al) was allemaal op=op 15% korting
nu hoop ik dat ze plek moesten maken voor nieuw materiaal en niet dat ze volledig stoppen met schleich

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 20:39 



 
Profiel   

Aawh dat zou balen zijn zeg als ze stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 13:58 



 

ben ondertussen nog niet terug geweest in die winkel dus ik heb geen idee of die al terug schleich verkopen

ik kom wel eens in de kringwinkel (voor een andere verzameling oa) en ik kijk ook wel eens tussen het speelgoed of er geen schleich tussen zit
nu had ik al paarden, wild life, huisdieren en sinds vandaag nog 2 dino's bij voor 3.5 en 1 euro/stuk, beide uit 2011

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 23:13 



 
Profiel   

flint_blesco schreef
ben ondertussen nog niet terug geweest in die winkel dus ik heb geen idee of die al terug schleich verkopen

ik kom wel eens in de kringwinkel (voor een andere verzameling oa) en ik kijk ook wel eens tussen het speelgoed of er geen schleich tussen zit
nu had ik al paarden, wild life, huisdieren en sinds vandaag nog 2 dino's bij voor 3.5 en 1 euro/stuk, beide uit 2011


Dat is ook waar ik naar kijk bij de kringloop! En inderdaad nog wel eens wat gevonden. Dino's spaar ik niet dus daar kijk ik niet naar. Maar goede koop! :)

Ik heb ijslander veulen nummer 6. Nog eentje :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 12:16 



 

Wat nieuws gekocht
En een Schleich site gevonden die in Belgiƫ verzend
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 18:35 



 

mensen die met vilt werken?

ik ben met vilt bezig en wil ze aan elkaar lijmen, maar zowel met alleslijm als met textiellijm werkt het niet, het kleeft overal aan behalve waar het aan moet

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 21:53 



 
Profiel   

Sorry dat ik hier zo binnen val, maar ik heb nog 6 speciale paarden gevonden en was benieuwd of iemand mij kan vertellen wat ze waard zijn :)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 18:53 



 
Profiel   

Wat de gek er voor geeft die zijn niet erg gewild.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 20:05 



 

Ik heb de 2de en de 6de ooit gekocht voor 10 euro met nog 4 paarden+ruiter 7 elfen en 3 dieren

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 20:14 



 
Profiel   

Hey sorry dat ik zo binnen val :wave:
Ik heb zelf een grote verzameling schleich waar ik ook graag mee speel. Wel zit ik op de middelbare school, doen meer mensen dit of zijn het vooral jongere kinderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 15:49 



 
Profiel   

als jij er graag mee speelt blijf dat vooral doen. je bent ook nog jong en gek is het niet.
zelf verzamel ik ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 17:52 



 
Profiel   

Haffie_lover schreef
Hey sorry dat ik zo binnen val :wave:
Ik heb zelf een grote verzameling schleich waar ik ook graag mee speel. Wel zit ik op de middelbare school, doen meer mensen dit of zijn het vooral jongere kinderen?



Ik speelde er best lang mee nog Zelfs in de derde, met een vriendin of wel eens in de vierde samen met mijn nichtje. Gewoon doen waar je goed bij voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 06:08 



 

Zondag op een rommelmarkt geweest en er stond een kraampje met 2 bakken vol met veel dieren figuurtjes
Er tussen gekeken en toch 3 Schleich gevonden
Voor 50 cent het stuk

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 23:36 



 
Profiel   

Dat is geluk hebben, flint_blesco!



Weet iemand of deze set echt bestaat? Kan het niet vinden[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 19:32 



 
Profiel   

Ja die bestaat echt.

Deze is alleen uitgeven in Duitsland bij een set.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:29 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:31 



 
Profiel   

Ah, de 3 moest een 2 zijn dus. Dat verklaart het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:06 



 
Profiel   

Ik heb er weer een paardje bij!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 16:53 



 
Profiel   

Is er iemand die een paar paardjes zou willen ruilen? Ik heb ze dubbel en ben niet zo'n repaint held :+ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 10:14 



 
Profiel   

Goner schreef
Is er iemand die een paar paardjes zou willen ruilen? Ik heb ze dubbel en ben niet zo'n repaint held :+ :+

Welke paardjes heb je dubbel? :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 10:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 306 van de 311 [ 7761 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 311  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen