Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 118 van de 122 [ 3033 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Heb jij een instagram account voor je paard?

 
Profiel   

Oh nee deze is prima hoor, had nog niet gezien dat ik al was toegevoegd toen ik reageerde. Dankjewel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 18:04 



 
Profiel   

_Snow_White schreef
Ik zit in één pod, maar zou het ook leuk vinden om in een andere te zitten. Ik ben de laatste tijd erg actief omdat het rustig is op het werk :+

Ik vind het trouwens ook wel raar hoe sommige foto's echt aanslaan, maar anderen helemaal niet. Reach is hoevaak accounts de foto tegen zijn gekomen, dus waarom komen ze die andere foto's niet tegen? Snap er niet zo veel van haha

[ [url=m/RFi21R.png]Afbeelding[/url] ]



Hoe kom je daar dan? Ik ben nog niet zo handig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 18:58 



 
Profiel   

TurboDi schreef
Jullie zitten beiden in 1 van de 2 pods, voeg ik jullie aan de ander toe zit je wel met veeeeel dezelfde mensen, idk of dat handig is :Y)


Hihi kan wel toch we hebben weer plekjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 20:44 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
TurboDi schreef
Jullie zitten beiden in 1 van de 2 pods, voeg ik jullie aan de ander toe zit je wel met veeeeel dezelfde mensen, idk of dat handig is :Y)


Hihi kan wel toch we hebben weer plekjes :D

Ik vind t prima :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 20:47 



 
Profiel   

Even een andere vraag, ik zie dat sommige mensen super leuke frontjes voor de highlights hebben. Hoe hebben jullie dat gedaan? Met een app of programma?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 14:59 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Even een andere vraag, ik zie dat sommige mensen super leuke frontjes voor de highlights hebben. Hoe hebben jullie dat gedaan? Met een app of programma?

Story art! Is een app

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 15:22 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Even een andere vraag, ik zie dat sommige mensen super leuke frontjes voor de highlights hebben. Hoe hebben jullie dat gedaan? Met een app of programma?


Met Microsoft Paint 3D :')
Maar er zijn ook prima apps voor, ze hadden alleen niet precies wat ik graag wilde haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 15:23 



 
Profiel   

TurboDi schreef
_Lobke_ schreef
Even een andere vraag, ik zie dat sommige mensen super leuke frontjes voor de highlights hebben. Hoe hebben jullie dat gedaan? Met een app of programma?

Story art! Is een app


Dankjewel! :D storyart heb ik ook maar ik wil graag alles in 1 stijl en met Story art heb je verschillende symbolen in verschillende stijlen. Of ik doe iets verkeerd dat kan natuurlijk ook :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 16:28 



 
Profiel   

_Snow_White schreef
_Lobke_ schreef
Even een andere vraag, ik zie dat sommige mensen super leuke frontjes voor de highlights hebben. Hoe hebben jullie dat gedaan? Met een app of programma?


Met Microsoft Paint 3D :')
Maar er zijn ook prima apps voor, ze hadden alleen niet precies wat ik graag wilde haha.


Die van jou zijn wel echt heel mooi! Zou een echte digibeet dat ook kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 16:29 



 
Profiel   

Ik gebruik er Canva voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 17:05 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
_Snow_White schreef
Met Microsoft Paint 3D :')
Maar er zijn ook prima apps voor, ze hadden alleen niet precies wat ik graag wilde haha.


Die van jou zijn wel echt heel mooi! Zou een echte digibeet dat ook kunnen?


Ik denk het wel :j

Ik heb de achtergrond van google af en dan een transparante zwarte cirkel erop gezet.
De symbooltjes heb ik geselecteerd met de "magic select" knop, op de goede plek geplaatst en dan met het vulemmertje wit ingekleurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 17:12 



 
Profiel   

Ahh top dankjewel voor jullie ideeën en tips. Het is me gelukt met de app 'highlights'. Nu nog even nadenken wat ik allemaal zou willen maar ik heb nu alles wel mooi in één stijl :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 18:21 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met iedereen? Ik krijg de laatste tijd er steeds meer volgers bij super leuk. Qua likes verschilt de ene post met de andere post heel erg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 17:29 



 
Profiel   

Bij mij groeien de volgers ook weer! Likes wisselt Indd erg

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 17:33 



 
Profiel   

Volgers gaat hier ook erg goed, ben inmiddels de 3k ook weer voorbij.
Likes blijft lastig, ik kan het echt nooit verspellen wanneer een post het goed gaat doen. Normaal zit ik rond de 140 en dan gaat er ineens een de 500 voorbij om dan de volgende post niet eens 100 te halen :o? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 17:44 



 
Profiel   

Wat fijn dat bij jullie de volgers ook weer groeien! Ja dat met die likes is wel heel gek...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 17:59 



 
Profiel   

Ik heb niet zoveel volgers als jullie allemaal, maar als jullie toch een kijkje willen nemen; 2_Big_Brown_Fluffy_Ears

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 00:33 



 
Profiel   

Ik ben ook weer erg actief op mijn account en het lijkt me leuk om via bokt wat meer leuke accounts te volgen. :)

Je kunt ons vinden op @lifeofgaiya of je kunt op de link klikken in mijn onderschrift. Ik volg je terug :D

[ img ]

Mocht er trouwens nog een plekje vrij zijn bij iemand in een bokt pod laat het me even weten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 02:06 



 
Profiel   

Wat leuk twee nieuwe mensen! Welkom!

Caprlole79: ik heb je account gevonden en ik ben je gaan volgen! :D

Mcjv:Super leuk! Wij volgen elkaar al!

Hoe gaat het hier verder met iedereen? Bij mij gaan de likes de laatste tijd wel goed. Het helpt als ik een beetje op een dag en tijd post waar de meerderheid niet post. En het weer heeft ook invloed, posten op een regenachtige dag heeft veel meer succes dan op een warme zonnige dag :P

Dat waren mijn tips voor nu :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 17:48 



 
Profiel   

Ik ben ook weer actiever geworden! Heb nog niet veel volgers maar dat komt vanzelf wel,

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 19:58 



 
Profiel   

Leuk dat er hier al zoveel accounts zitten die we al volgen. :D

Wij gaan inmiddels bijna naar de 1000, nog 10 te gaan dacht ik *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 10:35 



 
Profiel   

mcjv schreef
Leuk dat er hier al zoveel accounts zitten die we al volgen. :D

Wij gaan inmiddels bijna naar de 1000, nog 10 te gaan dacht ik *\o/*

Wauw! Dat is hier nog een droom :')

Ik hoopte dat ergens het sneeuwbal effect begon maar dat blijft nog even uit.
Zit ook nog te strugglen wat volgers nou graag zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 10:40 



 
Profiel   

Ik ben vannacht over de 5000 volgers heen gegaan, super gaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 11:12 



 
Profiel   

Leuk! Ik hang al een tijdje rond de 1600-1700. Maar ben ook druk dus niet altijd tijd om overal actief op te reageren, en merk dat dat ook scheelt in de zichtbaarheid. Wel probeer ik wat meer nu op verschillende tijdstippen te plaatsen. Dat lijkt wel te helpen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 11:46 



 
Profiel   

Nou ik zit bijna op de 200 whoehoe! :') _O-
Nee ik doe het niet zo zeer voor hoeveel volgers ik heb. Vind het leuk om te posten over mijn pony’s maar ook om anderen te volgen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 12:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 118 van de 122 [ 3033 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen