Op hol geslagen paard......

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rietjee_xx

Berichten: 509
Geregistreerd: 14-02-16

Re: Op hol geslagen paard......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-16 21:05

Jaah! Ik vondt het zelf ook heel fijn!!

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 21:33

Jeika schreef:
Een trauma is een lichamelijke of psychische verwonding na bijvoorbeeld een ongeluk. Een voorbeeld hiervan is een botbreuk of wond, maar het kan ook een schokkende gebeurtenis zijn, waardoor blijvende psychische problemen kunnen ontstaan


o mijn god

meid
waar ben je mee bezig, oke je gaat gymnasium doen, maar je bent nu nog niet wijs genoeg om dat te zeggen, ik misschien ook niet, maar heb net met biologie het hierover gehad. een trauma is iets waar je een herrinering aan hebt, waardoor je het niet nog een keer wilt, het heeft niets met een lichamelijke dingen te maken, het heeft met herrineringen te maken, ik heb een trauma voor vliegen, ik heb ooit meegemaakt dat het vleigtuig heel erg naar beneden ging en k dacht dat we neerstorte

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 07:33

anemoonlena schreef:
Jeika schreef:
Een trauma is een lichamelijke of psychische verwonding na bijvoorbeeld een ongeluk. Een voorbeeld hiervan is een botbreuk of wond, maar het kan ook een schokkende gebeurtenis zijn, waardoor blijvende psychische problemen kunnen ontstaan


o mijn god

meid
waar ben je mee bezig, oke je gaat gymnasium doen, maar je bent nu nog niet wijs genoeg om dat te zeggen, ik misschien ook niet, maar heb net met biologie het hierover gehad. een trauma is iets waar je een herrinering aan hebt, waardoor je het niet nog een keer wilt, het heeft niets met een lichamelijke dingen te maken, het heeft met herrineringen te maken, ik heb een trauma voor vliegen, ik heb ooit meegemaakt dat het vleigtuig heel erg naar beneden ging en k dacht dat we neerstorte

doe je nou echt alsof je volwassen bent ofzo? hoe je tegen me praat :') "mijn god, meid, je bent echt nog niet wijs genoeg om dat te zeggen hoor" je bent net een jaartje ouder dan ik?! en jij bent hier de enige die blijkbaar niet weet wat een trauma is, of het erg onderschat. en met dat vliegtuig, was je zo angstig dat je daarna na een psychiater moest om te praten over je angst? lijkt me niet. dat paard kan hooguit nog een keer een beetje gaan dribbelen en zijn oren in z'n nek leggen. je hoeft niet meteen te stoppen met lol maken als er een keer iets minder gaat? Ts kan gewoon nog met haar pony het bos in, leuke dingen doen.

DebbieNL

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-08-14

Re: Op hol geslagen paard......

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 07:53

trauma heeft gewoon 2 betekenissen..

ze noemen een wond idd in medische termen ook trauma..

En als je iets ergs hebt meegemaakt waar je later nog psychisch problemen van ondervindt noemen ze ook een trauma.

jullie hebben allebei half gelijk ;)

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 09:59

DebbieNL schreef:
trauma heeft gewoon 2 betekenissen..

ze noemen een wond idd in medische termen ook trauma..

En als je iets ergs hebt meegemaakt waar je later nog psychisch problemen van ondervindt noemen ze ook een trauma.

jullie hebben allebei half gelijk ;)

dat is wel zo, maar een paard heeft niet gelijk een trauma als hij een keer is geschrokken.

Draver_Dirk

Berichten: 109
Geregistreerd: 30-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 10:56

anemoonlena schreef:
Jeika schreef:
Een trauma is een lichamelijke of psychische verwonding na bijvoorbeeld een ongeluk. Een voorbeeld hiervan is een botbreuk of wond, maar het kan ook een schokkende gebeurtenis zijn, waardoor blijvende psychische problemen kunnen ontstaan


o mijn god

meid
waar ben je mee bezig, oke je gaat gymnasium doen, maar je bent nu nog niet wijs genoeg om dat te zeggen, ik misschien ook niet, maar heb net met biologie het hierover gehad. een trauma is iets waar je een herrinering aan hebt, waardoor je het niet nog een keer wilt, het heeft niets met een lichamelijke dingen te maken, het heeft met herrineringen te maken, ik heb een trauma voor vliegen, ik heb ooit meegemaakt dat het vleigtuig heel erg naar beneden ging en k dacht dat we neerstorte



Ik zou toch iets beter opletten in de biologieles. De uitleg van Jeika is de correcte uitleg van een trauma.
En zoals je eerder beweerd dat je commentaar vriendelijk bedoeld is, vraag ik me af hoe het klinkt als het niet vriendelijk bedoeld is!

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:28

Jeika schreef:
Een trauma is een lichamelijke of psychische verwonding na bijvoorbeeld een ongeluk. Een voorbeeld hiervan is een botbreuk of wond, maar het kan ook een schokkende gebeurtenis zijn, waardoor blijvende psychische problemen kunnen ontstaan


o mijn god

meid
waar ben je mee bezig, oke je gaat gymnasium doen, maar je bent nu nog niet wijs genoeg om dat te zeggen, ik misschien ook niet, maar heb net met biologie het hierover gehad. een trauma is iets waar je een herrinering aan hebt, waardoor je het niet nog een keer wilt, het heeft niets met een lichamelijke dingen te maken, het heeft met herrineringen te maken, ik heb een trauma voor vliegen, ik heb ooit meegemaakt dat het vleigtuig heel erg naar beneden ging en k dacht dat we neerstorte[/quote]
doe je nou echt alsof je volwassen bent ofzo? hoe je tegen me praat :') "mijn god, meid, je bent echt nog niet wijs genoeg om dat te zeggen hoor" je bent net een jaartje ouder dan ik?! en jij bent hier de enige die blijkbaar niet weet wat een trauma is, of het erg onderschat. en met dat vliegtuig, was je zo angstig dat je daarna na een psychiater moest om te praten over je angst? lijkt me niet. dat paard kan hooguit nog een keer een beetje gaan dribbelen en zijn oren in z'n nek leggen. je hoeft niet meteen te stoppen met lol maken als er een keer iets minder gaat? Ts kan gewoon nog met haar pony het bos in, leuke dingen doen.[/quote]


hoezo, mijn vriendinnen noem ik ook meid :j , ik weet dat jij het niet snapt, maar ja, daarna moest ik naar een psychiater, en ik heb nu vliegangst, ik heb nooit gezegd dat ze moet stoppenm, nooit gezegd dat ik volwassen doe, mens alstjeblieft, jezus

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:28

Draver_Dirk schreef:
Een trauma is een lichamelijke of psychische verwonding na bijvoorbeeld een ongeluk. Een voorbeeld hiervan is een botbreuk of wond, maar het kan ook een schokkende gebeurtenis zijn, waardoor blijvende psychische problemen kunnen ontstaan


o mijn god

meid
waar ben je mee bezig, oke je gaat gymnasium doen, maar je bent nu nog niet wijs genoeg om dat te zeggen, ik misschien ook niet, maar heb net met biologie het hierover gehad. een trauma is iets waar je een herrinering aan hebt, waardoor je het niet nog een keer wilt, het heeft niets met een lichamelijke dingen te maken, het heeft met herrineringen te maken, ik heb een trauma voor vliegen, ik heb ooit meegemaakt dat het vleigtuig heel erg naar beneden ging en k dacht dat we neerstorte[/quote]


Ik zou toch iets beter opletten in de biologieles. De uitleg van Jeika is de correcte uitleg van een trauma.
En zoals je eerder beweerd dat je commentaar vriendelijk bedoeld is, vraag ik me af hoe het klinkt als het niet vriendelijk bedoeld is![/quote]

oh ja, ik zou beter op gaan letten!

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:29

Jeika schreef:
DebbieNL schreef:
trauma heeft gewoon 2 betekenissen..

ze noemen een wond idd in medische termen ook trauma..

En als je iets ergs hebt meegemaakt waar je later nog psychisch problemen van ondervindt noemen ze ook een trauma.

jullie hebben allebei half gelijk ;)

dat is wel zo, maar een paard heeft niet gelijk een trauma als hij een keer is geschrokken.


neehee, hij KAN een kleine trauma hebben

AlwaysH

Berichten: 11283
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Op hol geslagen paard......

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:35

Jeetje mensen, TS wilde even laten weten dat het goed is afgelopen, een verslag. Ga nou geen ruzie zoeken in haar topicx)

Rietjee_xx

Berichten: 509
Geregistreerd: 14-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 21:36

AlwaysH schreef:
Jeetje mensen, TS wilde even laten weten dat het goed is afgelopen, een verslag. Ga nou geen ruzie zoeken in haar topicx)



Haha bedankt!!! :D

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:45

AlwaysH schreef:
Jeetje mensen, TS wilde even laten weten dat het goed is afgelopen, een verslag. Ga nou geen ruzie zoeken in haar topicx)


thats rigght

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:46

sorry ts, t ligt ook niet aan jou

Rietjee_xx

Berichten: 509
Geregistreerd: 14-02-16

Re: Op hol geslagen paard......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 09:06

Haha maakt niet uit!!

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:10

Rietjee_xx schreef:
Haha maakt niet uit!!

ts, ben je al naar het bos geweest? ging het goed?

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:11

anemoonlena schreef:
sorry ts, t ligt ook niet aan jou

t' ligt aan mij zeker :')

sardientje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 07-03-15
Woonplaats: In de stal van Lum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:48

paarden zijn nooit 100% mak. ze kunnen altijd schrikken. gelukkig dat alles goed is gegaan.
sommige reacties zijn erg raar. paarden kunnen altijd schrikken. misschien maakte het andere paardje een rare beweging waar de jouwe van schrok. weet jij veel.
er kan altijd wel iets gebeuren.
ligt niet aan jou.

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:58

Ts fijn dat het goed is gegaan zelf ook we, een paar keer een paard op hol gehad nou dan schrik je wel even :) maar gelukkkig 'goed' afgelopen :)

char1900
Berichten: 664
Geregistreerd: 14-03-13
Woonplaats: thuis.

Re: Op hol geslagen paard......

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:35

wat ben ik blij met mijn verzorgpaard! als ik eraf val gaat hij doodstil staan. Makkelijk dan kan ik er zo weer opstappen haha

sardientje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 07-03-15
Woonplaats: In de stal van Lum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:39

char1900 schreef:
wat ben ik blij met mijn verzorgpaard! als ik eraf val gaat hij doodstil staan. Makkelijk dan kan ik er zo weer opstappen haha

mijne staat ook altijd stil als je er of af ligt, of bijna af ligt :P
staat hij zich af te vragen wat ik daar op de grond doe

char1900
Berichten: 664
Geregistreerd: 14-03-13
Woonplaats: thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:41

sardientje schreef:
char1900 schreef:
wat ben ik blij met mijn verzorgpaard! als ik eraf val gaat hij doodstil staan. Makkelijk dan kan ik er zo weer opstappen haha

mijne staat ook altijd stil als je er of af ligt, of bijna af ligt :P
staat hij zich af te vragen wat ik daar op de grond doe


haha, herkenbaar :') :j

AlwaysH

Berichten: 11283
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:56

char1900 schreef:
wat ben ik blij met mijn verzorgpaard! als ik eraf val gaat hij doodstil staan. Makkelijk dan kan ik er zo weer opstappen haha


Ook als je paard op hol slaat?

Rietjee_xx

Berichten: 509
Geregistreerd: 14-02-16

Re: Op hol geslagen paard......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 16:37

Bij mijne kan je niet zo snel weer opstappen :')
Dan begint ie te trappen :')

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 17:10

Rietjee_xx schreef:
Bij mijne kan je niet zo snel weer opstappen :')
Dan begint ie te trappen :')

oh haha :D

Rietjee_xx

Berichten: 509
Geregistreerd: 14-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 17:48

Jeika schreef:
Rietjee_xx schreef:
Bij mijne kan je niet zo snel weer opstappen :')
Dan begint ie te trappen :')

oh haha :D


Het is een sjagerijntje :')
Ik ben tot nu toe de enigste die erop kan rijden, bij andere gaat ze nog erger trappen..