Youtube kanalen om wat van optesteken

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SjorsVdPBx

Berichten: 3
Geregistreerd: 08-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:18

xDaninex schreef:
TerraHowrse schreef:
Oh, zie de modopmerking nu pas. Sorry.

Punt is imo wel gemaakt, te groot.


Ze is nogmaals niet te groot maar aan de grote kant. Hou je commetaar voor je.



Ik ben 13 en mag bijna niet meer op een d-pony rijden... dus ik snap je dan niet helemaal...

nonosb
Berichten: 93
Geregistreerd: 30-01-14
Woonplaats: Holten

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:22

Voor informatie raad ik our.mini.ponies absoluut af. Ik begrijp dat ze zelf veel schik heeft maar de informatie die ze geeft is meer fout als goed :x
Ik ben fan van snuitable aanrader. Ze doet ontzettend veel verschillende dingen en legt alles duidelijk uit.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:23

nonosb schreef:
Voor informatie raad ik our.mini.ponies absoluut af. Ik begrijp dat ze zelf veel schik heeft maar de informatie die ze geeft is meer fout als goed :x
Ik ben fan van snuitable aanrader. Ze doet ontzettend veel verschillende dingen en legt alles duidelijk uit.

Mee eens. :j

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:24

xDaninex schreef:
TerraHowrse schreef:
Oh, zie de modopmerking nu pas. Sorry.

Punt is imo wel gemaakt, te groot.


Ze is nogmaals niet te groot maar aan de grote kant. Hou je commetaar voor je.

En aan de grote kant is ook te groot :D

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:25

Ik lees al even mee. Maar om het onderwerp dan even af te sluiten,
ik probeer met mijn video's wat instructie mee te geven en toch ook video's te uploaden waarbij lol met je knol voorop staat.
Dit is mijn kanaal :D
https://m.youtube.com/channel/UCB5zKRDPMz5Tn21a2qR7ciQ

Zelf volg ik Hoefwijzer (vind haar heel erg spontaan en positiviteit uitstralen)
Felinehoi (maakt leuke videos en vind haar paard echt een geweldig dier)
Snuitable(Erg vriendelijk met haar paarden en ze geeft superveel handige en informatieve informatie)
Hart voor paarden (ben het soms niet helemaal eens met de manier waarop ze rijden maar je kan echt zien dat de liefde voor het paard hier voorop staat)
En ik kijk nog een aantal kleinere kanalen die ik hier op bokt ben tegengekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:26

Om even terug te komen op het kanaal van Fenna (hoefwijzer). Ik kijk haar video's al een tijdje en vind haar juist zo spontaan! Afgelopen week was ik bij haar om foto's te maken van Noura, waarbij Fenna tegen mij zei. Ik wil eigenlijk niet zonder cap op Noura omdat ik toch wel een voorbeeldfunctie heb. Gaf haar groot gelijk en vind het juist goed dat ze dit zo zegt!

LunaBQ
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-06-16

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 11:13

Hey ik kijk best veel kanalen eigelijk, ik vind bijna alle paardenyoutubers die goede kwaliteit & leuke videoś maken wel leuk! zelf heb ik ook youtube! Vorige week 500 abbonees gehaald maar nu al 1 week niks geplaatst omdat ik mn kanaal een beetje ga ´veranderen'qua naam enzo dus dat ga ik vandaag even doen?filmen mijn kanaal heet nu nog cutie.powns maar word veranderd maar hebben jullie nog tips ofzo die ik gelijk kan meepakken bij de verandering?

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:57

Hoi allemaal.

Er is tegenwoordig zo veel te zien op Youtube en je kijkt gewoon wat je leuk vind en wat je niet leuk vind kijk je niet. Ik ben misschien wat oud daar voor maar begrijp al die haat (reacties) niet zo.
Iedereen doet gewoon zijn best om van zijn of haar kanaal het beste te maken.

Ik volg ook alle grote YouTube kanalen en vind ze allemaal leuk en spontaan.

Ik werk zelf als groom voor een professionele stal en heb een bijrijpaard hier vlog ik over op mijn kanaal. Link vind je hier onder in de beschrijving.

Vind je het nou interessant neem dan een kijkje. En vind je mijn kanaal leuk vergeet dan niet te abonneren. *\o/*

Vind je het niet leuk dan sorry maar:
I'm only human after all. Don't put the blame on me.


Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:12

https://www.youtube.com/watch?v=O3ggYJgCS4w

Moet er toch wel om lachen dat Feline eerst naar Peter gaat wanneer ik er niet ben waar ik al van baal, en daarna gaat ze ook nog naar Tolbert bij de training kijken net in de week dat ik niet kom kijken haha :') leek me wel grappig om haar eens te zien :P

felinehoi

Berichten: 514
Geregistreerd: 31-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:06

FennavanDam schreef:
sardientje schreef:
sardientje fabrics had die reactie geplaatst. ik dus :P
haha ik moest er iets van zeggen. wat een idioot zeg. pokemon te paard, wtf
ik snap die fenna niet. alles is leuk en aardig totdat je iets zegt wat ze niet horen wil, dan is het niet meer leuk. als ik had geweten dat er zo'n mens achter de computer zat...



Wat onvolwassen om zo over iemand te praten.

Anoniem schreef:
Pfff jemig wat een aanstellers zijn jullie zeg :'). Die meid van HoefWijzer doet het hartstikke veilig en zegt zelf ook dat veiligheid het belangrijkste is. Ze heeft een doodbraaf paard en die kent ze door en door. Dan mag ze toch zelf bepalen wat ze doet? Ik zie liever iemand veilig Pokémon Go spelen dan rijden zonder cap. Felinehoi filmt ook op haar paard, moet ze daar dan ook meteen mee stoppen? Echt een stelletje moraalridders hier, bah.

Dat ze ontzettend boos wordt in de reacties vind ik ook ontzettend overtrokken. Ik vind haar volwassener reageren dan menig bokker in dit topic :=.


Dankjewel, ik ben blij dat iemand even voor me opkomt. Vaak vergeten mensen dat YouTubers ook maar mensen (en meestal zelfs nog kinderen) zijn. Als ze het zelf zouden doen, hadden ze ook niet graag zulke reacties over zich heen gekregen.


Ik ben nu ook wel benieuwd wat hier verder nog over stond en naar wie gequote werd:

Dat ze ontzettend boos wordt in de reacties vind ik ook ontzettend overtrokken. Ik vind haar volwassener reageren dan menig bokker in dit topic

Bij de zoekresultaten zie je de zin nog staan, maar zie dat reacties verwijderd zijn om bepaalde redenen...

its_laraa

Berichten: 961
Geregistreerd: 30-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:40

Jeetje wat een gezeik hier in het topic zegg... en wat hebben sommige mensen toch kinderachtige reacties...
Dacht dat dit topic er was om youtubers aan te raden?? Niet om ze af te kraken... Iedereen doet altijd hartstikke zijn best om videos te maken!!

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:09

Mijn favorieten kanalen /3 :
- Felinehoi (vlogs en leerzaam)
- Hart voor Paarden (leuke vlogs en soms leerzaam)
- Romy Oudshoorn (hele gezellige vlogs)
- Snuitable (leerzame en leuke vlogs/ videos)
- Nurturehorses (ongelooflijke edits)
- Dancinghorses (geweldige vrijheidsdressuur muziekvideos)
- Equi Smits (leuke vlogs, kan supergoed rijden)
- Oreoliberty (fantastice vrijheidsdressuur en engelse uitlegvideos)
- EquestianPrep (Amerikaans kanaal)
- Nativehorse (vrijheidsdressuur muziekvideos)
Verder kijk ik nog een hele hoop andere youtubers, maar dit zijn mijn favorieten.

En ik hoop ook nog een eigen youtube kanaal(iza_things) met vlogs over Amerika en paardrijden:
https://youtu.be/PHPJD1R64oQ

https://youtu.be/PHPJD1R64oQ

FennavanDam

Berichten: 59
Geregistreerd: 31-12-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:32

felinehoi schreef:
Ik ben nu ook wel benieuwd wat hier verder nog over stond en naar wie gequote werd:

Dat ze ontzettend boos wordt in de reacties vind ik ook ontzettend overtrokken. Ik vind haar volwassener reageren dan menig bokker in dit topic

Bij de zoekresultaten zie je de zin nog staan, maar zie dat reacties verwijderd zijn om bepaalde redenen...


Volgens mij ging dat over mij, omdat ik volgens paar bokkers dus heel lelijk uit de hoek kon komen en daarna kwam iemand even voor me op. :)



its_laraa schreef:
Jeetje wat een gezeik hier in het topic zegg... en wat hebben sommige mensen toch kinderachtige reacties...
Dacht dat dit topic er was om youtubers aan te raden?? Niet om ze af te kraken... Iedereen doet altijd hartstikke zijn best om videos te maken!!


Helemaal mee eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:07

Ik zie nu pas je reactie, felinehoi, maar in jouw post heb je het over mijn bericht en op wie ik reageerde. Dat waren onder andere deze reacties plus de hele discussie omtrent het Pokémon Go op je paard maar die heb ik er niet bij gezet. Het leukste is ook nog dat ik na mijn reactie uitgemaakt werd voor een onaardig persoon die over alles en iedereen wat onaardigs te vermelden heeft :'). Iets met een pot en een ketel :=...? Het valt me trouwens op dat degenen die eerst lelijk over Fenna spraken, heel wat milder over haar doen nu ze gereageerd heeft. Stoer achter een schuilnaampje praten totdat de persoon waar je het over hebt ook een reactie plaatst met een verzoek naar uitleg, dan ben je toch ineens niet zo stoer meer. Typisch weer -O-.

sardientje schreef:
trouwens, hoefwijzer is ook wel leuk als je niet compleet wil worden afgezeken als een klein kind. als je het niet met haar eens bent in de reacties word ze een partij boos!

EvalynnS schreef:
Helemaal mee eens, ik gaf laatst een goedbedoelde tip, dit kon gewoon niet negatief geïnterpreteerd worden en toen nog kreeg ik een lading over mij heen van haar.. Zo laat je je ook wel kennen als youtuber zijnde. En haar laatste video ging over pokemon go spelen tijdens het paardrijden. Hoe gevaarlijk wil je het hebben? Heb daar maar niet gereageerd want ik zag dat iemand anders er al een reactie onder had geplaatst en dat viel ook niet helemaal goed :')

Qua youtubers vind ik felinehoi, madeefleur en Jill Huijbregts Dressagevlog erg leuk om te kijken :)

AlwaysH schreef:
*knip*

@discussie; Ilse vind ik vervelend, ze heeft me via InstaGram uitgelegd dat ik Raymond verkeerd rijd (en nee, dit deed ze niet bepaald vriendelijk), CuteShetLandPony heeft me ook al 'niet zo netjes' beantwoord, en HoefWijzer is hartstikke aardig, maar vergeet bij sommigen dat het grote fans zijn en kan ontzettend vuil uit de hoek komen.
Keek het alle drie, nu alleen nog HoefWijzer.

TerraHowrse schreef:
Hoefwijzer is nog best leuk maar jeetje wat kan die fel zijn soms!

spookyjim schreef:
Ja, zo werd ze net boos omdat iemand het er niet eens mee was dat ze Pokémon Go te paard speelt. Dat je een andere mening hebt, ala. Maar ga dan niet lopen zeiken als een kind van 4.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:14

Anoniem schreef:
Het leukste is ook nog dat ik na mijn reactie uitgemaakt werd voor een onaardig persoon die over alles en iedereen wat onaardigs te vermelden heeft :'). Iets met een pot en een ketel :=...? Het valt me trouwens op dat degenen die eerst lelijk over Fenna spraken, heel wat milder over haar doen nu ze gereageerd heeft. Stoer achter een schuilnaampje praten totdat de persoon waar je het over hebt ook ineens meepraat, dan ben je toch ineens niet zo stoer meer.


TerraHowrse schreef:
Hoefwijzer is nog best leuk maar jeetje wat kan die fel zijn soms!

FennavanDam schreef:
TerraHowrse schreef:

Zou ik mogen vragen wat je daar mee bedoelt?

Ja hoor, mag je zeker vragen. Ik zeg het dus dan moet ik me ook verantwoorden :)

Ik vind dat je heel fel kan reageren in de comments op mensen die je tips geven. Vaak zijn dat ook nog tips waarvan ik denk dat die je heel goed kunnen helpen, maar je vat het vaak meteen op als kritiek.

Ik heb me daarna netjes verantwoord :) volgens mij heb ik jou (Pernilla) niet uitgemaakt voor onaardig persoon (voel me niet aangesproken iig).

Bovendien, als er heel veel mensen zeggen dat Fenna best fel kan zijn soms zal daar misschien wel een kern van waarheid in zitten??

En stoer doen achter een schuilnaampje doe ik overigens niet aan :') Terra is mijn eigen naam, sterker nog, je hoeft niet eens moeite te doen en je hebt zelfs mijn telefoonnummer en adres al :')

Anoniem

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:18

Mijn reactie is eigenlijk ook niet aan jou gericht, TerraHowrse ;) (maar mocht je je aangesproken voelen is dat ook prima natuurlijk :D). Ik bedoelde jou dan ook niet met degene die mij onaardig heeft genoemd (en eerlijk, het zal me aan m'n reet roesten wat iemand over me zegt maar ik vond dit geval wel heel erg typisch :')), mocht je willen weten wie het is kun je dat makkelijk terugzoeken maar ik heb geen zin energie in haar te steken :=.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:19

Anoniem schreef:
Mijn reactie is eigenlijk ook niet aan jou gericht, TerraHowrse ;) (maar mocht je je aangesproken voelen is dat ook prima natuurlijk :D). Ik bedoelde jou dan ook niet met degene die mij onaardig heeft genoemd (en eerlijk, het zal me aan m'n reet roesten wat iemand over me zegt maar ik vond dit geval wel heel erg typisch :')), mocht je willen weten wie het is kun je dat makkelijk terugzoeken maar ik heb geen zin energie in haar te steken :=.

Ik voelde me idd niet echt aangesproken maar wou toch even reageren haha :=

felinehoi

Berichten: 514
Geregistreerd: 31-01-11

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 01:14

OK bedankt Pernilla!

Dacht even dat het over mij ging ( ik maak helaas ook wel eens ruzie onder videos... )
Het is altijd een combinatie van het moment, hoe je je voelt die dag, hoeveel zeik reacties je al hebt gekregen (of misschien wel ander soort maar die je al dacht voor te zijn door er al antwoord op te geven in de video zelf maar helaas mensen reageren niet altijd pas na het kijken) en ga zo maar door....

Ik zeg altijd je kan niet iemand beoordelen op iets als je niet zelf in zijn/haar schoenen hebt gestaan... Buiten dat vat je iets op social media 9/10 keer op als een belediging oid, terwijl het indd aardig bedoeld kan zijn. (niet alleen wij die zo reageren maar ook die op jou reageren)

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 09:06

Hoi! Ik kom dit topic even een schopje geven.

Ik vind het echt heel kinderachtig hoe sommige mensen reageren. Fenna en Feline en andere youtubers weten heus wat ze doen. Ook zeggen ze vaak bij een video, zoals bijv pokemon go, dat veiligheid voorop staat. Ik ben het dan ook eens met its_laraa.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 10:38

soesje321 schreef:
Hoi! Ik kom dit topic even een schopje geven.

Ik vind het echt heel kinderachtig hoe sommige mensen reageren. Fenna en Feline en andere youtubers weten heus wat ze doen. Ook zeggen ze vaak bij een video, zoals bijv pokemon go, dat veiligheid voorop staat. Ik ben het dan ook eens met its_laraa.

Iets met oude koeien uit de sloot halen?

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 10:43

Nee ik zeg gewoon wat ik ervan denk. Was niet aanvallend bedoeld, sorry als dat zo overkwam.

Verder vind ik veel nederlandstalige youtubers die o.a. informatieve video's maken best interressant. Ik steek er meestal wel wat van op :)

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:04

Zullen we weer on-topic gaan praten? Over welke youtubekanalen je iets van op kunt steken in plaats van off-topic over wat wel en niet kan in een video.

Zelf kijk ik op het moment veel van Snuitable's oude videos. :) Ik vind ze erg leerzaam en het zijn er een hele hoop.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 15:13

FennavanDam schreef:
AlwaysH schreef:


Wat jammer dat je moet stoppen met verzorgen van Pleasure.... :(:)

@discussie; Ilse vind ik vervelend, ze heeft me via InstaGram uitgelegd dat ik Raymond verkeerd rijd (en nee, dit deed ze niet bepaald vriendelijk), CuteShetLandPony heeft me ook al 'niet zo netjes' beantwoord, en HoefWijzer is hartstikke aardig, maar vergeet bij sommigen dat het grote fans zijn en kan ontzettend vuil uit de hoek komen.
Keek het alle drie, nu alleen nog HoefWijzer.


Zou ik mogen vragen waarom je vind dat ik ontzettend vuil uit de hoek kan komen?


Natuurlijk! (Hoe bedoel je laat :+ )
Ik weet zo even niet meer welke video's het waren, maar het waren video's met fans en de manier hoe je soms met hun commentaar/enthousiasme/vragen omgaat. Dan ben je een lieve meid en maak je ineens een opmerking waarvan ik denk 'oh, huh?'.
Verder niks mis met je hoor! Ik kijk nog regelmatig je video's.

Edit; Ik heb even teruggelezen etc, nu weet ik het weer (heb enige tijd geen YT gekeken). Mijn mening is inderdaad dat je soms wat boos overkomt op reacties, waarbij ik dan denk: 'reageer dan gewoon niet, dat bespaart woede en verkeerde opvattingen!'
Laatst bijgewerkt door AlwaysH op 12-04-17 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 15:16

felinehoi schreef:
OK bedankt Pernilla!

Dacht even dat het over mij ging ( ik maak helaas ook wel eens ruzie onder videos... )
Het is altijd een combinatie van het moment, hoe je je voelt die dag, hoeveel zeik reacties je al hebt gekregen (of misschien wel ander soort maar die je al dacht voor te zijn door er al antwoord op te geven in de video zelf maar helaas mensen reageren niet altijd pas na het kijken) en ga zo maar door....

Ik zeg altijd je kan niet iemand beoordelen op iets als je niet zelf in zijn/haar schoenen hebt gestaan... Buiten dat vat je iets op social media 9/10 keer op als een belediging oid, terwijl het indd aardig bedoeld kan zijn. (niet alleen wij die zo reageren maar ook die op jou reageren)


Maar het is toch de kunst om die zeikreacties te negeren? Marley is jouw pony, wat je doet is jouw keuze, dat je dat op YT plaatst is jouw keuze. Sommige 'fans' draaien daar wat op door.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je heel vaak heel negatief over fans (of dus juist haters) vindt praten, maar dat is een beetje jouw eigenschap dus daar is niks mis mee.

Misschien dat je over een tijdje terugkijkt en denkt: 'Hé, ik ben behoorlijk verbeterd met mijn boosheid uiten!'

paard21

Berichten: 131
Geregistreerd: 12-04-17
Woonplaats: Lelystad

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 18:33

Ik vind Felinehoi, Hart voor Paarden, Romy Oudshoorn, Snuitable en Hoefwijzer erg leuk! :)