Youtube kanalen om wat van optesteken

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:46

Esra makat wel grapjes tussendoor vind ik, speelt met de honden etc!:)

anna_gail

Berichten: 165
Geregistreerd: 26-07-15

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:00

Over ilse visser.ik vind haar echt 1000% niks ze heeft me zelf uit gescholden voor k▪twijf.Omdat ik toen had gereagered op een van dr video's. Ze noemt mensen penny's terwijl zij zelf nog onder het penny niveau zit.Haar konijn was laatst dood gegaan Door maden ,hij had "ineens" een gat in zijn buik zitten. Als je zo goed voor je dieren bent zoalsze zelf zegt dat ze is zie echt wel dat je konijn onder de maden zit.Ook plaatst ze haat reacties op andere (kleinere) kanalen,maar als die kanalen een winactie doen dan doet ze toch wel mee....Ik kan genoeg dingen zeggen over haar maar ik ga geen woorden meer vuil maken aan haar.

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:05

Wauw, denk je dat ze op ChanNa ChanNa haat zou plaatsen?

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:06

anna_gail schreef:
Over ilse visser.ik vind haar echt 1000% niks ze heeft me zelf uit gescholden voor k▪twijf.Omdat ik toen had gereagered op een van dr video's. Ze noemt mensen penny's terwijl zij zelf nog onder het penny niveau zit.Haar konijn was laatst dood gegaan Door maden ,hij had "ineens" een gat in zijn buik zitten. Als je zo goed voor je dieren bent zoalsze zelf zegt dat ze is zie echt wel dat je konijn onder de maden zit.Ook plaatst ze haat reacties op andere (kleinere) kanalen,maar als die kanalen een winactie doen dan doet ze toch wel mee....Ik kan genoeg dingen zeggen over haar maar ik ga geen woorden meer vuil maken aan haar.


Je vergeet Shetlanderkindjes... toen ze 2 dagen dr nieuwe paard had :')

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:07

Echt waar? Wat is er nou weer mis met shetlandermeisjes? Ik hou zelf niet echt van Shetlanders ofzo maar dan ga ik geen bijnamen verzinnen.

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:13

Het grappige was, ze was net 2 weken lang met haar verzorgshet gestopt := en toen kreeg ik het naar mijn hoofd geslingerd omdat ze zich ineens heel goed voelde en alleen omdat ik in de comments ''tip: de longeerlijn iets meer van de grond houden'' had getypt..

Antwoord: ''Hahahahaa dit is vast een shetlanderkindje hahaha''
>;) 8)7

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:15

Echt? Dat zou ik nooit doen. :o Ik blijf altijd netjes al krijg ik af en toe haat.

anna_gail

Berichten: 165
Geregistreerd: 26-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:00

AlwaysH schreef:
Wauw, denk je dat ze op ChanNa ChanNa haat zou plaatsen?

Kan best. Ze geeft geregeld haat op 1 kanaal en dat is cuteshetlandpony.en nog een paar maar dat weet ik niet precies.Toen Noa van cuteshetlandpony een winactie had schreef ze iets van : ja je video's zijn zo leuk en ik kan die shet spulletjes heel goed gebruiken voor mijn verzorgshetlander gloepertie.terwijl ze die niet meer verzorgt .

Ook verkoopt ze spulletjes die je voor de zelfde prijs nieuw kan kopen of nog goedkopen,ze had een zweetdeken gekocht voor €20 omdat er een paar zwarte strepen opstond en die verkocht ze voor €35 euro.

Ook als ze een winactie doet dan is het waarschijnlijk oud spul van haar die je gratis bij de penny kreeg.

Ik ben nu ook aan het starten met een yt kanaaltje (heb nu 50 abonees. Ik had er al 30 toen in nog geen vids maakt best raar :') ) . Waarschijnlijk gaat ze ook wel haten op mij omdat ik tips geef maar dat kan ze niet hebben. Achja he gelukkig ben ik haar niet

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:02

Dacht al, 50 is al best veel!
Ik vraag me dan ook serieus af, en niet kn dat ik een ego ben, maar hoe komt Ilse aan zoveel abonnees? Ik heb er 74 en ik edit, plan alles...
Video's zijn HD...

Oneerlijk.

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:09

AlwaysH schreef:
Dacht al, 50 is al best veel!
Ik vraag me dan ook serieus af, en niet kn dat ik een ego ben, maar hoe komt Ilse aan zoveel abonnees? Ik heb er 74 en ik edit, plan alles...
Video's zijn HD...

Oneerlijk.

Mensen houden van probleemmensen.. Verder is zij een van de weinige die zulke rare (paarden)dingen op yt zet, terwijl er genoeg goedgeorganiseerde kanalen zijn!

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:12

Dat zal het dan wel zijn...

Vind trouwens Noa van cuteshetlandpony ook geen goed voorbeeld :o Ze rijdt bijna alleen maar zonder zadel en ik vind haar echt bijna te groot. Het past nog net, maar straks doen mensen heg na.

anna_gail

Berichten: 165
Geregistreerd: 26-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:18

AlwaysH schreef:
Dat zal het dan wel zijn...

Vind trouwens Noa van cuteshetlandpony ook geen goed voorbeeld :o Ze rijdt bijna alleen maar zonder zadel en ik vind haar echt bijna te groot. Het past nog net, maar straks doen mensen heg na.


Ik vind haar ook niet echt een goed voorbeeld want ze wil met neckrope rijden terwijl ze dat dus nog niet kan.ze was dus Aan het rijden maar ze kreeg hem niet meer gestopt.dus toen begon ze maar met trekken :( maar Noa accepteert tips wat beter.
En ze wordt inderdaad wel te groot ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:18

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om ontopic te blijven. TS vraagt naar YouTube kanalen over paarden en paardrijden. Het bespreken van wie of wel (of niet) aardig is, valt onder offtopic. Alvast bedankt.

anna_gail

Berichten: 165
Geregistreerd: 26-07-15

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:30

Ik vind felinehoi leuk maar niet zo van de uitleg de video's van paardenpraattv waren ook wel leerzaam, maar ik vind die van nu een beetje meer voor de beginners. de oudere video's zijn leerzamer en dan heb ik het vooral over die van esra.ook kijk ik naar een engels kanaal maar ik weet niet meer welke...

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:44

Hoihoi iedereen.
Ik ben Aafke en werk een aantal dagen in de week op een professionele stal. Opfok en trainen en uitbrengen op wedstrijden in de dressuur en spring sport (verschillende niveaus). Ik werk als groom en maak hier vlogs over en leg in de vlogs veel dingen uit.

Neem gerust eens een kijkje op mijn kanaal.
Hopelijk vinden jullie het leuk en stel gerust vragen in de reacties of geef aan waar je graag een x een vlog over wil zien. Kanaal link hier onder ⬇️

Groetjes Aafke

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 23:03

AlwaysH schreef:
Nee klopt, maar toch vind ik wel at we complimenten naar Destiny mogen uitgeven, want ze doet het voor zo'n jonge YouTuber goed! Ik merk ook wel eens dat er soms volwassenen zijn die denken dat we geen nuttige informatie kunnen geven... Ik heb ook gewoon prima dingen geleerd die ik heel graag doorgeef aan leergierige YouTube kijkers! (Ik ben van ChanNa ChanNa)


Ga ik even opzoeken.

Nog wat die ik leuk vind zijn:
Nuggetbaze
Hoefwijzer
Snuitable
Fabientje
Pimabigail

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 23:10

Kampioen! Doet sinds kort trouwens ook instructie video's!

En leuk dankjewel!

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 23:16

Geabonneerd ChanNa ChanNa

Kidrauhl
Berichten: 264
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 23:30

AlwaysH schreef:
Dacht al, 50 is al best veel!
Ik vraag me dan ook serieus af, en niet kn dat ik een ego ben, maar hoe komt Ilse aan zoveel abonnees? Ik heb er 74 en ik edit, plan alles...
Video's zijn HD...

Oneerlijk.



Heel eerlijk.. Ik ben gewoon op Ilse geabonneerd omdat ik het grappig vind om altijd die comments te lezen onder haar video's :9

----
Oh sorry, had de moderator opmerking nog niet gezien :D Maar zal vanaf nu niet meer offtopic gaan.

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 06:45

@HorseSandS, dankjee!
@Kidrauhl, ja ik ook hoor:')

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 10:27

HorseSandS schreef:
Hoihoi iedereen.
Ik ben Aafke en werk een aantal dagen in de week op een professionele stal. Opfok en trainen en uitbrengen op wedstrijden in de dressuur en spring sport (verschillende niveaus). Ik werk als groom en maak hier vlogs over en leg in de vlogs veel dingen uit.

Neem gerust eens een kijkje op mijn kanaal.
Hopelijk vinden jullie het leuk en stel gerust vragen in de reacties of geef aan waar je graag een x een vlog over wil zien. Kanaal link hier onder ⬇️

Groetjes Aafke


Ja ik was al geabonneerd nadat ik dinsdag een ander topic van je had gezien! Iedereen even abonneren, aanrader!

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 10:28

Kidrauhl schreef:
Heel eerlijk.. Ik ben gewoon op Ilse geabonneerd omdat ik het grappig vind om altijd die comments te lezen onder haar video's :9


Ik ook hoor, samen met de helft van haar andere abonnees :')

Kabayo

Berichten: 14110
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 10:48

AlwaysHorseLove en KoudbloedKim vind ik altijd wel leuk :D

Ilse visser komt uit het dorp waar ik 6/7 jaar heb gewoond en ik schaam mij er gewoon voor dat we uit dezelfde woonplaats komen. Eigenaren van die haflinger en jeltsje ken ik ook , zat met de eigenaar op de basisschool en was veel bij hun thuis. vreselijk hoe ilse met de dieren en mensen omgaat

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:38

TerraHowrse schreef:
HorseSandS schreef:
Hoihoi iedereen.
Ik ben Aafke en werk een aantal dagen in de week op een professionele stal. Opfok en trainen en uitbrengen op wedstrijden in de dressuur en spring sport (verschillende niveaus). Ik werk als groom en maak hier vlogs over en leg in de vlogs veel dingen uit.

Neem gerust eens een kijkje op mijn kanaal.
Hopelijk vinden jullie het leuk en stel gerust vragen in de reacties of geef aan waar je graag een x een vlog over wil zien. Kanaal link hier onder ⬇️

Groetjes Aafke


Ja ik was al geabonneerd nadat ik dinsdag een ander topic van je had gezien! Iedereen even abonneren, aanrader!



Wat super leuk dank je wel

its_laraa

Berichten: 961
Geregistreerd: 30-01-12

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:55

Ik zie al dat veel kanalen waarop ik ben geabboneerd al genoemd zijn!

Zelf heb ik ook een kanaal genaamd vilaro. Hierop komt welke woensdag een nieuwe video en ik ga binnenkort beginnen om om de week een "medische" video te uploaden. Ik studeer dit jaar af als paraveterinair en ik wil mijn kennis delen met mijn abbonees :)
Neem eens een kijkje op mijn kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCGsuR_ ... 6f6oakBHGQ