Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 14:46

mina_dero schreef:
de schleich paarden zijn nieuw 7-8 euro maar omdat die van jou tweedehands en oud zijn zijn ze denk ik minder waard maar ik denk dat er andere bakkers zijn die hier meer ervaring meehebben


Niet met je eens. Als modellen uit de collectie gaan en dus niet meer gemaakt worden. Worden ze meer waard.

En naast de gewone modellen heb je nog de limited editions waar je ook meer voor betaald.

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 14:50

Piekosjj schreef:
Hallo allemaal, ik kom dit topic even omhoog schoppen!

Ik ga binnenkort verhuizen naar het buitenland, en nu kerst/sinterklaas eraan komen, gaat al mijn kinderspeelgoed de deur uit en op marktplaats! Het zijn vnl paardendingetjes zoals playmobil, scala en natuurlijk ook wat Schleich paardjes. Ik wou ze eigenlijk voor een klein prijsje wegdoen, maar ik zag op een website dat het merendeel uit de collectie en daar een waarde van 7-8 euro per paardje bij stond!

Ik dacht om eerst hier eens te vragen of dat wel klopt, en of er wellicht hier geintresseerden tussen zitten, voordat ik alles op marktplaats zet.

Mijn paardjes van oud naar nieuw qua datum op de buik:
Lippizaner merrie - 2001
Hannoveraan veulen - 2003
Fallabella - 2003
Haflinger ruin - 2003
Haflinger veulen - 2004
Lippizaner hengst - 2004
Lippizaner veulen - 2004
Haflinger merrie - 2005
Andalusier hengst - 2005
Fries veulen - 2005
Fries merrie - 2005
Arabier hengst - 2007
Hannoveraan hengst - 2008
Quarter Horse hengst - 2008
Dartmoor hengst - 2008

Groetjes :wave:


Alleen de onderste 3 zijn nog in collectie. De rest is er uit.
Ik denk dat je voor de lipizanermerrie 8 tot 15 euro kunt krijgen afhankelijk van de staat waarin het verkeerd.
De rest zal zo rond de 8 euro zitten denk ik.

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 15:21

leestmee schreef:
Piekosjj schreef:
Hallo allemaal, ik kom dit topic even omhoog schoppen!

Ik ga binnenkort verhuizen naar het buitenland, en nu kerst/sinterklaas eraan komen, gaat al mijn kinderspeelgoed de deur uit en op marktplaats! Het zijn vnl paardendingetjes zoals playmobil, scala en natuurlijk ook wat Schleich paardjes. Ik wou ze eigenlijk voor een klein prijsje wegdoen, maar ik zag op een website dat het merendeel uit de collectie en daar een waarde van 7-8 euro per paardje bij stond!

Ik dacht om eerst hier eens te vragen of dat wel klopt, en of er wellicht hier geintresseerden tussen zitten, voordat ik alles op marktplaats zet.

Mijn paardjes van oud naar nieuw qua datum op de buik:
Lippizaner merrie - 2001
Hannoveraan veulen - 2003
Fallabella - 2003
Haflinger ruin - 2003
Haflinger veulen - 2004
Lippizaner hengst - 2004
Lippizaner veulen - 2004
Haflinger merrie - 2005
Andalusier hengst - 2005
Fries veulen - 2005
Fries merrie - 2005
Arabier hengst - 2007
Hannoveraan hengst - 2008
Quarter Horse hengst - 2008
Dartmoor hengst - 2008

Groetjes :wave:


Alleen de onderste 3 zijn nog in collectie. De rest is er uit.
Ik denk dat je voor de lipizanermerrie 8 tot 15 euro kunt krijgen afhankelijk van de staat waarin het verkeerd.
De rest zal zo rond de 8 euro zitten denk ik.


dat is niet waar ze zijn allemaal uit de collectie

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:49

O dan loop ik achter kennelijk

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:55

dat kan natuurlijk hebben jullie de nieuwe collectie al gezien? ik vindt het behoorlijk op eerdere modellen lijken

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:01

Linkje?

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:42

Je mag ze niet delen. Ze zijn overal verwijderd.

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:02


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:20

Ieuw nee, niks voor mij. Ben trouwens nu denk twee jaar geleden gestopt met sparen. Staan nu te verstoffen, wil ze niet kwijt wegens oplopende waarde :')

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:25

ik heb het Instagram account gevonden waar ik alles van heb gescreenshot
https://www.instagram.com/robinschleich.extra/

Trui schreef:
Ieuw nee, niks voor mij.


ik vind ze echt heel erg op oudere modellen lijken en dat vindt ik veel minder leuk maar we zullen zien

manonamber
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-10-17

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:57

hoi ik ben nieuw op bokt superleuke site /3

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:11

leuk welkom op bokt heb je ook schleich?

manonamber
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:47

Ja superveel /3

manonamber
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-10-17

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:55

Vanmiddag lekker bezig geweest

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:03

mina_dero schreef:
oh sorry dat wist ik niet ze stonden op insta dus ik heb er allemaal screenshots van maar als je ze niet mag delen ga ik dat ook niet met jullie doen

edit
https://www.animals-toys.nl/nieuw/nieuw ... uGEALw_wcB
hier staan er een paar maar niet allemaal


wat vindt bokt ervan ik vindt het er heel nep eruit zien al die stippels

_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:44

*zwaait naar oud-favoriet topic*

hoi jongens :) Tijdje geleden dat ik hier mijn neus heb laten zien dus de meesten zullen me wel niet meer kennen :P Ik heb een vraagje voor jullie.

Ik ben ook al een tijdje niet meer met schleich bezig, maar nu heb ik laatst voor de lol een paardje gerepaint en op mp gegooid en het lijkt me wel leuk om dat af en toe eens vaker te doen, maar ik heb eigenlijk geen idee meer van waardes (de winkelwaarde zal ook wel weer wat omhoog gegaan zijn sinds 2 a 3 jaar terug?) en gezien ik op mp allemaal repaints zie staan voor 5 tot 8 euro (dat is toch amper meer of zelfs minder dan de winkelwaarde van een normaal model?) vraag ik me nu wel af wat een repaint nu ongeveer waard is tegenwoordig. (het is natuurlijk wel fijn als ik een beetje winst maak of iig quitte draai ipv alleen maar verlies maak :P )

(en om nog iets flauwer te zijn, zouden jullie me een indicatie kunnen geven van wat deze bijvoorbeeld ongeveer waard zou zijn? (of wat jullie ervoor zouden geven, maar dat staat een beetje aan elkaar gelijk) Voor veulens heb ik al helemaal geen idee. Gemaakt op het friese veulen.)
Afbeelding

Vertel het me alsjeblieft als ik dit niet mag vragen (herinner me nog dat er nogal wat gezeik was over wat je nu wel en niet mocht zeggen maar ik weet echt niet meer alle regels..)

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:00

_roodvos_ schreef:
*zwaait naar oud-favoriet topic*

hoi jongens :) Tijdje geleden dat ik hier mijn neus heb laten zien dus de meesten zullen me wel niet meer kennen :P Ik heb een vraagje voor jullie.

Ik ben ook al een tijdje niet meer met schleich bezig, maar nu heb ik laatst voor de lol een paardje gerepaint en op mp gegooid en het lijkt me wel leuk om dat af en toe eens vaker te doen, maar ik heb eigenlijk geen idee meer van waardes (de winkelwaarde zal ook wel weer wat omhoog gegaan zijn sinds 2 a 3 jaar terug?) en gezien ik op mp allemaal repaints zie staan voor 5 tot 8 euro (dat is toch amper meer of zelfs minder dan de winkelwaarde van een normaal model?) vraag ik me nu wel af wat een repaint nu ongeveer waard is tegenwoordig. (het is natuurlijk wel fijn als ik een beetje winst maak of iig quitte draai ipv alleen maar verlies maak :P )

(en om nog iets flauwer te zijn, zouden jullie me een indicatie kunnen geven van wat deze bijvoorbeeld ongeveer waard zou zijn? (of wat jullie ervoor zouden geven, maar dat staat een beetje aan elkaar gelijk) Voor veulens heb ik al helemaal geen idee. Gemaakt op het friese veulen.)
[ [url=m/quuaWR.png]Afbeelding[/url] ]

Vertel het me alsjeblieft als ik dit niet mag vragen (herinner me nog dat er nogal wat gezeik was over wat je nu wel en niet mocht zeggen maar ik weet echt niet meer alle regels..)


Voor deze repaint zou ik 8 euro geven.
Aparte plek op de schouder. De beentjes hebben een heel mooi kleurverloop.

Enne regels zijn hier kennelijk niet meer. Er wordt volop geslowchat en oneliners geplaatst
Maar het topic is een beetje dood aan het gaan

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:02

Hoi mensen,
Ik zou me hier ook graag willen melden (in de hoop dat vooral ook de mensen die geen oneliners posten meer gaan plaatsen). Ik heb nog niet heel veel Schleich paardjes (8 of zo?) Maar ik ben al wel bezig met een hele grote, houten Schleich schuur/stal :D Ik zal er foto's van opzetten wanneer ik op mijn laptop kan :).

Verder ben ik begonnen aan mijn eerste repaint en maak ik ook allemaal tuig. Daar kunnen jullie ook foto's van verwachten :j

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:37

Ik ga mij hier afmelden.

Mijn schleich hoofdstuk heb ik afgesloten. Sinds ze bij mij in een vritrine kast staan, is het voor mij klaar.

Ik heb nu totaal niet meer de behoefte om te repainten of tuig te maken, dat had ik wel toen ze in een doos lagen, en wou ik ze ook in stalletjes hebben. Nu totaal niet.

Heb een super tijd gehad, maar ik ga nu bezig met een andere hobby van mij, bedankt voor alles. Ik lees het topic denk nog wel mee.

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:22

Awh wat jammer Joyce! Ik volg dit topic al wel heel lang en de creaties die ik van jou voorbij heb zien komen vond ik steeds prachtig <3 Ik snap je keuze wel uiteraard. :j

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:48

Aah dankjewel.
Ik vond niks mooi van mijzelf :o

Sunsetlover

Berichten: 81
Geregistreerd: 30-01-16
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:32

Hey leuk dat er weer een paar terug komen, ik ken jullie nog wel omdat ik vroeger altijd de oude topics door ging lezen en af en toe kwamen jullie ook voor bij vlgsm :):)
Ik heb laatst 3 nieuwe repaints gemaakt en binnenkort krijg ik er weer 2 binnen dus het leek mij wel leuk om alvast mijn zelfgemaakte repaints te laten zien :). Tips zijn welkom :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Als eerste deze custom op de arabier merrie,het is mijn eerste custom. Ik weet niet of dat ik deze al heb laten zien, maar zoja dan is ze hier nog een keer _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze repaint heb ik ook nog gemaakt, ze is mijn eerste vos . In het echt is ze iets minder rood :)

Afbeelding

Afbeelding
Bij deze is het oog op de foto heel donker, dus die is in het echt ook een beetje anders.

Wat vinden jullie ervan?

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:37

Wauw, ze zijn prachtig! Vooral de laatste vind ik heeel mooi. Ik weet niet genoeg over repainten om tips te geven, haha :P Ik ga binnenkort beginnen aan de repaint van een hondje zodat hij op mijn hond gaat lijken :j moet alleen ff iets van spuitlak kopen (ik wil pastel gebruiken).

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:02

Bij mij staat alles nu ook in de kast van zeker 400 euro aan waarde, zonder de ‘veroudering’ (dus dat de waarde groeit) meegeleefd. Kan het niet laten gaan :/

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:39

Toch vandaag weer een nieuw paardje gekregen van Mn vader. Ik weet wel welke ik wil voor Mn verjaardag :p alleen moet ik online nog even kijken want hier hadden ze der nog maar 3, dus wie weet zie ik nog wel een nog mooiere, weet iemand trouwens waar iknu nog aan een belgille popje kan komen goedkoop? Wil toch wel weer gaan beginnen denk ik!
Alleen een beetje vreemd dat er ‘15 op znbuik staat, Tis de 2017 IJslander...