Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 327 van de 362 [ 9029 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330 ... 362  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #25

 
Profiel   

Ninarossier is inderdaad redelijk groot voor dr pony maar kan nog wel omdat je niet meer intensief rijd.
Don110 past mooi vind ik!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 02:41 



 
Profiel   

don110 schreef
Ik vind je nog wel passen Ninarosier!

Ik ben 1,72 en mijn pony is 1,45
[ [url=m/jHvjsa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3ZXEDH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Past ook nog makkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 07:36 



 
Profiel   

marileen26 schreef
Ben ik te lang voor dit paard?
Ik zelf ben 14 jaar en 1.86 en ik weeg 65 kg.
Hier 2 foto's van mij en hem:


Te groot ben je niet, maar te mager is je paard wel heel zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 10:11 



 
Profiel   

nanoukkie schreef
marileen26 schreef
Ben ik te lang voor dit paard?
Ik zelf ben 14 jaar en 1.86 en ik weeg 65 kg.
Hier 2 foto's van mij en hem:


Te groot ben je niet, maar te mager is je paard wel heel zeker!


Ten eerste is dat bericht van een maand terug, dus ik snap de toegevoegde waarde van je bericht nu even niet en ten tweede is dat paard niet te mager, maar wel wat arm bespierd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 11:01 



 
Profiel   

Arm bespierd? Ik noem dit duidelijk te mager. Je hoort de ribben te voelen, maar niet te zien. Ook aan de hals is duidelijk te zien dat het paard wat vlees mist.
Maar misschien is dit helemaal niet haar eigen paard, en kan ze er niks aan doen.
En bovendien gaat het topic hier ook niet over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 16:22 



 
Profiel   

sevke schreef
Arm bespierd? Ik noem dit duidelijk te mager. Je hoort de ribben te voelen, maar niet te zien. Ook aan de hals is duidelijk te zien dat het paard wat vlees mist.

Dat is de eerste foto, 2de is hij gewoon goed.
Bij mijn arabier zijn ook de ribben gewoon zichtbaar, ook als hij "dik in het vlees" zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 16:37 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Ik mag binnenkort voor me eigen pony/paard kijken en ben dus nieuwsgierig of jullie me te groot voor deze pony vinden, dit is mijn 3.5 jarige verzorgpony die ik aan het doorrijden ben voor de eigenaar, ben zelf 1.69 en de pony is ong 1.40 en een fell pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 20:46 



 
Profiel   

Na iets meer dan een jaar geleden hier te posten vraag ik het nog eens opnieuw. Kreeg te tip toen dat het net wel net niet kon, maar dat de pony nog wat bespiering mist. Pony is nu 5 jaar, nog lichtjes overbouwd, ikzelf ben 1m70 en 64kg.
Hoe vinden jullie nu het plaatje? (we moeten nog veeeel werken aan ruggebruik, langere tijd stil gestaan in de zomer met hoefzweer helaas).
Plaatje van vandaag:
[ img ]

Dit was de foto van iets meer dan een jaar geleden ter vergelijking:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 20:58 



 
Profiel   

Jellibie schreef
[ [url=m/tvwkbd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EECO4i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik mag binnenkort voor me eigen pony/paard kijken en ben dus nieuwsgierig of jullie me te groot voor deze pony vinden, dit is mijn 3.5 jarige verzorgpony die ik aan het doorrijden ben voor de eigenaar, ben zelf 1.69 en de pony is ong 1.40 en een fell pony


Ik vind persoonlijk te lang bovenlijf voor het mooie, maar kan nog net.

@Flynnieman
Te zwaar ben je sowieso niet, lekker stevig paardje en dan is het 64 kg niet zwaar. Lengte kan ook wel, al lijk je op de 1e foto langer dan op de 2e, maar beeld kan vertekenen natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 21:02 



 
Profiel   

Flynnieman schreef
Na iets meer dan een jaar geleden hier te posten vraag ik het nog eens opnieuw. Kreeg te tip toen dat het net wel net niet kon, maar dat de pony nog wat bespiering mist. Pony is nu 5 jaar, nog lichtjes overbouwd, ikzelf ben 1m70 en 64kg.
Hoe vinden jullie nu het plaatje? (we moeten nog veeeel werken aan ruggebruik, langere tijd stil gestaan in de zomer met hoefzweer helaas).
Plaatje van vandaag:
[ [url=m/FioLii.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit was de foto van iets meer dan een jaar geleden ter vergelijking:
[ [url=m/RaWUT7.jpg]Afbeelding[/url] ]



ik vind jou echt makkelijk passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 21:03 



 
Profiel   

Kairos schreef
@Flynnieman
Te zwaar ben je sowieso niet, lekker stevig paardje en dan is het 64 kg niet zwaar. Lengte kan ook wel, al lijk je op de 1e foto langer dan op de 2e, maar beeld kan vertekenen natuurlijk


Ja nu je het zegt inderdaad, lijk daar langer maar ben 23 dus wel uitgegroeid lijkt me :'). Ander zadel, heeft daarmee te maken denk ik.
Paardje is ook goed uitgezwaard het afgelopen jaar en ziet er ook eens tuk beter uit in zijn vel. Tussen beide foto's zit 1 jaar

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 21:07 



 
Profiel   

Flynnieman schreef
Kairos schreef
@Flynnieman
Te zwaar ben je sowieso niet, lekker stevig paardje en dan is het 64 kg niet zwaar. Lengte kan ook wel, al lijk je op de 1e foto langer dan op de 2e, maar beeld kan vertekenen natuurlijk


Ja nu je het zegt inderdaad, lijk daar langer maar ben 23 dus wel uitgegroeid lijkt me :'). Ander zadel, heeft daarmee te maken.
Paardje is ook goed uitgezwaard het afgelopen jaar en ziet er ook eens tuk beter uit in zijn vel. Tussen beide foto's zit 1 jaar

[ [url=m/iMcQq4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarom vond ik het ook wel raar :') Lijkt me niet dat je dan nog groeit. Maar ik vind het plaatje wel mooi :) Veel succes samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 21:09 



 
Profiel   

Jellibie schreef
[ [url=m/tvwkbd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EECO4i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik mag binnenkort voor me eigen pony/paard kijken en ben dus nieuwsgierig of jullie me te groot voor deze pony vinden, dit is mijn 3.5 jarige verzorgpony die ik aan het doorrijden ben voor de eigenaar, ben zelf 1.69 en de pony is ong 1.40 en een fell pony


Ik vind je te groot, zeker voor zo’n jong paardje (die waarschijnlijk nog de spieren mist om een verhoudingsgewijs groot persoon te dragen).


Flynnieman schreef
Na iets meer dan een jaar geleden hier te posten vraag ik het nog eens opnieuw. Kreeg te tip toen dat het net wel net niet kon, maar dat de pony nog wat bespiering mist. Pony is nu 5 jaar, nog lichtjes overbouwd, ikzelf ben 1m70 en 64kg.
Hoe vinden jullie nu het plaatje? (we moeten nog veeeel werken aan ruggebruik, langere tijd stil gestaan in de zomer met hoefzweer helaas).
Plaatje van vandaag:
[ [url=m/FioLii.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit was de foto van iets meer dan een jaar geleden ter vergelijking:
[ [url=m/RaWUT7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lekker vooruit gegaan, ik vind het goed passen en dit zadel ook een fijner beeld geven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 21:56 



 
Profiel   

Jellibie schreef
[ [url=m/tvwkbd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EECO4i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik mag binnenkort voor me eigen pony/paard kijken en ben dus nieuwsgierig of jullie me te groot voor deze pony vinden, dit is mijn 3.5 jarige verzorgpony die ik aan het doorrijden ben voor de eigenaar, ben zelf 1.69 en de pony is ong 1.40 en een fell pony


Ik vind je te groot voor deze pony. Bovenlijf past gewoon niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 23:27 



 
Profiel   

Flynnieman past
Jellibie te groot

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 13:09 



 
Profiel   

Wat vinden jullie van deze combinatie? Dit is de tweede keer dat ik echt ging “rijden”. Hij is 3,5 dus groeit als het goed is nog en er moet natuurlijk nog heel wat bespiering op :)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 00:06 



 
Profiel   

Ik vind je prima passen hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 00:11 



 
Profiel   

Past makkelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 01:01 



 
Profiel   

Met mn voorstanders eens, past makkelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 10:35 



 
Profiel   

Ik twijfel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 17:16 



 
Profiel   

Makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 17:20 



 
Profiel   

@boras : serieus?? Als dat al niet meer past, kunnen we beter met zijn allen onze laarzen aan de wilgen hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:09 



 
Profiel   

Past prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:45 



 
Profiel   

Ik snap de twijfel van Boras.
Qua benen en gewicht past het makkelijk. Het is echter een vrij kort paard waardoor het bovenlichaam vrij lang wordt op die eerste foto. Het zou echter ook net de hoek van die foto kunnen zijn en de wat ongemakkelijke houding omdat Eline volgens mij niet in dat zadel past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:46 



 
Profiel   

Bowo schreef
Ik snap de twijfel van Boras.
Qua benen en gewicht past het makkelijk. Het is echter een vrij kort paard waardoor het bovenlichaam vrij lang wordt op die eerste foto. Het zou echter ook net de hoek van die foto kunnen zijn en de wat ongemakkelijke houding omdat Eline volgens mij niet in dat zadel past.


Dat zie ik ook
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 19:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 327 van de 362 [ 9029 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330 ... 362  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen